Basssss Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 @Video van de snelweg: Da's een behoorlijke afstand, maar nice gemaakt hoor! Ik neem aan dat jullie nog wat gaan doen aan de "hobbels" die in de weg zitten? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 Vet om te zien dat dit nog doorgaat Ik kan me nog herinneren te helpen met die kermis en da lots oppeen te passen. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 Is er inmiddels al wat meer bekend over de nieuwere versie? Ik heb me met de vorige versie van The Green Light District erg vermaakt, leuk dat er binnenkort missies bij komen. Vooral dat ene eilandje dat erg op San Fierro lijkt is mooi gedaan, speciaal voor deze mod had ik San Andreas weer geinstaleerd. Reageren
DaBeast Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 Ik vind het echt top dat het nog steeds in ontwikkeling is na al die jaren! (mafia stories/GLD) Jullie hebben alvast mijn grote steun =) Keep it up! Reageren
IV4LIFE Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 Ik denk dat mijn bijdrage niet te veel zin zal hebben: ik ben gewend alles te tekenen i.p.v. met textures te maken en ik ben nogal erg gedetailleerd. Ik heb wel leuke ideeën, maar daar heb je allemaal veel polygons voor nodig . En voor MFS eiland: misschien een beetje SF idee: heuvelig en evt. een metro boven de weg. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 15 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 Bedankt voor alle positieve feedback! Voor deze release heb ik denk ik een aantal testers nodig. Verwacht dat er weer rond de kerstperiode een nieuwe update zal verschijnen. Maargoed..wie wilt? Reageren
IV4LIFE Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 Ik zou wel heel graag willen: maar mijn 6600GT is pas overleden :'( dus kan ik op die PC geen SA meer spelen. Mijn nieuwe pc is pas over een week of 4 klaar, dus dat is een beetje laat. Dan weet ik ook niet of ik veel tijd heb. Maar als het over een week of 8 pas klaar is, dan kan het wel . Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 Bedankt voor alle positieve feedback! Voor deze release heb ik denk ik een aantal testers nodig. Verwacht dat er weer rond de kerstperiode een nieuwe update zal verschijnen. Maargoed..wie wilt? Ik wil wel testen! Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Bedankt voor alle positieve feedback! Voor deze release heb ik denk ik een aantal testers nodig. Verwacht dat er weer rond de kerstperiode een nieuwe update zal verschijnen. Maargoed..wie wilt? Oke ik schrijf me in, tof om als eerste erbij te zijn om The Green Light District te testen. Zitten er ook missies in de kerstrelease? Dat zou een leuke toevoeging zijn, er is gebied zat voor een aantal missies in deze mod. Succes verder met de maak van The Green Light District! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 17 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 Sammie_gta en sjaakswabber, jullie krijgen binnenkort een test-exemplaar van GLD via de PB toegestuurd. Hierbij krijgt ieder ook de nodige instructies waarop de mod getest moet worden. De tesrversies kunnen zowel automatisch, als handmatige installaties zijn. Een beetje GTA-kennis, is hierbij wel gewenst (bijv. dat je weet hoe je een mod op verschillende manieren kan installeren.) @IVA4LIFE, Bij jou wachten we nog even af. Meld het maar als je pc weer normaal is. Iets niet duidelijk? Vraag gerust! Apple-Mac Reageren
Tim Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Geplaatst: 18 juni 2012 (bewerkt) Highway 461 ziet er mooi uit. Echter is die daarentegen wel heel erg lang maar toch vind ik dat wel iets hebben. Echter erken ik wel het probleem in de verhouding eiland/highway. Vergeleken met de highway zijn de eilanden Mafia district en binnenkort vestavia hills erg klein. Vestavia hills zal er zo ongeveer 25 keer in passen. Het downtown district daarentegen is vergeleken met de highway een puntje. Het is belangrijk dat je vestavia hills uitbreid. En dit kost erg veel werk. Toch zijn er wel snelle methoden om in 3ds max een landschap te maken. Via deze methode kan via hoogtelijnen je landschap vormgeven en kun je de wegen er in 'stempelen'. Nadeel is wel dat je voornamelijk scheve wegen krijgt omdat de vorm van je landschap met deze methode erg onbetrouwbaar is. Een handige methode voor je landschap wat ik ook met crowning hills heb gedaan is dat je eerst de wegen aanlegt. Vervolgens als je de wegen heb aangelegd bridge je de lines (zijlijn van een polygon) van de ene weg met de andere weg. Om een landschap te kunnen maken die enigzins nog realistisch is qua omvang van highway 46, dien je een grootschalig netwerk te maken. Bij een grootschalig netwerk moet je denken aan wegdelen van circa 400 meter lang. Het is erg belangrijk dat je lowpoly werkt en dat je voorheen al overgangs textures aanbrengt voordat je eventueel gaat smoothen. Het probleem is nog wel dat je voor SA geen models kan exporteren die groter zijn dan een radius van 250 coords, waardoor je dus veel dffs moet maken. Daarom is het misschien verstandig om zodanig een vorm te ontwerpen dat deze gestempeld kan worden zonder dat de 'eentonigheid' opvalt. kortom wens ik jullie veel suc6 greetz Bewerkt: 18 juni 2012 door Tim Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2012 Dankjewel voor de ideeen tim Die snelweg is inderdaad enorm lang, en naar mijn mening is dat juist goed, aangezien de speler niet zo 1,2,3 alles gezien heeft. Echter stuit ik nu op een zwaar hinderlijk probleemp; Elke col die ik aan een img (gld_1, msimg of gta3.img) toevoeg veroorzaakt direct een crash. Dat gebeurt dus ook zonder dat ik uberhaubt iets met de IPL/IDE heb gedaan.Nadat ik de .col verwijder, doet gta het wel gewoon. Heel vreemd, aangezien dit met elk model gebeurt. Van die MS lantaarnpaal tot aan een geheel nieuw object. Ik heb de pivot ook gecenterd en alles gecheckt tot zover mijn kennis rijkt, maar ik kan geen oplossing vinden. Zelfs met lowpoly (een simpele box o.i.d.) gebeurt dit. @Sammie en sjaakswabber, Jullie krijgen een testversie binnen twee weken toegestuurd via de PB Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Geplaatst: 21 juni 2012 Oke ik hou me PB box in de gaten tegen die tijd, voor die tijd zorg ik dat mijn GTA San Andreas weer mod vrij is om The Green Light District te instaleren. Lekker midden in de zomer The Green Light Disrict testen, kan mij niet schelen als het in eens mooi weer is. Reageren
markb Geplaatst: 28 juni 2012 Rapport Geplaatst: 28 juni 2012 Als je toevallig nog een extra tester nodig hebt zou ik me heel graag hiervoor willen aanbieden. Ik volg deze mod nu al een hele lange tijd en vindt het echt een geweldig project, Genoeg GTA modding kennis aanwezig trouwens. Heb zelf een tijdje ook aan een map modding project gewerkt. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 28 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2012 (bewerkt) Dankjewel markb, Als ik nog testers nodig heb, laat ik het je weten. Maar voor nu vrees ik dat twee testers op dit moment voldoende zijn. Maar mocht ik er meer nodig hebben, dan ben jij zeker een van de personen die ik ga benaderen. Een van de meest gevraagde en gewilde functies van de V1.7-release, was de radar, ookwel bekend als de minimap. Spelers ergerde zich aan het feit dat ze niet hun positie konden zien op een kaart. Op dat gebied gaat de opvolger van V1.7 een hoop goed maken. Bij deze; de eerste fases van een werkende minimap!! Naast de minimap, zijn ook de Wanted stars en de money/lifebar kleuren veranderd Nieuwe HUD, minimap en kleine update in het Lynx District Deze screen laat duidelijk de locatie en afstand van het Lynx District en The Downtown District zien. Dit is een nog niet voltooide GLD map. Op de locatie van Las Venturas is The Downtown District, en op de locatie van San Fierro ligt het Lynx District Goed, er zitten misschien nog wat kleine foutjes in, maar we hebben wel een werkende minimap Als de basis gelegd is, kunnen er eventueel nog een aantal dingen worden veranderd Apple-Mac Bewerkt: 29 juni 2012 door Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.