Ezra24rct3 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Wanneer komt dit uit? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Wanneer komt dit uit? Zal ik je nog niet met zekerheid kunnen zeggen. Verwacht ergens rond december Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 December? Dat is snel, ik kijk ernaar uit! Ziet er al heel goed uit! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Oorspronkelijk zou Mafia Stories zich in de jaren 50/60 afspelen, en The Green Light District speelt zich midden jaren 90 af. Dit is een groot verschil, want de Mafia is eigenlijk niet actief in The Green Light District. De naam Mafia District was tijdelijk uitgekozen, na overname van Mafia Stories. Omdat er in de oorspronkelijke opstelling van GLD ook een soort bende was, die vergelijkbaar is met de Mafia, zal dit district naar die bende vernoemd worden, namelijk de Zaibatsu. Hierdoor past dit eiland beter bij het GLD-concept, en is het ook realistisch dat er een bende bestaat. Het Mafia District krijgt de naam Zaibatsu District, en dit staat defintief. Fans van Mafia Stories hoeven niet getreurd te zijn; het gaat slechts om een naamswijziging. De Zaibatsu zal hetzelfde functioneren als de Mafia Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Het ziet er al erg goed uit. Ik kijk uit naar versie 2 van GLD! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Hoe doe je dit? Met welk programma? Hoe importeer je het? Dit wil ik ook eens proberen om zoiets te maken! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 10 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Hoe doe je dit? Met welk programma? Hoe importeer je het? Dit wil ik ook eens proberen om zoiets te maken! Hier heeft letterlijk jaren werk in gezeten. Het ontwerpen van eilanden is een hele klus geweest wat destijds door het GTA Mafia Stories-team, en het voormalige Green Light District-team gedaan was. Wat ik momenteel aan het doen ben, is deze twee verschillende thema's op een zo goed mogelijke manier proberen te combineren, en hierbij heb ik mezelf aan een aantal eisen gehouden: De eilanden moeten zelf zo min mogelijk aangetast worden (eigenlijk helemaal niet, tenzij het niet anders kan, zoals de tunnel bij het Vestavia Hills eiland) De thema's van deze twee mods moeten 50/50 naar voren komen. Dus hierbij is het echt van belang wat voor generics ik bijvoorbeeld toevoeg als decoratie-materiaal. (Lampen, stoplichten, borden etc.) Een verkeerde keuze aan generics, kan een hele thema verwaarlozen. Grondig aanpassen, en verfijnen van models, of het opnieuw ontwerpen van nieuwe models. In het kort kan ik je wel uitleggen wat de procedure is, maar voor uitgebreide uitleg verwijs ik je naar de http://www.gtaforum.nl/topic/78454-master-tutorial-list/]Master tutorial list[/url] Eerst ontwerp ik een model in het programma 3d studio max Vervolgens exporteer ik deze als .DFF en COL Daarna maak ik een .txd bestand (voor de textuur), en gooi ik alle .dff, col en .txd bestanden in de .img-file Daarna is het een kwestie van aanmelden in de .IDE-bestand, en deze oproepen in het .IPL bestand Als laatst met de Mapeditor op de juiste plek plaatsen Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Voortgang: Treinstation + missie Reageren
Tim Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 leuk om gld weer actief te zien. . als ik je btw een tip zou mogen geven raad ik je wel het geboue met de misvormde textures te renoveren. . ik had dat vroeger ook gedaan maar ben de files helaas kwijt iig heel veel succes! ik kijk er naar uit gr tim Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 23 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Hey Tim, Is me inderdaad opgevallen, en zal het zeker renoveren. Bedankt voor de tip. Ben blij dat je er enthousiast over bent, dat geeft me nog meer motivatie om door te knallen Algmene voortgang totnutoe: Vestavia Hills, Lynx District, Zaibatsu District, Rockford Island & Downtown District. Dit zijn de vijf eilanden die speelbaar zijn in de 2.0 release Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Ziet er goed uit Apple-mac! Die trein die ik op de screenshots zag rijd die ook echt? Dat namelijk erg vet zijn. Bij de laatste screenshots is er nog geen mini map gemaakt of ligt dat aan mij? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 30 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2014 De ALLERLAATSTE versie van The Green Light District (V2.0) wordt binnenkort gereleased. Na deze versie, trek ik de stekker uit het project die meer dan 10 jaar (Mafia Stories meegerekend) heeft geduurd. Ik wil iedereen van harte bedanken voor alle inzet en steun van het langst lopende project op gtagames.nl. Tim, Blastov, Nickonly, Mythbuster en vele anderen die in de loop der jaren hun steun hebben betuigd voor dit fantastisch project. De reden tot het stopzetten na V2.0, is dat GTA San Andreas sterk verouderd is, en dat het niet langer zin meer heeft om er tijd en energie in te steken om er een volwaardig geclassificeerd project van te maken. Houd dit topic in de gaten voor meer updates! Apple-Mac Reageren
mekane Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 (bewerkt) woow dit is wel nice man kan niet wachten. alleen 1 vraag hoe heb je gezorgd dat er mensen op je eiland kome/spawnen? Bewerkt: 1 december 2014 door mekane Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.