Jump to content

info VCS


big brunelli

Recommended Posts

dit heb ik gelezen op een site

-dat lance en vic op een woonwagenpark zijn opgegroeid

-dat avery carrington meedoet en het woonwagenpark tegen de grond legt.

-dat mitch baker meedoet in die missie met de helicopter

-love fist doet ook weer mee maar ze zijn nog niet beroemd

zou deze info waar zijn?

wat denken jullie

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    9

  • .::FLIPKIP::.

    9

  • eggie123

    6

  • SummerBase

    6

dit heb ik gelezen op een site

-dat lance en vic op een woonwagenpark zijn opgegroeid

-dat avery carrington meedoet en het woonwagenpark tegen de grond legt.

-dat mitch baker meedoet in die missie met de helicopter

-love fist doet ook weer mee maar ze zijn nog niet beroemd

zou deze info waar zijn?

wat denken jullie

Die laatste twee zouden wel kunnen maar de eerste twee lijken me onwaarschijnlijk, aangezien Tommy later samenwerkt met Lance én Avery, en Tommy is niet iemand die zijn vrienden verraad.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb op de site de missiebeschrijving gelezen van taking a fall:

In de missie Taking A Fall heeft Mitch Baker een lading cocaïne van Lance doen verdwijnen. In deze missie vliegt Vic met een helikopter terwijl Lance vuurt op Mitch Baker en zijn bende. In het midden van de missie stort de helikopter neer en moeten Vic en Lance apart verder. De missie eindigt met Vic omsingeld door Mitch Baker en zijn bende, waarna Lance hem komt redden.chrijving van

dus de fans van lance kunnen hieruit afleiden dat ze lance niet gaan laten voorkomen als iemand die alles verknoeit

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb op de site de missiebeschrijving gelezen van taking a fall:

In de missie Taking A Fall heeft Mitch Baker een lading cocaïne van Lance doen verdwijnen. In deze missie vliegt Vic met een helikopter terwijl Lance vuurt op Mitch Baker en zijn bende. In het midden van de missie stort de helikopter neer en moeten Vic en Lance apart verder. De missie eindigt met Vic omsingeld door Mitch Baker en zijn bende, waarna Lance hem komt redden.chrijving van

dus de fans van lance kunnen hieruit afleiden dat ze lance niet gaan laten voorkomen als iemand die alles verknoeit

Er klopt niet zo heel veel van jouw beschrijving, ten eerste heet het 'Taking The Fall' in plaats van Taking A Fall. Bovendien heeft Mitch Baker helemaal geen drugs van Lance doen verdwijnen, in de beschrijvingen die Rockstar Games heeft vrijgegeven in de Autralian GamePro (die links mag ik niet geven helaas) staat er alleen maar dat Lance wat probleempjes heeft met de Biker Gang, er staat niets bij over wáárom Lance probleempjes met de Biker Gang heeft, dus dat is niet eens bekend. Ook stort de helikopter niet neer, Lance valt er alleen uit en wordt omsingeld door leden van de Biker Gang, niet Victor. Victor moet uiteindelijk landen met de heli en Lance redden, en daarmee eindigt de missie.

Ik weet dus niet waar jij deze informatie gelezen hebt, maar er klopt dus bijna helemaal niets van met wat in Australian GamePro stond.

ik denk niet dat ze NU al een missie-script hebben uitgegeven.

kun je niet gewoon de link posten waar je dit alles vandaan haalt?

Jawel hoor. In de Australian GamePro stonden er al vier missie's beschreven, niet als een complete walkthrough, maar ze stonden er wel beschreven. Op verzoek van Rockstar Games mag ik jou niet de nodige links geven naar deze bronnen, maar ik heb op het moment dat ik de kans had dit door te lezen dat ook goed gedaan, dus geloof me maar. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

*Dubbelpost*

Nieuwe informatie is beschikbaar:

  • Verrekijkers kan je overal en altijd gebruiken in het spel, je kan ze dus kopen in winkeltjes.
  • Het spel zal een nieuwe soort Rocket Launcher gebruiken.
  • De Skimmer (het zeevliegtuigje) keert samen met de Seasparrow (zeehelikopter) terug in VCS.
  • Ped's zullen zich meer naar de tijd gedragen, feestgangers zul je dus meer 's avonds zien rondlopen, evenals hoertjes en dergelijke, winkelende vrouwen bijvoorbeeld meer overdag.
  • Phil Cassidy zal weer terugkeren in VCS!
  • Bekende gebouwen zijn terug te vinden, bijvoorbeeld Diaz' villa, The Malibu Club en ook The North Point Mall.
  • Het model van de charakters zijn veel scherper dan in GTA: Vice City was.
  • Jetski's reageren heel anders dan de boten in de GTA serie.
  • Pop-ups zullen zeer minimaal aanwezig zijn.
  • Verbeterde graphics, de skyline is prachtig en lichten van onder andere neonbuizen zijn zeer mooi.
  • De stem van Lance Vance wordt weer verzorgd door Philip Michael Thomas, de voice-actor die Lance ook deed in GTA: Vice City.
  • Victor Vance is geen ex-marinier, hij is het nog steeds. Wel wat verwarrend, in de eerste twee previews stond namelijk dat hij wél ex-marinier was. Hoe dan ook, volgens de laatste preview is hij nog altijd een marinier, hij heeft een 'pauze' nadat hij in Guantanamo Bay gestationeerd is geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

dit heb ik gelezen op een site

-dat lance en vic op een woonwagenpark zijn opgegroeid

-dat avery carrington meedoet en het woonwagenpark tegen de grond legt.

-dat mitch baker meedoet in die missie met de helicopter

-love fist doet ook weer mee maar ze zijn nog niet beroemd

zou deze info waar zijn?

wat denken jullie

Die laatste twee zouden wel kunnen maar de eerste twee lijken me onwaarschijnlijk, aangezien Tommy later samenwerkt met Lance én Avery, en Tommy is niet iemand die zijn vrienden verraad.

Ahem! Tommy zit in de tijd van GTA VCS nog in de bak, aangezien het 1984 is, en GTA VC in 1986. Tommy moet dus nog 2 jaar brommen en kent Lance of Avery nog niet eens!

@big brunelli: Deze info kan best nog wel eens waar zijn. Lance en Viktor zijn btw ook in armoede opgegroeid, dus dit klopt wel.

Donwell

Link to comment
Delen op andere websites

dit heb ik gelezen op een site

-dat lance en vic op een woonwagenpark zijn opgegroeid

-dat avery carrington meedoet en het woonwagenpark tegen de grond legt.

-dat mitch baker meedoet in die missie met de helicopter

-love fist doet ook weer mee maar ze zijn nog niet beroemd

zou deze info waar zijn?

wat denken jullie

Die laatste twee zouden wel kunnen maar de eerste twee lijken me onwaarschijnlijk, aangezien Tommy later samenwerkt met Lance én Avery, en Tommy is niet iemand die zijn vrienden verraad.

Ahem! Tommy zit in de tijd van GTA VCS nog in de bak, aangezien het 1984 is, en GTA VC in 1986. Tommy moet dus nog 2 jaar brommen en kent Lance of Avery nog niet eens!

@big brunelli: Deze info kan best nog wel eens waar zijn. Lance en Viktor zijn btw ook in armoede opgegroeid, dus dit klopt wel.

Donwell

Ik zei ook LATER.

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Verrekijkers kan je overal en altijd gebruiken in het spel, je kan ze dus kopen in winkeltjes.

Het spel zal een nieuwe soort Rocket Launcher gebruiken.

De Skimmer (het zeevliegtuigje) keert samen met de Seasparrow (zeehelikopter) terug in VCS.

Ped's zullen zich meer naar de tijd gedragen, feestgangers zul je dus meer 's avonds zien rondlopen, evenals hoertjes en dergelijke, winkelende vrouwen bijvoorbeeld meer overdag.

Phil Cassidy zal weer terugkeren in VCS!

Bekende gebouwen zijn terug te vinden, bijvoorbeeld Diaz' villa, The Malibu Club en ook The North Point Mall.

is dat zeker??

ik bedoel dat die gebouwen het zijn,,maar ik denk niet dat de Diaz'villa een belanrijke rol krijgt in het spel,

want dan zou je diaz 2 x moeten vermoorden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Verrekijkers kan je overal en altijd gebruiken in het spel, je kan ze dus kopen in winkeltjes.

Het spel zal een nieuwe soort Rocket Launcher gebruiken.

De Skimmer (het zeevliegtuigje) keert samen met de Seasparrow (zeehelikopter) terug in VCS.

Ped's zullen zich meer naar de tijd gedragen, feestgangers zul je dus meer 's avonds zien rondlopen, evenals hoertjes en dergelijke, winkelende vrouwen bijvoorbeeld meer overdag.

Phil Cassidy zal weer terugkeren in VCS!

Bekende gebouwen zijn terug te vinden, bijvoorbeeld Diaz' villa, The Malibu Club en ook The North Point Mall.

is dat zeker??

ik bedoel dat die gebouwen het zijn,,maar ik denk niet dat de Diaz'villa een belanrijke rol krijgt in het spel,

want dan zou je diaz 2 x moeten vermoorden :puh:

Je hoeft niet meteen iedereen te vermoorden. Het kan ook van iemand anders zijn of hij is gewoon een opdrachtgever ;) .

Verder; ik hoop dat Rockstar slim is en er een werkende Camera in zet of een ander programma waarmee je Screens kunt maken :) . Dat zal wel erg makkelijk zijn :puh: .

Pietje II Hieronder:

Daarom hoop ik het ook zo :koffie:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Verrekijkers kan je overal en altijd gebruiken in het spel, je kan ze dus kopen in winkeltjes.

Bekende gebouwen zijn terug te vinden, bijvoorbeeld Diaz' villa, The Malibu Club en ook The North Point Mall.

is dat zeker??

ik bedoel dat die gebouwen het zijn,,maar ik denk niet dat de Diaz'villa een belanrijke rol krijgt in het spel,

want dan zou je diaz 2 x moeten vermoorden :puh:

Dit stond wel in de previews van Vice City Stories, dus ik denk wel dat dit klopt. Het is bekend dat magazine's kunnen overdrijven, maar waarom zou je liegen over een heel gebouw? Dit klopt, dat moet wel. Ik zou ook geen reden kunnen verzinnen waarom Diaz' landhuis er níet in zou kunnen staan. :)

Bovendien hoef je Diaz niet per se te vermoorden, ik bedoel, omdat mijn huis ergens in Nederland staat wil toch ook niet betekenen dat ik per se vermoord moet worden? :puh:

Ik denk dat Victor Vance voor Diaz klusjes gaat opknappen, aangezien Lance in GTA: Vice City ook al contacten heeft met Diaz, alleen noemt hij zich daar dan Quenton. Je zou er een perfect 'verleden'-verhaal aan kunnen breien, ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat Diaz in GTA: Vice City Stories een staartje krijgt.

Verder; ik hoop dat Rockstar slim is en er een werkende Camera in zet of een ander programma waarmee je Screens kunt maken :) . Dat zal wel erg makkelijk zijn :puh: .

Laten we het hopen, laten we het hopen. Ikzelf vind eigenlijk wel dat je op een console zoals de PSP minstens screens zou kunnen maken, het zou jammer zijn als dit niet kon.

In ieder geval hoop ik het van harte! ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Er is weer nieuwe informatie beschikbaar over GTA Vice City Stories, ik heb alles samengevat, en er een soort mini-walkthroughje van gemaakt met de tot nu toe beschikbare informatie.

Mochten de Admins dit zien als verstrekking van téveel informatie, dan zal ik de inhoud van dit bericht zo snel mogelijk verwijderen.

  • Hoewel de soundtrack van Vice City Stories nog in de maak is, zijn er wel alvast wat nummers bekend die in de soundtrack kunnen voorkomen.
    • Let's Have A War - Fear
    • Love Is A Battlefield - Pat Benatar
    • (You Gotta) Fight For Your Right (To Party) - The Beasty Boys
    • Notorious - Duran Duran
    • Take On Me - A-Ha
    • Take My Breath Away - Berlin
    • Shout - Tears For Fears
    • Maniac - Michael Sembello
    • Rebel Yell - Billy Idol
    • Do You Really Want To Hurt Me - Culture Club
    • Final Countdown - Europe
    • Run To The Hills - Iron Maden
    • You Dropped A Bomb On Me - Gap Band
    • Boys Don't Cry - The Cure
    • Cars - Gary Newman
    • St Elmo's Fire - John Parr
    • Relax - Frankie Goes To Hollywood
    • Bad Man - Juicy Bananas
    • Kiss Me Deadly - Lita Ford
    • Institutionalized - Suicidal Tendencies

    [*]Er zullen ongeveer ruim 70 missie's in de storyline voorkomen.

    [*]De lijst met wapens die in Vice City Stories zullen gaan voorkomen is nog niet helemaal bekend, maar hier alvast een voorproefje van een aantal wapens:

    • No 74 ST Grenade
      Normaal gesproken gewoon een plakbom, een bom met een extreem kleverige hars, zullen we maar zeggen. Plak deze bom op je slachtoffer, en kijk hoe hij letterlijk als een kip zonder kop rondrent voordat hij jou ondersproeit met zijn ingewanden. :puh:
    • BGM 71 TOW
      Een grote anti-tank rakettenwerper die zich kan vastzetten op zijn doel. Waarschijnlijk is deze rakettenwerper het nieuwe type rakettenwerper dat Rockstar Games heeft aangekondigd, hij is in ieder geval zeer effectief tegen vrachtwagens en helikopters, maar ook om razendsnel een vijf-sterren wanted level te krijgen.
    • XM2g OICW
      Een beest van een wapen, het bevat een semi-automatische granaat lanceerder, een superdeluxe geweer, en een computer-geassisteerde vizier, inclusief night vision, laserscope, en kan 6x inzoomen. Het lijkt erg modern, té modern zelfs, want zoiets was er nog niet in 1984. Wat dit betekent weet ik niet, ik zou het in ieder geval met een korreltje zout nemen.
    • Vileda Super Mop
      Een krachtig geweer, wat extra pijnlijk is als je dit op de achterkant van het hoofd van een persoon richt.

    [*]The Pole Postition Club zal terugkeren;

    [*]Evenals The Hyman Roth Memorial Stadion en de Leaf Links Golf Club terug zullen keren.

Van de informatie die beschikbaar was over vier missie's, heb ik een mini-walkthrough gemaakt.

Ga er nou niet van uit dat dit 100% zal kloppen, ik heb het immers samengesteld van informatie die beschikbaar was uit previews.

Say Cheese

Victor Vance heeft geld nodig, daarom neemt hij een kijkje bij The Interglobal Film Studios. Toevallig zijn ze daar net bezig met een chocolade commercial, en ze hebben nog een stuntman nodig voor de actiescènes bij het sprankelende, heldere water van Vice City.

Eigenlijk is deze missie een leuke en goede kennismaking met de nieuwe extra’s van Vice City Stories, zoals de verbeterde en realistische watereffecten en een kennismaking met een nieuw voertuig: De Jetski!

Victor “Vic” Vance moet een parcours afleggen over het water van Vice City, gevolgd door een cameracrew in een helikopter. Hij maakt daarbij verschillende stunts, denk daarbij aan springen over schansen, wat het parcours zeer mooi maakt.

Op een gegeven moment moet je met de Jetski over een schans die je op de vaste grond brengt, en vervolgens moet je met een motor, die ook een verbeterde handling heeft, het parcours op de straten van hartje Vice City voltooien.

Taking A Fall

Lance Vance, de broer van Victor, heeft een boel cocaïne verloren, en hij denkt dat de Biker Gang hier achter zit. Victor en Lance besluiten om terug te pakken wat hen toebehoort. Eigenlijk is deze missie het omgekeerde van de missie ‘Phnom Penh '86’ uit GTA: Vice City, want nu bestuur jij de helikopter, en schiet Lance vanuit de heli.

Je moet steeds met de helikopter in positie vliegen, zodat Lance de leden van de Biker Gang neer kan schieten op de grond. Het evenwichtsbalkje zorgt ervoor dat je kan zien hoeveel evenwicht Lance heeft. Als Lance zijn evenwicht verliest, heb je de missie gefaald. Op het laatst moet je naar een half-afgebouwde hotel, waar Lance Bikers op het dak neerhaalt.

Jammer genoeg wordt de helikopter geraakt, en stort het neer. In een cutscene zie je een indrukwekkende explosie, waarna je jezelf op de grond bevindt. Je moet je naar de achterkant van het hotel begeven, waar zich de drugs bevindt. Hierbij moet je verschillende leden van de Biker Gang vermoorden met een Sniper Rifle en een AK47. Op het laatst heeft Lance een motor gevonden om op te ontsnappen.

Jump Ship

Vic en Lance hebben ontdekt dat één van hun criminele contacten, Brian Forbes, eigenlijk een undercover agent is. Lance is erin geslaagd om hem te kidnappen, en heeft informatie van hem losgekregen dat er een drugsdeal gaat plaatsvinden vlakbij de haven.

Jouw opdracht is nu om Lance in de gaten te houden met een verrekijker – een nieuw speeltje in Vice City Stories! – terwijl Lance een paar pakketje probeert te pakken.

Jammer genoeg, Lance is hopeloos – alweer, en maakt er een rotzooitje van. Hij wordt gekidnapped en op een speedboot gezet.

Je moet heel snel zijn en moet met een auto via het land de boot volgen.

Het wordt algauw duidelijk dat de speedboot opweg is naar de haven waar een grote tanker staat, en daar is Lance naarbinnen gebracht.

Nou komt het mooie deel – Je moet met de auto via een schans de boot op zien te springen, waardoor de auto landt op het dek.

Wanneer je binnen het schip bent, zie je dat het een enorm gevaarte is. Je moet Lance zien te vinden en je moet de kidnappers vermoorden die hem vastgebonden hebben. De gangen in het schip zitten vol met vijanden en wanneer je het laadruim bereikt waar Lance zit moet je er nog een paar meer vermoorden. Wanneer je Lance bevrijd hebt moet je naar boven klimmen op de boot en zelfs nog meer vijanden ombrengen, en dan moet je vluchten van het schip door middel van wederom een schans.

Turn On, Tune In, Bug Out

Deze missie speelt zich in ieder geval veel later af in het spel, het is dus niet ‘missie 4’. Het start zich bij de Vance Mansion (welk gebouw dat is is nog niet bekend) en vanaf daar moet je een Rocket Launcher kopen en moet je politie radio atennes op politiebureau’s in Vice City vernietigen.

Je hebt je verstand en vaardigheden nodig voor de voertuigen die je moet gebruiken om bij je doelen te komen – zoals helikopters en motors!

© Pietje II

Hoe dan ook, onder andere soundtrack vind ik al leuk om te zien. Final Countdown is een nummer vind ik écht een nummer die in Vice City hoort. Ik ben benieuwd wat er van de wapens gaat komen, ik denk dat de XM2g OICW een fabeltje is, maar goed, het stond wel in de preview van Vice City Stories. Ik ben in ieder geval al zeer verslaafd aan Vice City Stories en ik kan niet wachten tot 20 oktober! :)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...