Jump to content

info VCS


big brunelli

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    9

  • .::FLIPKIP::.

    9

  • eggie123

    6

  • SummerBase

    6

Er is weer nieuwe informatie beschikbaar over GTA Vice City Stories, ik heb alles samengevat, en er een soort mini-walkthroughje van gemaakt met de tot nu toe beschikbare informatie.

Mochten de Admins dit zien als verstrekking van téveel informatie, dan zal ik de inhoud van dit bericht zo snel mogelijk verwijderen.

  • Hoewel de soundtrack van Vice City Stories nog in de maak is, zijn er wel alvast wat nummers bekend die in de soundtrack kunnen voorkomen.
    • Let's Have A War - Fear
    • Love Is A Battlefield - Pat Benatar
    • (You Gotta) Fight For Your Right (To Party) - The Beasty Boys
    • Notorious - Duran Duran
    • Take On Me - A-Ha
    • Take My Breath Away - Berlin
    • Shout - Tears For Fears
    • Maniac - Michael Sembello
    • Rebel Yell - Billy Idol
    • Do You Really Want To Hurt Me - Culture Club
    • Final Countdown - Europe
    • Run To The Hills - Iron Maden
    • You Dropped A Bomb On Me - Gap Band
    • Boys Don't Cry - The Cure
    • Cars - Gary Newman
    • St Elmo's Fire - John Parr
    • Relax - Frankie Goes To Hollywood
    • Bad Man - Juicy Bananas
    • Kiss Me Deadly - Lita Ford
    • Institutionalized - Suicidal Tendencies

    [*]Er zullen ongeveer ruim 70 missie's in de storyline voorkomen.

    [*]De lijst met wapens die in Vice City Stories zullen gaan voorkomen is nog niet helemaal bekend, maar hier alvast een voorproefje van een aantal wapens:

    • No 74 ST Grenade
      Normaal gesproken gewoon een plakbom, een bom met een extreem kleverige hars, zullen we maar zeggen. Plak deze bom op je slachtoffer, en kijk hoe hij letterlijk als een kip zonder kop rondrent voordat hij jou ondersproeit met zijn ingewanden. :puh:
    • BGM 71 TOW
      Een grote anti-tank rakettenwerper die zich kan vastzetten op zijn doel. Waarschijnlijk is deze rakettenwerper het nieuwe type rakettenwerper dat Rockstar Games heeft aangekondigd, hij is in ieder geval zeer effectief tegen vrachtwagens en helikopters, maar ook om razendsnel een vijf-sterren wanted level te krijgen.
    • XM2g OICW
      Een beest van een wapen, het bevat een semi-automatische granaat lanceerder, een superdeluxe geweer, en een computer-geassisteerde vizier, inclusief night vision, laserscope, en kan 6x inzoomen. Het lijkt erg modern, té modern zelfs, want zoiets was er nog niet in 1984. Wat dit betekent weet ik niet, ik zou het in ieder geval met een korreltje zout nemen.
    • Vileda Super Mop
      Een krachtig geweer, wat extra pijnlijk is als je dit op de achterkant van het hoofd van een persoon richt.

    [*]The Pole Postition Club zal terugkeren;

    [*]Evenals The Hyman Roth Memorial Stadion en de Leaf Links Golf Club terug zullen keren.

Van de informatie die beschikbaar was over vier missie's, heb ik een mini-walkthrough gemaakt.

Ga er nou niet van uit dat dit 100% zal kloppen, ik heb het immers samengesteld van informatie die beschikbaar was uit previews.

Say Cheese

Victor Vance heeft geld nodig, daarom neemt hij een kijkje bij The Interglobal Film Studios. Toevallig zijn ze daar net bezig met een chocolade commercial, en ze hebben nog een stuntman nodig voor de actiescènes bij het sprankelende, heldere water van Vice City.

Eigenlijk is deze missie een leuke en goede kennismaking met de nieuwe extra’s van Vice City Stories, zoals de verbeterde en realistische watereffecten en een kennismaking met een nieuw voertuig: De Jetski!

Victor “Vic” Vance moet een parcours afleggen over het water van Vice City, gevolgd door een cameracrew in een helikopter. Hij maakt daarbij verschillende stunts, denk daarbij aan springen over schansen, wat het parcours zeer mooi maakt.

Op een gegeven moment moet je met de Jetski over een schans die je op de vaste grond brengt, en vervolgens moet je met een motor, die ook een verbeterde handling heeft, het parcours op de straten van hartje Vice City voltooien.

Taking A Fall

Lance Vance, de broer van Victor, heeft een boel cocaïne verloren, en hij denkt dat de Biker Gang hier achter zit. Victor en Lance besluiten om terug te pakken wat hen toebehoort. Eigenlijk is deze missie het omgekeerde van de missie ‘Phnom Penh '86’ uit GTA: Vice City, want nu bestuur jij de helikopter, en schiet Lance vanuit de heli.

Je moet steeds met de helikopter in positie vliegen, zodat Lance de leden van de Biker Gang neer kan schieten op de grond. Het evenwichtsbalkje zorgt ervoor dat je kan zien hoeveel evenwicht Lance heeft. Als Lance zijn evenwicht verliest, heb je de missie gefaald. Op het laatst moet je naar een half-afgebouwde hotel, waar Lance Bikers op het dak neerhaalt.

Jammer genoeg wordt de helikopter geraakt, en stort het neer. In een cutscene zie je een indrukwekkende explosie, waarna je jezelf op de grond bevindt. Je moet je naar de achterkant van het hotel begeven, waar zich de drugs bevindt. Hierbij moet je verschillende leden van de Biker Gang vermoorden met een Sniper Rifle en een AK47. Op het laatst heeft Lance een motor gevonden om op te ontsnappen.

Jump Ship

Vic en Lance hebben ontdekt dat één van hun criminele contacten, Brian Forbes, eigenlijk een undercover agent is. Lance is erin geslaagd om hem te kidnappen, en heeft informatie van hem losgekregen dat er een drugsdeal gaat plaatsvinden vlakbij de haven.

Jouw opdracht is nu om Lance in de gaten te houden met een verrekijker – een nieuw speeltje in Vice City Stories! – terwijl Lance een paar pakketje probeert te pakken.

Jammer genoeg, Lance is hopeloos – alweer, en maakt er een rotzooitje van. Hij wordt gekidnapped en op een speedboot gezet.

Je moet heel snel zijn en moet met een auto via het land de boot volgen.

Het wordt algauw duidelijk dat de speedboot opweg is naar de haven waar een grote tanker staat, en daar is Lance naarbinnen gebracht.

Nou komt het mooie deel – Je moet met de auto via een schans de boot op zien te springen, waardoor de auto landt op het dek.

Wanneer je binnen het schip bent, zie je dat het een enorm gevaarte is. Je moet Lance zien te vinden en je moet de kidnappers vermoorden die hem vastgebonden hebben. De gangen in het schip zitten vol met vijanden en wanneer je het laadruim bereikt waar Lance zit moet je er nog een paar meer vermoorden. Wanneer je Lance bevrijd hebt moet je naar boven klimmen op de boot en zelfs nog meer vijanden ombrengen, en dan moet je vluchten van het schip door middel van wederom een schans.

Turn On, Tune In, Bug Out

Deze missie speelt zich in ieder geval veel later af in het spel, het is dus niet ‘missie 4’. Het start zich bij de Vance Mansion (welk gebouw dat is is nog niet bekend) en vanaf daar moet je een Rocket Launcher kopen en moet je politie radio atennes op politiebureau’s in Vice City vernietigen.

Je hebt je verstand en vaardigheden nodig voor de voertuigen die je moet gebruiken om bij je doelen te komen – zoals helikopters en motors!

© Pietje II

Hoe dan ook, onder andere soundtrack vind ik al leuk om te zien. Final Countdown is een nummer vind ik écht een nummer die in Vice City hoort. Ik ben benieuwd wat er van de wapens gaat komen, ik denk dat de XM2g OICW een fabeltje is, maar goed, het stond wel in de preview van Vice City Stories. Ik ben in ieder geval al zeer verslaafd aan Vice City Stories en ik kan niet wachten tot 20 oktober! :)

ziet er zeer goed uit heb er heel veel zin in dat spel
Link to comment
Delen op andere websites

Op GTA-action.com (een duitse site) staan wat scans van een duits gameblad.

De meeste zijn kende ik al maar er staan ook een aantal nieuwe.

Ik zag in ieder geval al wel een hele nieuwe vette motor!!!

Kan er iemand misschien nog wat extra informatie uithalen want ik ben niet zo goed in duits :D

link

ik hoop dat ik deze link mag plaatsen :sst:

Bewerkt: door quinton
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat hard in de wereld van Vice City Stories en ook vandaag zijn weer twee nieuwe Artwork's naar voren gekomen. De kenner zal één uiteraard herkennen, maar er is toch weer een nieuwe Artwork bij gekomen en dat gaat toch wel weer dichter bij de ontrafeling van de personage's komen. Natuurlijk kan ik als iemand die het nieuws altijd in de gaten houd jullie niet deze artwork's ontnemen. Ze zijn tevens officieel gekeurd lees daarvoor dit stukje tekst: 'These new images are NOT sourced from C&VG.com but from the original Rockstar Games Press Disc that they're handing out at Games Convention 2006 in Leipzig, Germany.' Ze zijn dus mee genomen op de Games Convention 2006 in Leipzig té Duitsland. Waarschijnlijk hebben ze deze ten toon gesteld nou ik wens jullie allen veel plezier hiermee! :bier:

glassmanwh3.jpg

girlcarus2.jpg

Die waren inderdaad al bekend Quinton, maar mischien heeft iemand er ook iets aan!

- Je signature is ook té groot Quintion de maximale grote is: 500×150.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Dat geloof ik niet, want de Rednecks komen exclusief voor in 'GTA2' (2013) dat is nog in de toekomst en dat zou dus niet echt een gang kunnen wezen in 'Vice City' (1986) dan hangen er mischien wel vlaggen in de Caravan van Phil Casidy en staat er een vlag op de trui van die misterieuze man op de eerder geposte screen, maar het zou best kunnen dat deze gang terug komt in Vice City Stories ze zijn gespecialiseerd in Explosieven en dat past goed in de sfeer van Gta. Maar ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat de Rednecks niet in Gta Vice City zitten, want er is geen spoor van hun te bekennen. Maar we zullen mischien binnenkort wat meer informatie over de Gangs te weten komen. We houden je op de hoogte! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

-Dubbelpost-

---

Er is weer nieuw nieuws binnen gekomen in de wereld van Vice City Stories in het Amerikaanse gamemagazine 'Gamesmaster' presenteert het zich geen nieuwe screenshot's maar wel enkele nuttige informatie die ons weer een zetje in de rug geeft. Natuurlijk kan ik deze info(rmatie) niet voor mijzelf houden dus ik zou zeggen haal in milshake bij de snackbar verderop en ga er maar rustig voor zitten.

  • 1 van de nummers op de radio is gemaakt door Blondie (zomg) maar de uiteindelijke soundtrack is nog niet bekend.
  • Omdat VCS 2 jaar eerder is dan Vice City zijn er meer arme gebieden in de stad en sommige gebieden die kent van Vice City zijn nog in aanbouw. Bijvoorbeeld Ocea Drive, Downtowm en het golfbaan, maar ze lijken een beetje anders. Aldus de Gamesmaster.
  • Gamesmaster weet té vertellen dat Vice City Stories 2 maal zo groot wordt als Liberty City Stories met meer auto's en meer missie's en meer muziek.
  • Gamesmaster vind de controls/besturing helaas iets minder, maar dat is hun eigen mening.
  • Sommige gezichten van familie's gaan we weer terug zien, maar de meeste personage's zijn compleet nieuw.

Zo dat was het nieuws voor vandaag al weer als er weer meer nieuws komt dan zul je dat horen helaas geen nieuwe screens, maar ik denk dat die eerdaags wel weer eens komen ik hoop in ieder geval dat jullie iets meer weten het is vertaald van het Engels dus het kan soms wat brak overkomen, maar iedere normale Nederlander kan dat denk ik wel verstaan. Enjoy! :)

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

SummerBase, ga jij nu opeens alle informatie voor mijn neus weghalen? :puh:

Nee, da's maar een geintje. Ik heb in ieder geval ook weer een samenvatting gemaakt, want er is namelijk weer een preview van twee bladzijde's verschenen over Vice City Stories, ditmaal in de GamesMaster.

SummerBase heeft het hoognodige al verteld, maar ik zal nog een aantal belangrijke toevoegingen plaatsen die de puntjes op de 'i' zetten.

  • Zoals SummerBase hierboven ook al vermeldde zijn er meer arme gebieden, omdat Vice City Stories zich in een tijd afspeelt (1984) vóórdat het grote geld Vice City binnenkwam, en dat Vice City een échte rijke stad wordt. Schijnbaar is er economisch binnen twee jaar veel veranderd in Vice City. SummerBase vermeldde het al, gelukkig zijn de plaatsen zoals The Ocean Drive, Downtown en The Leaf Links Golf Course er nog wel, alleen zien ze er wat anders uit.
  • De missie's zullen zullen zeer gevarieerd zijn, maar óók op een nóg andere manier. Je zult missie's hebben waar je iets moet uitvoeren, dan zal er een cut-scene volgen en daarna moet je weer verder. Veel variatie zit er in dit concept, altijd leuk.
  • Volgens het tijdschrift GamesMaster zal je heel gemakkelijk van een auto op een motor kunnen springen, van een motor in een helikopter kunnen stappen, en als je je hoog in de lucht bevindt jezelf uit de helikopter kunnen laten vallen om vervolgens in het water weg te zwemmen, en wie weet ook nog eens een Jetski meepikken om helemaal weg te vluchten. Zeer handig als je achtervolgd wordt door bijvoorbeeld de politie. ^_^ Kortom; Je kan heel gemakkelijk via water, land en lucht reizen, de vrijheid is daarom dan ook enorm.
  • Over voertuigen gesproken, in de armere buurten zul je dus ook nooit een Infernus tegenkomen. In de armere buurten zul je meer de 'krotten' van wagens tegenkomen, de meer slomere en irritante auto's dus. Op de Oceans Drive bijvoorbeeld heb je meer kans om een dure auto tegen te komen, zoals de Infernus. Verwacht die dan ook nooit geparkeerd in een trailerpark.
  • Zoals SummerBase al vermeldde zal Vice City in Vice City Stories twee keer de grootte hebben als Liberty City Stories - er zullen ook weer laadschermen zijn. Het laden hierbij duren - jammer genoeg - ongeveer net zolang als in Liberty City Stories. Je kan dan dus mooi even een kop koffie opdrinken, voor je weer verder kunt. :puh: Let op: Ik heb het over de laadschermen in Vice City, niet over andere laadtijden!
  • Het is vrij duidelijk, het tijdschrift bevestigt dat er niet gegeten hoeft te worden zoals CJ dat moest in GTA San Andreas.
  • Veel nieuwe voertuigen zullen er verschijnen, waaronder de Jetski - en ook een heleboel luchtvoertuigen!
  • In de verhaallijn zal er veel humor zijn rond de Vance Brothers. Altijd leuk. :D

De Franse versie van de Official PlayStation 2 Magazine heeft een Vice City Stories preview geplaatst van vier bladzijde's lang, die veel informatie bevat zoals die al bekend was, maar ook wat nieuwe sappige details. Je hebt geluk dat ik vrij goed Frans kan, wie weet hadden we dan wel minder geweten. :puh:

Hoe dan ook, hier ben ik optegen gekomen, en die kan ik toch niet voor me houden...

  • GTA Vice City Stories zal meer ruimte innemen dan GTA Vice City dat deed op de disc.
  • In de demo die de redacteuren van de preview van het magazine gespeeld hadden, leken de straten vrij leeg. Rockstar Games heeft gelukkig wel verzekerd dat in de uiteindelijke versie de straten twee keer voller zullen zijn met voertuigen en voetgangers.
  • Rockstar Games heeft ook beloofd dat er een grote verrassing gaat plaatsvinden wat betreft de WiFi eigenschappen van GTA Vice City Stories. Wie weet kunnen we in Vice City Stories met WiFi via de infrastructuur-modus (internet) multiplayer spelen? ^_^
  • De kleuren, graphics, alles ziet er veel gedetaileerder, helderder en frisser uit dan eerst.

----------------

Dat was het dan weer, ik geniet altijd als er weer nieuwe details worden vrijgegeven, ik hoop dus dat jij dat nu ook doet! Ik heb een beetje gemerkt dat er ongeveer om de twee dagen nieuwe previews/informatie over GTA Vice City Stories wordt vrijgegeven, wie weet kunnen we op dinsdag wel weer nieuwe sappige informatie vrijgeven. De VCS Brothers - SummerBase en ik - houden je op de hoogte!

Geniet van deze nieuwe informatie! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer nieuwe info

Nieuws | 26 augustus 2006 - Rockstar Games heeft onlangs meer duidelijkheid rondom Grand Theft Auto: Vice City Stories voor de PSP gegeven. Deze kleine achtereenvolgende feitjes hebben we hieronder voor je opgesomd.

De soundtrack van GTA: Vice City Stories kent een nummer van de band 'The Cure', een punkband die vooral in de jaren 70 populair was.

In Vice City-stories introduceert Rockstar een nieuwe techniek waardoor dezelfde voertuigen niet meer bij elkaar in beeld komen. Zo had je in GTA: Liberty City Stories soms wel vier dezelfde auto's die voorbij reden. Rockstar noemt dit 'Clumping'. Nu is dat niet meer het geval bij Vice City Stories, ook bij de voetgangers.

De framerate is iets hoger dan in GTA: Liberty City Stories.

In multiplayer kun je coöperatief missies met elkaar spelen. Deze missies duren ongeveer tien tot vijftien minuten en zijn dan ook langer dan de missies in GTA: Liberty City Stories, waar de missies rond de vijf minuten duurden.

Er bevinden zich niet zoveel synchroonsprekers, die de stemmen van personages verzorgen, als in het originele GTA: Vice City.

Net als in GTA: Liberty City Stories is het nu ook weer mogelijk om je eigen muziek op je MemoryStick te zetten en af te spelen tijdens het spel.

GTA: Vice City Stories moet 20 oktober 2006 in Europa verschijnen

Bron: inside gamer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...