Jump to content

info VCS


big brunelli

Recommended Posts

Klopt, er zijn al wel meerdere officiële Vice City Stories screenshots verschenen. :)

Ik moet zeggen dat ik het een mooi stuk staal vind, wat jullie? Verder denk ik gewoon dat deze Rocket Launcher (volgens mij dus de BGM 71 TOW) dezelfde schade aanricht als andere Rocket Launchers, ik denk niet dat er veel verschil in zit als met anderen. Alleen is 'ie in een ander jasje gestoken. :)

Hier zijn overigens nog meer screenshots. (Als ik deze niet mocht laten zien, dan verwijder ik ze meteen!)

081706035406_screen3.jpg

Overduidelijk een screen uit de eerste missie in GTA Vice City Stories, namelijk 'Say Cheese'. Je ziet de cameraploeg in de helikopter zitten, en Vic vaart uiteraard zijn parcours op een Jetski!

081706035358_screen2.jpg

081706035346_screen1.jpg

Dit is nou zo'n Baywatch-dame, het schijnt dat Rockstar Games ook iets gaat doen met de kustwacht in Ocean Beach. :)

Ze zien er ontzettend strak uit, ik denk écht (dacht ik eigenlijk al de hele tijd :puh:) dat Vice City Stories een topper gaat worden!

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    9

  • .::FLIPKIP::.

    9

  • eggie123

    6

  • SummerBase

    6

Klopt er zijn inderdaad al mooie verschenen. Zelf heb ik nog niet Vice City gespeeld, maar ik speel in volgorde van de tijd, dus na VCS komt gewone Vice City. Haha, grapje, ik heb het gewoon nog nooit gespeeld alhoewel het wel in de kast staat. En inderdaad Pietje II, ik heb op zo'n Vice City Stories site (http://www.gtavicecitystories.com/screenshots/) ook 2 pagina's gezien, het ziet er allemaal goed uit. Lekker licht, mooie effecten en tot nu toe valt het niet tegen! Alhoewel met die Rocketlaunger, volgens mij is dat gewoon 'in de tijd meegaan'. Tegen woordig gebruiken ze niet meer die 'Taliban'-rocketlaunger maar echt een Amerikaans oorlogs type. Als hij uit is, heb ik hem als eerste! Ik ga vroeg naar die winkel, want dat spul is zo uitverkocht, denk ik! :engel:

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

ja maar daar :http://www.gamed.nl/view/19737 , zeggen ze iets waardoor het niet kan

Ik heb de pagina waar je link naar leidt doorgelezen, maar daar staat juist dat het spel begint in het woonwagenpark. En ik kan toch echt niets vinden op die pagina wat erop duidt dat je savehouse daar niet is...zou je dus willen zeggen over welk stukje je het hebt...? Want voor zover ik nu kan zien is je savehouse daar wèl gewoon hoor :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij dit bedoelt:

- Qua personages komen de Cubanen, Mitch Baker, Ricardo Diaz (pas aangekomen in Vice City), Avery Carrington (die het woonwagenpark laat vernietigen) en Love Fist (maar nog niet beroemd) terug. Mercedes zien we niet terug, zij is nog geen achttien in deze game.

misschien is dat later in de game? en misschien is dat op de plek van phil cassidy, daar waren woonwagens... en die zijn half gesloopt.

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar maakte bekend dat ze de muziek uit GTA LCS willen ovetreffen en dat er meer dan 70 missies zullen zijn. Een woonwagenkamp zal een beetje the place to be zijn waar de game om draait en een sleutelrol hebben in de gehele game. Veel nieuwe characters zijn ook afkomstig uit dit kamp.

Bewerkt: door advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan eigenlijk overal zijn. :) Wat stond er op het bouwproject waar Avery Carrington zijn missies geeft. :? Er kan veel gebouwd en afgebroken wordt in 2 jaar. ;)

Daar heeft Svenie een punt, en ik denk dat hij gelijk heeft. Avery laat het woonwagenkamp slopen, en 2 jaar later in VC geeft hij missies op een plaats waar gebouwd wordt. Ik heb een sterkt vermoeden dat het daar ook wel eens kon zijn... En hij laat het andere bouwproject (door Tommy) slopen, het lijkt me sterkt dat hij zijn eigen project wil opblazen. En zo'n groot gebouw is niet in (2) (een) jaar gemaakt...

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

misschien dat ze de luchtbasis er nu wel gedeeltlijk in stoppen..

en zou de kaart precies hetzelfde zijn? (ik weet niet hoe dat zat bij lc en lcs.)

Dat denk ik niet, hoe kan nu een groot stuk van een legerbasis in 2 jaar verdwijnen. Je mag het dan nog opblazen. De kans dat de legerbasis groter is dan in VC is volgens mij heel klein.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...