Jump to content

info VCS


big brunelli

Recommended Posts

wat zou je savehouse zijn in het begin??

is dat al bekend??

Waarschijnlijk zal dit eerst het woonwagenpark zijn, waarin VCS begint. :)

Als dat woonwagenpark opgeblazen wordt dan zal je 'savepoint' waarschijnlijk buiten de caravans liggen, zoals in dat woonwagenpark bij de mount Chiliad in GTA San Andreas. Anders zou je daar niet meer kunnen saven aangezien je caravan tot schroot herleid werd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    9

  • .::FLIPKIP::.

    9

  • eggie123

    6

  • SummerBase

    6

Wederom is er nieuwe informatie over GTA Vice City Stories bekend gemaakt.

  • Het was al eerder bekend gemaakt dat er minder van dezelfde soort voetgangers tegelijkertijd zullen verschijnen, hetzelfde geldt ook voor voertuigen.
  • De besturing zal hetzelfde gaan als in GTA Liberty City Stories.
  • Omdat er in 1984 nog geen mobiele telefoons waren, zal Victor gebruik gaan maken van een 'pager' om berichten te ontvangen.
  • Nou blijkt dat helikopter-missie's een later deel zijn van het spel.
  • Er werd gevragen aan Rockstar Games of ze een PlayStation 2 versie van GTA Vice City Stories gaan uitbrengen. Uit de antwoorden blijkt dat Rockstar Games er gewoon nog niet uit is of dat dit gebeuren zal. Waarschijnlijk wel.

Bron: =>Klik<=

Link to comment
Delen op andere websites

Pager?

Als je GTA 1 en GTA III al gespeeld hebt zie je dat ze daar ook een 'pager' of 'bieper' gebruiken. Hij verschijnt linksboven in je scherm als iemand je 'opbiept' om je iets mee te delen. De informatie wordt meegedeeld via een tekstje die langskomt op het schermpje.

Plaatjes:

gta1biepersl2.jpg

Bieper in GTA 1.

gta3bieperco7.th.jpg

Bieper in GTA III.

Link to comment
Delen op andere websites

Wederom is er nieuwe informatie over GTA Vice City Stories bekend gemaakt.
  • Het was al eerder bekend gemaakt dat er minder van dezelfde soort voetgangers tegelijkertijd zullen verschijnen, hetzelfde geldt ook voor voertuigen.
  • De besturing zal hetzelfde gaan als in GTA Liberty City Stories.
  • Omdat er in 1984 nog geen mobiele telefoons waren, zal Victor gebruik gaan maken van een 'pager' om berichten te ontvangen.
  • Nou blijkt dat helikopter-missie's een later deel zijn van het spel.
  • Er werd gevragen aan Rockstar Games of ze een PlayStation 2 versie van GTA Vice City Stories gaan uitbrengen. Uit de antwoorden blijkt dat Rockstar Games er gewoon nog niet uit is of dat dit gebeuren zal. Waarschijnlijk wel.

Bron: =>Klik<=

uit de screens die hier staan kunnen we iniedergeval opmaken dat de blista compact er weer inzit.

die motor ziet er heel anders uit dan de pcj.. de idaho lijkt ook terug te zijn, je ziet het een beetje achterin. de klassieke VC politie wagen is er ook weer, bekijk deze screen eens:

http://www.gtavicecitystories.com/images/s...021_screen1.jpg

als het aan mij ligt heb ik deze plek nooit eerder gezien!

als je deze screen eens bekijkt zie je dat de benshee ook terug is!

Link to comment
Delen op andere websites

- Hovercraft in Vice City Stories?

Het is al weer ruim een paar dagen geleden dat er voor het laatst nieuws naar voren kwam over de game: 'Vice City Stories', maar er blijft maar geen eind aan te komen. Toen ik vanacht nog even de site's met news en preview's door las kwam ik wel een heel belangerijk nieuwsbericht tegen. Een Duits magazine 'Screen Fun' schrijft in haar interview met Rockstar het volgende: Beside Heli's and hovercrafts, Vic also relies on his muscle power: He can swim! Hieruit kunnen we op maken dat Rockstar Games oftewel Rockstar Leeds veel gebruik maken van het prachtige water dat de giga-producent Rocktstar ons belooft. Dit nieuws bericht is nog niet helemaal 100% zeker, want bladen maken ook fouten en soms staat het op fan site's nog beter dan in de bladen, maar er is meer. Het hele verhaal is aan de hand van een paar oude screen's van start gegaan, ik heb een plaatje gevonden waar je kan zien wat het verschil tussen die van Sa en VCS is. Teminste de Vortex oftewel Hovercraft die wij denken dat het is, hij is gevonden op 1 van de oudere screens. Kijk hieronder voor het voorbeeld. Ik hoop dat dit niet al bekend is, maar goed ik vind het in ieder geval een leuk voortuig.

Bron

082406125905_hovercraft.jpg

Links de hovercraft in VCS en Rechts hovercraft San Andreas.

- Meer hoge Qualiteit's screens

Na de screens die ingescand zijn met slechte printers zijn we nu toch echt aangekomen bij het werk van de digitale screen's. Er komen als maar meer fan-site's met nieuwe screens naar voren dit maal was het: 'Computer and Video Games'. Er zijn een aantal oudere screens weer opgedoken, maar dit maal wel in hoge kwaliteit. Uiteraard kan ik dit absoluut niet voor mijzelf houden en daarom zul je ook 'hier' de screens kunnen zien. Ook post ik ze in dit topic, maar goed dat doet er ook niet toe ik hoop dat jullie er wat aan hebben en daarvoor doe ik het overgens ook! ;)

gpa8ow5.jpg

Een onbekend persoon in Vice City Stories.

hotel1cj1.jpg

Zons ondergang in Vice City Stories.

gpa6hw0.jpg

Prachtig helder water met daarop een boot.

gpa1tf6.jpg

De eerder bekend gemaakte Jetski's in top qualiteit.

yellowcaryc5.jpg

Vic(tor) Vance met een geweer in zijn hand.

gpa10xt6.jpg

Prachtige boot op prachtig water.

2890.jpg

Links : Vic(tor) Vance, rechts : Onbekend.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...