Jump to content

info VCS

Recommended Posts

• Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

9

• .::FLIPKIP::.

9

• eggie123

6

• SummerBase

6

Geplaatst:

vcs.png

Voice Actor van Vic(tor) Vance bekend!

Het nieuws is dan toch naar buiten gekomen de voice actor van Victor Vance is toch echt bekend. En de gelukkige is dit maal: Ving Rhames. Deze man is ook niet zo maar iemand hij heeft mee gespeeld in de films: Pulp Fiction, Con Air, The Dawn Of The Dead remake. Ik denk dan ook dat het een man is met een stem die perfect aansluit op de verwachtingen van Victor. Natuurlijk is het ook een Neger net zoals Victor zelf. Ik heb ook nog een foto gevonden van Ving Rhames en daarnaast staat onze eigen Victor Vance. Ik verwacht veel van deze Voice Actor, maar de meningen speculeren de roddelbar al.

vingvic.png

Door: SummerBase.

Geplaatst:
vcs.png

Het nieuws is dan toch naar buiten gekomen de voice actor van Victor Vance is toch echt bekend. En de gelukkige is dit maal: Ving Rhames. Deze man is ook niet zo maar iemand hij heeft mee gespeeld in de films: Pulp Fiction, Con Air, The Dawn Of The Dead remake. Ik denk dan ook dat het een man is met een stem die perfect aansluit op de verwachtingen van Victor. Natuurlijk is het ook een Neger net zoals Victor zelf. Ik heb ook nog een foto gevonden van Ving Rhames en daarnaast staat onze eigen Victor Vance. Ik verwacht veel van deze Voice Actor, maar de meningen speculeren de roddelbar al.

vingvic.png

Door: SummerBase.

Hey summerbase... waaom maken jij en pietje II geen topic met: het laatste nieuws en vragen een een mod of hij gesticked mag worden... want dan kan je gewoon allemaal info plaatsen en updaten zonder dat er over gediscuseerd word.

Geplaatst: (bewerkt)

Er is jammer genoeg geen enkele demo over GTA Vice City Stories te downloaden. Dat beweren enkele mensen misschien dan wel, zoals =>hier<= (kijk bij de reactie onderaan), maar dat zijn alleen maar mensen die interessant willen doen.

Echter de redacteuren die de previews van Vice City Stories gemaakt hebben voor de gamebladen hebben wél een demo gespeeld, maar dat was niet de uiteindelijke versie, want die krijgen wij (vanzelfsprekend) dus, wanneer GTA Vice City Stories uitgebracht wordt. Deze demo's heeft Rockstar Games expres op een UMD gezet, voor de testversie's. Deze zullen ze dan ook nooit op de markt gooien, of beschikbaar stellen zodat je het kan downloaden op internet. Dus helaas 'advancegta', je zult toch écht net zoals iedereen moeten wachten tot 20 oktober, want dan komt GTA Vice City Stories namelijk uit in Europa. Of je kan ervoor zorgen dat je op 17 oktober je in de Verenigde Staten bevindt, want dan komt GTA Vice City Stories daar uit. Dan heb jij hem als eerste. :puh:

Bovendien denk ik, áls er een demo over GTA Vice City Stories beschikbaar was, dat we de downloadlink niet eens aan jou mochten geven, omdat dit waarschijnlijk valt onder de term 'warez', wat verboden is op dit forum.

Bewerkt: door Pietje II

Advancegta er is op dit moment absoluut nog geen demo voor dit spel uitgebracht. En downloaden is tevens ook niet toegestaan. Het spel zal alleen in demo's uitgebracht worden voor tijdschrift makers, maar die geven meestal ook niks vrij. En jij zegt downloaden dan zou je het moeten gebruiken voor homebrew en dat soort iso-ladende gevallen. Dat is illegaal en daar mogen en kunnen we je helaas niet bij helpen.

Dat is inderdaad wel een slim plan Flipkip ik ga er mee ana de slag en dan kan hij mischien pinned worden als het een succes is. Dat zou wel zo overzichtelijk zijn niet waar? Maar goed bedankt dat je erover na gedacht hebt Flipkip! :klap:

Pietje had me weer eens ingehaald. :duh:

Bewerkt: door SummerBase

Het nieuws is dan toch naar buiten gekomen de voice actor van Victor Vance is toch echt bekend. En de gelukkige is dit maal: Ving Rhames

Vreemd, weet iemand wie hem inspreekt in de korte intro in GTA Vice City, daar heb ik namelijk al aardig vaak op gezocht, maar nog nooit gevonden.

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:
Vreemd, weet iemand wie hem inspreekt in de korte intro in GTA Vice City, daar heb ik namelijk al aardig vaak op gezocht, maar nog nooit gevonden.

Klopt, Rockstar Games heeft gewoonweg de voice-actor van Victor Vance in de intro van GTA Vice City niet vermeld. Vind ik eerlijk gezegd ook wel raar, je zou misschien kunnen bedenken dat Rockstar Games het niet nodig vond om zo'n onbelangrijk personage te vermelden (terwijl hij toch best wel een rol speelt, althans Lance heeft het vrij vaak over Victor). Alhoewel er soms bij véél minder belangrijkere personage's, personage's die misschien maar één woordje zeggen in het hele spel, Rockstar Games uitdrukkelijk de voice-actor ervan erbij vermeldt. Maar goed, als we merken dat in GTA Vice City Stories de stem van Victor hetzelfde klinkt als dat in de intro van GTA Vice City, dan weten we dus dat het bij beide versie's Ving Rhames was die de stem van Victor Vance verzorgd heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...