Jump to content

-Matthijs- en Scooter presents:


-Matthijs-

Recommended Posts

Dit is echt heel mooi gedaan, ik kan niet anders zeggen..

Moet zeker veel werk zijn geweest, screen maken onder verschillende save-games, vervolgens die allemaal bewerken met PS, getekend maken en ook nog van tekst voorzien..

Gewoon fantastisch gewoon, ik denk ook dat als je 'm van Engels voorziet dat Rockstar die strips zeker wel zal waarderen.

Het idee is echt zo origineel, en alles ziet echt zo commic uit, zoals die pagina nummers. Mischien een klein detail maar 't het maakt het zeker wel af..

Wat je ook nog kan doen als je ze Engelstalig hebt gemaakt(als je dit wilt gaan doen) is ze online zetten, op GTAforums.com dan kan zo'n beetje de hele GTA wereld ze lezen.. ;)

Jongens ga zo door, jullie zijn hiermee echt aan een fantastisch project begonnen. :)

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • joshoon

    17

  • -Matthijs-

    15

  • Donwell

    10

  • Goliat

    5

Dit is de beste strip van GTA ooit!!! Wanneer komt weer de nieuwe??? _O_ Een groot compliment voor dit prachtwerk, ik zal het jullie niet nadoen als ik lees hoeveel werk het wel niet kan zijn, ga zo door!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Heey mattijs en scooter,

Prachtig gemaakt, me complimenten.

Hij is heel leuk om te lezen, en je ziet dat er ook echt veel werk aan besteed is door jullie.

Ik vind het gewoon alleen al prachtig de tijd dat jullie hierin gestoken hebben om het te maken. Ik zal het zeker niet kunnen nadoen, of alleszins, niet zo goed als jullie.

Ik heb het nog niet helemaal gelezen, maar de eerste paginas die ik toch gelezen had, was gewoon al gezellig om te lezen, ik zal morgen zeker en vast verder lezen.

Ik hoop dat je binnenkort nog eens zo'n stripverhaal zal maken. Ik verheug me eral op :)

Good job! :klap:

TheGuardian :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee is echt geweldig. Mooi uitgewerkt en ook het gevoel bij mij gecreeëert dat ik een stripboek las. Alleen irritant dat je steeds op plaatje moet klikken :cab: . Goed werk -Matthijs- en Scooter en kan niet wachten op vervolg :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

WOOW!! Hoelang heb je hier over gedaan joh?! een jaar? 2? 3? MAN dit ziet er prachtig uit. ik dacht eerst dat je het zelf had getekend :cab: maar als je dat kan dan ben je wel 8000 voordat het klaatr is! man. ik kan niet wachten op het volgende deel! KUTGW! een dikke 10!

gta forum moet eigenlijk een soort topic hebben zoals master tuts! maar dan master strips. prachtig gewoon. het liep ook erg goed in elkaar over! hoevaak heb je die storyline uit moeten spelen om dit te maken, want late missies en vroege missies zie ik in de strip terug komen.

met welk programma heb je dit gedaan joh? Ik geloof dat nog niemand zo'n mooie strip heeft gemaakt op de wereld! ik zie wel strips maar die zijn niet bewerkt, ook prachtig maar dit slaat gewoon alles!

:klap:een dikke10 van mij! :klap:;):dans::tu:

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Link to comment
Delen op andere websites

Wel aardig maar khad m toch liever in t engels gezien. Nederlands doet wat afbreuk aan het sfeertje dat er wel in GTA:SA is.

Inderdaad, Engels zou inderdaad mooier staan. Toen ik de strip aan het maken was had ik genoeg plaatjes waar een prachtige Engelse mooi staat. Maar je moet het dan doen met een sfeerloze Hollandse zin. Ik zit er wel aan te denken hem nog in het Engels te vertalen, dan kun je hem ook op Engelse Fora zetten.

-----------------

Verder wil ik iedereen bedanken voor de reacties, en ik ben hartstikke blij dat het zo'n succes werd; waar ik op had gehoopt! _O_

-----------------

En wegens de vankantie van Scooter duurt het helaas nog even voor at het vervolg komt, hij is 2 week weg en dan moet de strip ook nog gemaakt worden. Ik dan dus nog niet zeggen wanneer het vervolg er staat, maar houd het in de gaten. :Y

----------------

Nog meer reacties?

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...