quinton Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Egt heel vet! het ziet er egt prachtig uit. nog beter bijna als SA zelf. Goede humor die naar het spel zelf verwijst. een kritiek puntje, het verhaal kon iets scherper. mjah, ik kijk ckers uit naar het vervolg, en het vervolg daarvan en het vervolg van dat vervolg van dat vervolg een VETTE 9 Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Nou, nou, nou! Kijk, dat is nog eens vakmanschap. Droge humor, gloede plaatjes. Ik vind het eigenlijk wel mooi! Ik kijk nu al met spanning uit naar het volgende deel. Ook dat met het Journaal, vind ik ook zo mooi! Ga zo door! Reageren
Preddy Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Mss is het nog een tip om die plaatjes in een pdf filetje te zetten. Dit zie je vaak met strips op het net en is ook wat makkelijker te lezen. Reageren
King Room Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Dit is vet Gaaf.. Ik kan eigenlijk niet wachten op de volgende.. Het is spannend!! Maar verder Succes met de volgende.. Take youre Time! MvG. King Room Reageren
~Mario~ Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Beste Matthijs en Scooter, ik vindt dat jullie dit fantastisch hebben verzonnen, ik had het zelf nooit zo goed kunnen doen als jullie, de teksten zijn keurig verwerkt de tekstbalonnen horen te staan waar ze moeten staan, ik vindt de kleuren ook heel mooi gemaakt en de achtergronden, en ja de spanning zit in de strip zelf, ik vondt het verder erg leuk om hem te lezen, ik kan bijna niet wachten wanneer hij vervolgt wordt. Dit wordt zeker een groot geschreven succes van jullie, ga zo door misschien kunnen jullie later ook nog verhalen gaan verzinnen en schrijven. Ik hoop dat jullie snel aan het vervolg gaan verder werken. Maar doe het rustig aan, beter langzaam en mooi dan snel en lelijk met fouten. Boys take it easy, and take care: verder veel succes toegewenst. Mario Bewerkt: 12 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Joriz Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Echt mijn super complimenten. Ziet er echt goed uit. Zoiets hoort zeker op de hoofdpagina van deze website. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ja daar dacht ik ook al aan Joriz, dat lijkt me een fantastisch idee, zo,n fantastische strip kan toch gewoon niet missen? Reageren
henk_jan Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 super mooi gedaan!! top! Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ubermooi, ik kann er nix anders over zeggen. Mooie plaatjes, en een heel mooi verhaal. Waiting for Episode II Greetz, GTA Vice VIP Reageren
McNelly Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Poeh, ziet er uber kewl uit ! Ik mis alleen een voorkant !!! Om het allemaal wat makkelijker leesbaar te maken heb ik alles snel ff in een Flash-photoalbum dingtje gestopt! Klikkerdeklik Omdat ik te weinig tijd had heb ik het ff allemaal snel opgelost, dus er zit helaas geen Pre-loader in en let vooral niet op de graphics (A)! Het duurt daarom ook ff voordat het plaatje is geladen... Als jullie (-Matthijs- en Scooter) het willen kan ik een mooiere maken? Maarja anyway: ga vooral door met jullie strip NeLSoN Bewerkt: 12 augustus 2006 door McNelly Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Moi gemaakt jongens, mijn complimenten. De verhaalslijn is echt cool, daardoor kijk ik echt uit naar het vervolg! Alleen wat een beetje raar is, is dat Sweet zegt:1.000.000.000 We zijn rijk! Ze moeten het toch naar BS brengen? Soms zijn de plaatjes wel een beetje onduidelijk,dat is echt heel erg jammer. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Knap gemaakt hoor jongens, ik had nooit verwacht dat het zo mooi zou worden toen het idee bedacht werd. Het geeft ook een goed effect met de layers eroverheen. Het verhaal zelf zit ook wel goed in elkaar, alleen het bedrag dat ze hebben gestolen is een beetje aan de hoge kant, zo'n bedrag word veeeeeeel strenger bewaakt normaal gesproken. Maar voor de rest, PERFECT! Bewerkt: 12 augustus 2006 door Twenty Eyes Reageren
younesjack Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 spannend volgens mij zit er een fout in er hoort is te staan in plaats van was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.