Jump to content

-Matthijs- en Scooter presents:

Recommended Posts

Geplaatst:

"Does a pop shit in the woods". Ehh, je Engels laat je hier erg in de steek. Goed Engels is "Does the pope shit in the woods". pope = paus. En aangezien er maar 1 paus op deze wereld is zeg je "the pope en niet "a pope"

Daarnaast "We need his dossier", terwijl later "CJ, try to get his dossiers" wordt gezegd. Hoeveel dossiers heeft Big Smoke? 1 of meerdere?

Aan de telefoon "with CJ". In het Engels zeg je "CJ here" of "this is CJ" of je komt meteen terzake.

"He should be somewhere on a leaved area". Kijk eens in een Engels boek bij het voltooid deelwoord van "to leave", juist da's een onregelmatig werkwoord! -> "left area"

Bij de overval "The save, quik". Slordigheidsfoutje (t'is quick)

• Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• joshoon

17

• -Matthijs-

15

• Donwell

10

• Goliat

5

Geplaatst:
"Does a pop shit in the woods". Ehh, je Engels laat je hier erg in de steek. Goed Engels is "Does the pope shit in the woods". pope = paus. En aangezien er maar 1 paus op deze wereld is zeg je "the pope en niet "a pope"

Daarnaast "We need his dossier", terwijl later "CJ, try to get his dossiers" wordt gezegd. Hoeveel dossiers heeft Big Smoke? 1 of meerdere?

Aan de telefoon "with CJ". In het Engels zeg je "CJ here" of "this is CJ" of je komt meteen terzake.

"He should be somewhere on a leaved area". Kijk eens in een Engels boek bij het voltooid deelwoord van "to leave", juist da's een onregelmatig werkwoord! -> "left area"

Bij de overval "The save, quik". Slordigheidsfoutje (t'is quick)

was mij nog niet opgevalleen eerlijk gezecht :schater:

Geplaatst:

Nog beter zou zijn om er "abandoned area" van te maken. :bonk:

Geplaatst:

Scooter vanuit België/Luxemburg.

Bedankt voor alle reacties, ook al heb ik ze nog niet allemaal gelezen..

Ik kom volgende week terug, waarschijnlijk gaan we dan een begin maken aan deel 2.

Iig bedankt!

Gr, Scooter

Geplaatst:

Wel beetje veel geld he een miljard? En beetje aan je Engels werken : '' The save ! '' , safe dus :N:schater:

voor de rest :klap:_O_

later

Geplaatst:
hoe doe je eigenlijk rode tekst met geel er om heen ik wil dat ook doen alleen i vraag me af hoe?

Je gaat op je text layer staan, en klikt dan op je RMB en je kiest dan voor Blending options. Het ziet er zo uit als op het plaatje:

blendingoptionsth4.th.png

Klikken voor een vergroting!

Je krijgt dan een nieuw scherm, een rand is beter bekend als een stroke. Je gaat dus naar de onderste optie, en dat is stroke. Klik erop en je ziet dit schermpje:

blendingoptions2cf0.th.png

Klikken voor een vergroting!

Speel wat met de instelinngen, als het goed is kun je direct al een voorbeeld zien. Die px staat de dikte van de rand, de opacity voor de doorzichtigheid. Veel succes!

Note: kan in Photoshop helpdesk, dit topic is meer bedoelt voor reacties met betrekking op de strip.

Geplaatst:

hoe doe je eigenlijk rode tekst met geel er om heen ik wil dat ook doen alleen i vraag me af hoe?

Note: kan in Photoshop helpdesk, dit topic is meer bedoelt voor reacties met betrekking op de strip.

Dit ben ik met -Matthijs- eens, vragen kun je altijd stellen in de tutorial, te vinden bij de Grapics Tutorials.

Donwell

Geplaatst:

In de engelse versie zitten vreselijk veel fouten.

Gone with the door?

Probeer een vertaal programma en een woordenboek te gebruiken.

Nederlandse versie is top.

Geplaatst:

Gone with the door?

Tja, ik wou zelf een Engelse versie maken maar daar is Goliat mee gekomen, waar ik hem heel dankbaar voor ben. Ik heb natuurlijk ook al even gezegd dat er verscheidene fouten inzitten en dat ik de grootte van het lettertype wat aan de kleine kant vond. Voor zover ik weet is hij nu bezig met de fouten, en volgt daarna een 2e Engelse versie. Zie de 1e als een testmodel. Daarna zijn we hem van plan op GTAForums te plaatsen, zodat we hem wereldwijd kunnen laten zien. Bedankt voor je reactie in ieder geval! :)

Geplaatst:

Gone with the door?

Tja, ik wou zelf een Engelse versie maken maar daar is Goliat mee gekomen, waar ik hem heel dankbaar voor ben. Ik heb natuurlijk ook al even gezegd dat er verscheidene fouten inzitten en dat ik de grootte van het lettertype wat aan de kleine kant vond. Voor zover ik weet is hij nu bezig met de fouten, en volgt daarna een 2e Engelse versie. Zie de 1e als een testmodel. Daarna zijn we hem van plan op GTAForums te plaatsen, zodat we hem wereldwijd kunnen laten zien. Bedankt voor je reactie in ieder geval! :)

jullie mogen dan wel opschieten :puh:

want strax komt er iemand anders mee op die forum

mischien zitten ze hier namelijk ook wel

maar denk het niet hoor ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Eindelijk klaar met v2, ik heb als het goed is al mijn fouten die jullie hebben opgenoemd verbeterd, daarnaast vond ik er zelf nog een paar foutjes. Ik heb ook wat aan de grootte van de tekst gedaan zodat het beter leesbaar is..

page1lg6.jpg

page2yn4.jpg

page3bl8.jpg

page4lg1.jpg

page5fe8.jpg

page6aw8.jpg

page7vi0.jpg

page8uh9.jpg

page9mz3.jpg

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst: (bewerkt)

ja, is beter

mooi zo

:bier:

alleen dat met die auto op pagina 4

daar zeggen ze in het engels niet rommel rommel tril

maar dat kun je helaas niet aanpassen

maar verder goed

Bewerkt: door joshoon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...