Gunkfan Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Yow het is met de Gamerexpert ik heb het probleem opgelost momnteel met de sound effects van GTA SA NU kan ik weer terug knalllen en autos stelen yow de groeten van Silentdeath Reageren
Donwell Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Yow het is met de Gamerexpertik heb het probleem opgelost momnteel met de sound effects van GTA SA NU kan ik weer terug knalllen en autos stelen yow de groeten van Silentdeath Wat heeft dit met de strip te maken?? Donwell Reageren
joshoon Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Yow het is met de Gamerexpert ik heb het probleem opgelost momnteel met de sound effects van GTA SA NU kan ik weer terug knalllen en autos stelen yow de groeten van Silentdeath Wat heeft dit met de strip te maken?? Donwell vraag ik me ook af Reageren
gta fan man Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) hoe doe je eigenlijk rode tekst met geel er om heen ik wil dat ook doen alleen i vraag me af hoe? Je gaat op je text layer staan, en klikt dan op je RMB en je kiest dan voor Blending options. Het ziet er zo uit als op het plaatje: Klikken voor een vergroting! Je krijgt dan een nieuw scherm, een rand is beter bekend als een stroke. Je gaat dus naar de onderste optie, en dat is stroke. Klik erop en je ziet dit schermpje: Klikken voor een vergroting! Speel wat met de instelinngen, als het goed is kun je direct al een voorbeeld zien. Die px staat de dikte van de rand, de opacity voor de doorzichtigheid. Veel succes! Note: kan in Photoshop helpdesk, dit topic is meer bedoelt voor reacties met betrekking op de strip. je begrijpt het niet goed ik zie bij een van de paginas als ze die bank gaan overvallen dan staat er zwart en met de tekst kaboem! og boem! of zoiets en ik bedoel die kleur tekst hoe kan ik dan rode tekst krijgen met geel er omheen snapie niet het wolkje maar de tekst laat maar ik weet het al srry voor dit bericht Bewerkt: 10 september 2006 door gta fan man Reageren
Tim&Stijn Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 echt heel mooi gemaakt! zeker een prijs waard... misschien kun je een engelse versie opsturen naar rockstar... ik denk dat ze het heel mooi zullen vinden! ik verlang naar het vervolg... Reageren
megamaggot Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Keep up the good work!Moet wel veel werk geweest zijn zeker?Van elke missie een savegame downloaden en dan screenshots maken en dan bewerken in photoshop.Ik zou het niet willen doen,zoveel werk.Het zijn niet alleen mooie prenten,maar er zit ook nog eens een ander verhaal in ook!Dit is de eerste strip over Grand Theft Auto San Andreas die een eigen verhaal heeft. De plaatjes zijn soms wel klein,maar je kan het nog goed lezen. Ik wacht al in spanning op het vervolg! greetz,MM Reageren
joshoon Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 het klopt het is we is nog nooit één gemaakt wel 1 van echte foto's van amateurs maar dit niet dit ia echt mooi bedacht zal ik een duitse versie maken voor de duitsers die ik goed ken maar ik hoop dat jullie er beroemd mee worden joh ik heb deze topic ook al op mijn site gezet met een plaatje ik kreeg wel complimenten over jullie C U en veel succes Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Beetje late reactie door mijn afwezigheid, maar de strip is echt heel erg mooi gemaakt. Grafisch er mooi en ook het verhaal zit goed in elkaar. Complimenten heren! De Engelse vertaling zal zeker veel aandacht krijgen. Qua vertaling van de engelse versie: Volgens mij is de gebruikelijke term voor een dossier in het engels een "file". Reageren
HerrieM Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Beetje late reactie door mijn afwezigheid, maar de strip is echt heel erg mooi gemaakt. Grafisch er mooi en ook het verhaal zit goed in elkaar. Complimenten heren! De Engelse vertaling zal zeker veel aandacht krijgen. Qua vertaling van de engelse versie: Volgens mij is de gebruikelijke term voor een dossier in het engels een "file". Dat is inderdaad de gebruikelijke vertaling, maar bij de missies van Tenpenny heeft hij het ook over een Dossier en niet over een file. Dus allebei kunnen. Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Klopt, en hij belt je ook op na die missie: You got the dossier?? File kun je ook vertalen als bestand. Reageren
McNelly Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Op de eerste bladzijde in het eerste plaatje staat een fout... Het is 'check' niet 'chek'. Ook vind ik sommige zinnen te letterlijk vertaald in het Engels! Ik denk, als je het egt 'wereldwijd' wilt gaan uitbrengen je hier tog egt aan moet werken! Het leest, denk ik, erg irritant als engels/amerikaans zijnde als je van die rare zinnen hebt! Maarja, zo erg is het ook weer niet ! Kunnen de Nederlanders lekker de eer opstrijken hehe. Ga vooral door ! NeLSoN Reageren
Le MrG Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Wrede strip, Dat teken effect staat er ook erg mooi bij Reageren
medion Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 woooh, dit is echt een hele mooie strip. Als het in de winkel lag, zou ik bijna denken dat R* het gemaakt heeft. Echt top. Ga zo door op deze manier zou ik zeggen. medion Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Egt goed gedaaan een goed verhaal ziet er perfect uit ik vind het egt knap dat je zo iets maakt ik zou het noooooooit kunnen en ik zeg ook Je moet eens een Engelse versie maken en opsturen naar Rockstar ofzo Reageren
Donwell Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Er wordt gewerkt aan de engelse versie, kijk bijvoorbeeld eens hier. Het is in hetzelfde topic maar dan in een andere pagina. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.