Murk Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Vet, mooi bewerkt en goed bedacht. Maar ik zie 2 keer "word" in plaats van "wordt", waardoor het voor mij totaal vuilnis word_. Geintje natuurlijk geak, fantastisch verhaal Reageren
Lord of War Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Wanneer komt het 2e deel? Ik zie er al naar uit, hoor. Reageren
swabbertje Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 hallo -Matthijs- en Scooter ik had een vraag kan dat ook met het programma Adobe Photoshop Elements 4.0 alvast bedankt Reageren
Goliat Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik kan die vraag wel voor je beantwoorden. Waarschijnlijk niet maar als je de tutorial: strip effect volgt dan kom je er zelf wel uit. Gewoon kijken of de functie's ook bij elements beschikbaar zijn, hoewel me die kans klein lijkt. Kijk als je gewoon de trial op adobe.com van Photoshop CS2 download dan kan je het sowieso doen, dus dan ben je daar ook gelijk vanaf. Reageren
swabbertje Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 hoi hartijlk dank want ik wil ook zo iets doen maar dan een heel andre verhaal en zo -Matthijs- en Scooter als jullie hem willen lezen als die klaar de mijnen dan stuur ik wel een pbtje met het er in alvast bedankt oh nee sorry dat gaat niet want ik ga er een strip boek van maaken en dan print ik het uit en dan gooi ik het weg want het word heel groot sorry Reageren
swabbertje Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 hey ik had een vraag ik heb nu adobe photo shop 7.0 maar mijn engels is niet zo goed kan iemand zeggen hoe je dan die strip moet maaken in het nederland alvast bedankt Reageren
alex-sa Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 whahaha geweldig ja ik vind die "he ik zie mijn huis van hier" echt goed mooi werk Reageren
wicher11 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 egt nice man ga zo door Reageren
UnXpected Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 De tekenstijl is ook erg goed gedaan. Een simpel filtertje bij PS Maar echt vet gedaan hoor, het maken is niet zo moeilijk maar je moet wel de juiste screenschots hebben en daar steekt veel tijd in Goed gedaan! Reageren
nick11123 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 dit is echt mooi gedaan jongens! goed werk ook een leuk verhaal trouwens ik heb hem net effe gelezen echt grappig moet wel veel tijd in hebben gestoken om dat te doen nou ja mijn complimenten ik kijk er al naar uit op het vervolg Reageren
cyberthube Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 kerel (s) probeer er eens een pdf van te maken maakt het lezen ook meteen gamakkelijker ! voor derest ziet het er top uit ! en een zeer leuk idee dit ! Reageren
joshoon Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 kerel (s) probeer er eens een pdf van te maken maakt het lezen ook meteen gamakkelijker ! voor derest ziet het er top uit ! en een zeer leuk idee dit ! als ze er een pfd van maken moet iedereen wel adobe reader hebben. en sommige mensen willen daqt niet maarja, het zal wel beter zijn Als het straks nog wel in pfd komt en jullie hebben geen Adobe Reader dan kun je hem >Hier< Downloaden greetzz Joshoon Reageren
mattiejj Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 ik wacht al smartend op het vervolg KUTGW Reageren
Donwell Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Nou jongens, hoe staat het ervoor met deel 2?? Reageren
Lampje Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Leuke Strip "Ik zie mijn huis vanaf hier" Leuk gedaan en ik wacht op vervolg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.