Jump to content

Iets wat ik niet snap...


Jack Mercer

Recommended Posts

Ik herinner me nog dat ik ooit eens ergens op het internet heb gelezen dat Lance in GTA: VC 32 of 33 jaar oud is, dus Vic is ouder want hij is Lance z'n oudere broer, toch?

Wat ik nu niet snap is dat in VCS Victor 28 jaar oud is.

Heeft R* dit over het hoofd gezien of hebben ze gewoon beslist enkele feiten te veranderen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    10

  • Jack Mercer

    5

  • mattiejj

    5

  • Pietje II

    4

Het is inderdaad raar dan want VCS speelt zich 4 jaar voor VC af dus in VC zou Vic 32 moeten zijn.

Vic is dan wel ouder dan Lance, maar hij hoeft per definitie niet een heel jaar ouder te zijn. Het kan ook dat ie een paar maanden ouder is ofzo en dan is het wel te verklaren.

Alleen ik geloof niet dat Lance in VC 32 was, in VC horen we zijn leeftijd niet en ik heb het R* ook nooit horen zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een keertje alles op een rijtje zetten:

GTA:VC 1986

Victor ?? jaar oud, ouder dan Lance want hij is de oudere broer

Lance 32 jaar oud, dus zowiezo jonger dan Victor

GTA: VCS 1984

Victor 28 jaar oud

Lance 30 jaar oud --> KLOPT IETS NIET

:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik me afvraag is, vanwaar jullie vandaan halen dat Lance in Vice City 32 jaar is. In geen enkele missie heb ik dat gezien of gehoord. Echt nergens word er gezegd dat hij daar 32 jaar is, dus vanwaar halen jullie dat?

Mischien heb je die leeftijd met iemand anders verwart dat je dacht dat Lance 32 jaar was terwijl dat iemand anders moest zijn?

Want ik weet echt niet vanwaar jullie die 32 jaar nu vandaan halen..

TheGuardian :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets, waar halen jullie vandaan dat Vic ouder is dan Lance, je hoort Lance duidelijk in één van z'n wanhooptelefoontjes aan Tommy zeggen:

That's what my little brother used to do, Tommy please don't do this to me.

Lijkt me dus duidelijk dat Lance ouder is.

Wat ik ook wel leuk vind is dat het bijna zeker moet zijn dat Vic z'n vrouw in VCS tevoorschijn moet komen. Je hoort Lance in Back Alley Brawl namelijk zeggen:

"...your greens, and my dead brothers white lady..."

Ben dus benieuwd of ze dat ook in VCS hebben verwezenlijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets, waar halen jullie vandaan dat Vic ouder is dan Lance, je hoort Lance duidelijk in één van z'n wanhooptelefoontjes aan Tommy zeggen:

That's what my little brother used to do, Tommy please don't do this to me.

Lijkt me dus duidelijk dat Lance ouder is.

Wat ik ook wel leuk vind is dat het bijna zeker moet zijn dat Vic z'n vrouw in VCS tevoorschijn moet komen. Je hoort Lance in Back Alley Brawl namelijk zeggen:

"...your greens, and my dead brothers white lady..."

Ben dus benieuwd of ze dat ook in VCS hebben verwezenlijkt.

Baffie jij hebt helemaal gelijk!

Hoe kon ik zo dom zijn :bonk:

Lance is uiteraard de oudere broer, hij benoemt inderdaad Victor als zijn "little brother" als hij Tommy belt.

En Jack, met White Lady bedoelde hij absoluut niet de drugs.

Waarom niet:

Tommy, Harry, en Lee hadden een deal met Lance en Victor, Tommy levert het geld, Victor levert de drugs.

Je ziet ook dat Tommy achter de drugs aanzit in het verhaal (die K's en Keys waar hij steeds over praat in het begin), dus waarom zou Lance de drugs willen als het de bedoeling was dat hij het geld kreeg?

Met Greens bedoeld Lance dus het geld, en met White Lady bedoeld ie iets wat ik nooit snapte :bonk:

Ik dacht dat hij daarmee de witte Infernus bedoelde, maar Vic kan natuurlijk ook een vrouw of een vriendin gehad hebben, wel raar dat we daar verder nooit wat van horen in Vice City.

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

En Jack, met White Lady bedoelde hij absoluut niet de drugs.

Waarom niet:

Tommy, Harry, en Lee hadden een deal met Lance en Victor, Tommy levert het geld, Victor levert de drugs.

Je ziet ook dat Tommy achter de drugs aanzit in het verhaal (die K's en Keys waar hij steeds over praat in het begin), dus waarom zou Lance de drugs willen als het de bedoeling was dat hij het geld kreeg?

Met Greens bedoeld Lance dus het geld, en met White Lady bedoeld ie iets wat ik nooit snapte :bonk:

Ik dacht dat hij daarmee de witte Infernus bedoelde, maar Vic kan natuurlijk ook een vrouw of een vriendin gehad hebben, wel raar dat we daar verder nooit wat van horen in Vice City.

Met 'White Lady' bedoelt Lance wel degelijk de drugs (cocaïne), in de intro moeten Tommy, Harry en Lee de drugs verhandelen aan Victor, die met het geld aankomt. Tommy zit niet in de storyline niet alleen achter de drugs aan, maar juist ook achter het geld! In het filmpje dat na 'In The Beginning' komt, namelijk 'An Old Friend', wordt Sonny ook kwaad omdat Tommy het geld niet meer heeft, luister maar eens goed. En wat komt Sonny ook in de missie 'Keep Your Friends Close...' ophalen? Precies, het geld. 3 miljoen dollar, dacht ik. (Natuurlijk kwam Sonny ook op bezoek om Tommy's veroveringen in te pikken, maar dat ter zijde.)

Maar goed, niet alleen het geld belooft Tommy ook in het begin om de drugs terug te halen, waarschijnlijk bedoelde Lance hiermee "My brothers white lady", omdat Tommy, Harry en Lee het geld kregen ("The Greens") voor de drugs, en omdat dus in feite die drugs voor Victor waren ("The White Lady").

Kortom: Volgens mij bedoelde Lance Vance met "White Lady" wel degelijk de drugs. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ff terug op het topic,

met het schematje van mercer

Een keertje alles op een rijtje zetten:

GTA:VC 1986

Victor 30 jaar oud, jonger dan Lance want hij is het kleine broertje van Lance

Lance 32 jaar oud, dus ouder dan Victor

GTA: VCS 1984

Victor 28 jaar oud

Lance 30 jaar oud --> KLOPT DUS WEL!

@pietje II

dus bedoel je dat de Drugs voor lance zijn of snap ik het niet goed :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Is "white lady" een andere benaming voor een lading drugs? Nog nooit van gehoord als ik eerlijk moet zijn.

Drugs is wit dus daar komt het White van daan :Y . En Lady-> Een Auto noemen mannen ook weleens een "Haar". Ik neem aan dat ze zo iets ook bij White Lady bedoelen :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...