Jump to content

Iets wat ik niet snap...


Jack Mercer

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    10

  • Jack Mercer

    5

  • mattiejj

    5

  • Pietje II

    4

@the gamer2

het is een spel.. mij lijkt niet dat R* zich druk zit te maken over de ECHTE waarheid

het gaat eigelijk niet eens om de leeftijden

jij bent geen echte GTA DieHard :puh:

en natuurlijk wel,

stel je voor dat je claude zou tegenkomen in Gta:VCS dat zou dus best nep zijn

aangezien hij ong een kind nog moet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

aangezien we een page terug hebben gezegt dat het de drugs waren(white lady=coke)

denk ik niet dat hij een infernus gaat jatten,als er een staat bij het Diaz' estate,die is rood,teminste net toen ik ging kijken of dat het een infernus was

Bewerkt: door mattiejj
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is het dus gewoon zo gegaan:

Lance en Vic hadden een deal met Tommy en Harry en Lee, Lance en Vic leveren de drugs (of eigenlijk Vic) en Tommy en zijn sidekicks leveren het geld (het geld van Sonny Forelli)

Diaz verstoort de deal, Vic, Harry, en Lee sterven en de drugs van Vic en het geld van Sonny gaan verloren.

Dus met White Lady bedoelt Lance dat hij de drugs van Vic terug wil die Vic eigenlijk aan Tommy zou gaan verkopen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Dan is het dus gewoon zo gegaan:

Lance en Vic hadden een deal met Tommy en Harry en Lee, Lance en Vic leveren de drugs (of eigenlijk Vic) en Tommy en zijn sidekicks leveren het geld (het geld van Sonny Forelli)

Diaz verstoort de deal, Vic, Harry, en Lee sterven en de drugs van Vic en het geld van Sonny gaan verloren.

Dus met White Lady bedoelt Lance dat hij de drugs van Vic terug wil die Vic eigenlijk aan Tommy zou gaan verkopen

dus dat probleem is al opgelost

maar nu over dat leeftijd gedoe =

het kan best zijn da die strategy guide die zegt da lance 32 jaar oud is on-officieel is en die dat dus alleen vermoedt

het is ook mogelijk dat lance en vic gewoon tweelingbroers zijn (het is duidelijk te zien dat ze dezelfde leeftijd hebben) en vic de oudste is ( vic lijkt namelijk de oudste van de broers)

het is trouwens ook waar dat lance nooit "'my little brother'" heeft gezegt

en het belangrijkste van allemaal = volgens R* is vic de oudste en lance de jongste , en als R* da zegt ist ook waar , ookal zeggen fans en en strategy guides iets anders

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...