Jump to content

Iets wat ik niet snap...


Jack Mercer

Recommended Posts

@Pietje II

dus bedoel je dat de Drugs voor lance zijn of snap ik het niet goed :bonk:

Nou kijk, bij de deal in de intro van GTA: Vice City levert Victor het geld, en Tommy, Harry en Lee de drugs (cocaïne). Nou snap je dus wel dat ze hier dus drugs verhandelen voor geld, en dat dus de drugs voor Victor bestemd is, evenals het geld voor Tommy, Harry en Lee bestemd zijn. Maar net op het moment dat ze de spullen gaan verhandelen, worden ze neergeschoten in opdracht van Diaz. Het geld en de drugs blijven daar achter, en die worden dus waarschijnlijk mee genomen door de mannen van Diaz.

In de missie Back Alley Brawl zegt Lance dus tegen Tommy "My dead brothers white lady", omdat Victor dus de drugs kreeg. De drugs was in feite al verhandeld aan Victor, dus de drugs was al van hem. Snap je het een beetje? :puh:

PS: Hierboven bij die deal in de intro zou je in feite Victor én Lance kunnen zeggen, maar omdat Ken Rosenberg ook al vermeldde: "One operates the business (Victor) and the other does the flying (Lance)", is in principe hier alleen Victor bezig met handelen. ;)

Over de term 'white lady' gesproken, in het Amerikaans hoor je zoveel van dit soort termen, één simpel woordje kunnen ze heel raar gaan vervormen. Want zeg nou zelf, "white lady", dat slaat toch eigenlijk helemaal nergens op? Maar dat zijn nou eenmaal Amerikanen, en je moet een beetje logisch beredeneren wat ze precies bedoelen. Het is in ieder geval wel zonneklaar dat Lance met 'white lady' de drugs bedoelt. Zie ASPHALT's post hierboven voor meer uitleg, die vrij waarschijnlijk klinkt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    10

  • Jack Mercer

    5

  • mattiejj

    5

  • Pietje II

    4

En Jack, met White Lady bedoelde hij absoluut niet de drugs.

Waarom niet:

Tommy, Harry, en Lee hadden een deal met Lance en Victor, Tommy levert het geld, Victor levert de drugs.

Je ziet ook dat Tommy achter de drugs aanzit in het verhaal (die K's en Keys waar hij steeds over praat in het begin), dus waarom zou Lance de drugs willen als het de bedoeling was dat hij het geld kreeg?

Met Greens bedoeld Lance dus het geld, en met White Lady bedoeld ie iets wat ik nooit snapte :bonk:

Ik dacht dat hij daarmee de witte Infernus bedoelde, maar Vic kan natuurlijk ook een vrouw of een vriendin gehad hebben, wel raar dat we daar verder nooit wat van horen in Vice City.

Met 'White Lady' bedoelt Lance wel degelijk de drugs (cocaïne), in de intro moeten Tommy, Harry en Lee de drugs verhandelen aan Victor, die met het geld aankomt. Tommy zit niet in de storyline niet alleen achter de drugs aan, maar juist ook achter het geld! In het filmpje dat na 'In The Beginning' komt, namelijk 'An Old Friend', wordt Sonny ook kwaad omdat Tommy het geld niet meer heeft, luister maar eens goed. En wat komt Sonny ook in de missie 'Keep Your Friends Close...' ophalen? Precies, het geld. 3 miljoen dollar, dacht ik. (Natuurlijk kwam Sonny ook op bezoek om Tommy's veroveringen in te pikken, maar dat ter zijde.)

Maar goed, niet alleen het geld belooft Tommy ook in het begin om de drugs terug te halen, waarschijnlijk bedoelde Lance hiermee "My brothers white lady", omdat Tommy, Harry en Lee het geld kregen ("The Greens") voor de drugs, en omdat dus in feite die drugs voor Victor waren ("The White Lady").

Kortom: Volgens mij bedoelde Lance Vance met "White Lady" wel degelijk de drugs. ;)

Je uitleg snap ik niet helemaal maar één ding weet ik 100% zeker: Tommy leverde het geld, niet de drugs!

Link to comment
Delen op andere websites

En wat komt Sonny ook in de missie 'Keep Your Friends Close...' ophalen? Precies, het geld. 3 miljoen dollar, dacht ik. (Natuurlijk kwam Sonny ook op bezoek om Tommy's veroveringen in te pikken, maar dat ter zijde.)

Nee, tommy doet er 3 miljoen(nep geld) in, en dan zegt sonny hoeveel was het ook al weer? 10, nee 11 miljoen dat weet ik nog heel goed want die missie heb ik gisteren nog gedaan.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Je uitleg snap ik niet helemaal maar één ding weet ik 100% zeker: Tommy leverde het geld, niet de drugs!

Klopt niet helemaal. In de missie Keep Your Friends Close..., wat zich aan het einde van de 'officiële' storyline van GTA: Vice City afspeelt, daar levert Tommy het beloofde geld aan Sonny. In het begin van de storyline, tijdens de deal, daar levert Victor het geld in ruil voor de drugs die Tommy, Harry en Lee meebrengen.

Jij draait het nu juist om, en dat klopt dus niet. ;)

En wat komt Sonny ook in de missie 'Keep Your Friends Close...' ophalen? Precies, het geld. 3 miljoen dollar, dacht ik. (Natuurlijk kwam Sonny ook op bezoek om Tommy's veroveringen in te pikken, maar dat ter zijde.)

Nee, tommy doet er 3 miljoen(nep geld) in, en dan zegt sonny hoeveel was het ook al weer? 10, nee 11 miljoen dat weet ik nog heel goed want die missie heb ik gisteren nog gedaan.

Dit speelt zich dus ook af in de missie Keep Your Friends Close..., niet in het begin tijdens de deal van Victor en Tommy. Trouwens, Sonny heeft het in Keep Your Friends Close... niet over 10 of 11 miljoen dollar, maar over 11 mensen die Tommy vermoord heeft in zijn tijd in Liberty City, daarom noemen ze Tommy ook "The Harwood Butcher".

Dit zegt Sonny echter vrij snel ná Tommy zegt: "There is a 3 million in the cases", daarom snap ik wel dat je dit wat verward met het aantal geld in de koffer. Maar Sonny heeft het dus over het aantal mensen die Tommy vermoord heeft in Harwood in Liberty City.

Link to comment
Delen op andere websites

@pietje II,

niet helemaal,ik denk dan toch Helemaal niet!

dus tommy,harry,lee levert de drugs

victor het geld

harry,victor,lee worden dood geschoten,tommy ontsnapt door in een auto te springen en rosenberg rijd weg,dacht ik

sonny wilt zn geld terug,want tommy is dus ook zn drugs en zn geld kwijt,en in keep youre friends close(wat een quote is van de godfather

michael corleone zegt tegen iemand,My father taught me many things ... keep your friends close, but your enemies closer." )moet je sonny vermoorden en lance omdat hij de kant van sonny kiest

klopt dit,dan heb ik het gesnapt

klopt dit niet,dan kan ik opnieuw beginnne :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Je uitleg snap ik niet helemaal maar één ding weet ik 100% zeker: Tommy leverde het geld, niet de drugs!

Klopt niet helemaal. In de missie Keep Your Friends Close..., wat zich aan het einde van de 'officiële' storyline van GTA: Vice City afspeelt, daar levert Tommy het beloofde geld aan Sonny. In het begin van de storyline, tijdens de deal, daar levert Victor het geld in ruil voor de drugs die Tommy, Harry en Lee meebrengen.

Jij draait het nu juist om, en dat klopt dus niet. ;)

En wat komt Sonny ook in de missie 'Keep Your Friends Close...' ophalen? Precies, het geld. 3 miljoen dollar, dacht ik. (Natuurlijk kwam Sonny ook op bezoek om Tommy's veroveringen in te pikken, maar dat ter zijde.)

Nee, tommy doet er 3 miljoen(nep geld) in, en dan zegt sonny hoeveel was het ook al weer? 10, nee 11 miljoen dat weet ik nog heel goed want die missie heb ik gisteren nog gedaan.

Dit speelt zich dus ook af in de missie Keep Your Friends Close..., niet in het begin tijdens de deal van Victor en Tommy. Trouwens, Sonny heeft het in Keep Your Friends Close... niet over 10 of 11 miljoen dollar, maar over 11 mensen die Tommy vermoord heeft in zijn tijd in Liberty City, daarom noemen ze Tommy ook "The Harwood Butcher".

Dit zegt Sonny echter vrij snel ná Tommy zegt: "There is a 3 million in the cases", daarom snap ik wel dat je dit wat verward met het aantal geld in de koffer. Maar Sonny heeft het dus over het aantal mensen die Tommy vermoord heeft in Harwood in Liberty City.

Tommy levert toch echt het geld, op het moment dat Vic de drugs geeft zegt hij "100% A-grade Colombians my friend" ofzo

En Tommy zegt dan "Tens and twenties... Used."

Als VC het deed bij mji zou ik een screenshot voor je maken waar Lee en Harry de open koffers met geld in hun handen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Pietje II, ik denk toch echt dat je een vergissing maakt hoor, Tommy levert namelijk zeker wel het geld hoor en Victor leverd de drugs. Ik heb even een screen gemaakt waarop je ziet dat Harry en Lee de koffer open doen en het geld laten zien. (En ja, dat is toch echt geld).

Zie de screen hieronder:

geldbz8.th.jpg

Ook als je Sonny opbelt om het slechte nieuws te vertellen zegt Sonny: 'Tell me you still got the money!' Ook hier heb ik een screen van gemaakt.

Zie hieronder:

stilgottemoneylr4.th.jpg

Dus Tommy, Harry en Lee leverden het geld en Victor en Lance leverden de drugs en niet andersom. ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

dus

dus tommy,harry,lee levert het geld

victor de drugs

harry,victor,lee worden dood geschoten,tommy ontsnapt door in een auto te springen en rosenberg rijd weg,dacht ik

sonny wilt zn geld terug,want tommy is dus ook zn drugs en zn geld kwijt,en in keep youre friends close moet je sonny vermoorden en lance omdat hij de kant van sonny kiest

nu heb ik ht gesnapt,hoop ik

Link to comment
Delen op andere websites

dus

dus tommy,harry,lee levert het geld

victor de drugs

harry,victor,lee worden dood geschoten,tommy ontsnapt door in een auto te springen en rosenberg rijd weg,dacht ik

sonny wilt zn geld terug,want tommy is dus ook zn drugs en zn geld kwijt,en in keep youre friends close moet je sonny vermoorden en lance omdat hij de kant van sonny kiest

nu heb ik ht gesnapt,hoop ik

Blij dat het duidelijk is :)

Sonny wil inderdaad vooral het geld maar Tommy wil eigenlijk ook de drugs, tegen Kent Paul zegt hij namelijk:

"I'm missing twenty keys (drugs) and alot of cash."

Link to comment
Delen op andere websites

@ Pietje II, ik denk toch echt dat je een vergissing maakt hoor, Tommy levert namelijk zeker wel het geld hoor en Victor leverd de drugs. Ik heb even een screen gemaakt waarop je ziet dat Harry en Lee de koffer open doen en het geld laten zien. (En ja, dat is toch echt geld).

Zie de screen hieronder:

geldbz8.th.jpg

Ook als je Sonny opbelt om het slechte nieuws te vertellen zegt Sonny: 'Tell me you still got the money!' Ook hier heb ik een screen van gemaakt.

Zie hieronder:

stilgottemoneylr4.th.jpg

Dus Tommy, Harry en Lee leverden het geld en Victor en Lance leverden de drugs en niet andersom. ;)

Jongens, ik had gisteren weer de intro bekeken, en nu weet ik het zeker, ik geef eerlijk toe: Ik heb me gewoonweg vergist. :$

Met het bewijs die Bling hierboven levert, kunnen jullie ook zien dat ik me stomweg vergist heb. Hopelijk vergeven jullie het me. :muur: Ik ben ook maar een mens. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik nu een link ga plaatsen naar een andere forum, maar ik heb daar bewijs gevonden (dat iemand anders heeft gevonden) dat Vic ouder is dan Lance. Natuurlijk zijn er ook daar weer tegenpartijen...

Linky

(Dit is geen advertentie, ik ben zelfs niet geregistreerd op die forum. Ik link die gewoon omdat er daar toevallig bewijzen staan.)

Check vooral de laatste post op p.1 en een post op p.3

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn al twee bewijzen dat Lance de oudere broer is.

1. De jaartal vergelijking, in Vice City is ie 32, in VCS dus 30, waar Vic 28 is.

2. Lance benoemt Victor als "Little brother" als hij Tommy belt in Vice City.

Rockstar spreekt zichzelf dus tegen, Lance is ouder.

Dat ze die gast gebanned hebben vind ik diep triest, hij had gelijk en die admin kan er gewoon niet tegen dat ie gedisst wordt

Hoe bedoel je ik misbruik mijn admin rechten

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

2. Lance benoemt Victor als "Little brother" als hij Tommy belt in Vice City.

Misschien is Lance ouder, maar dat hij "little brother" zegt als hij Tommy belt is niet waar. Ik heb zonet nog eens gespeeld totdat hij Tommy belt en hij zegt duidelijk (kheb zelfs de subtitles aangezet): "My brother used to do that. Please Tommy don't do that!"

Er komt geen 'little' in voor.

Link to comment
Delen op andere websites

een paar maanden kan ook niet hoor, ik zie die moeder al 2 kinderen op verschillende tijden baren, terwijl de 1ne er nog in zit word de andere net gebaart :puh: jaja

het is een spel.. mij lijkt niet dat R* zich druk zit te maken over de ECHTE waarheid

het gaat eigelijk niet eens om de leeftijden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...