Big-Bad-Boy Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Heel netjes gedaan! Mijn complimenten. Wel leuk want nu kan ik gewoon missies spelen die ik wil. Groetjes Joost Middelveen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.GTA Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 nou ik vind het minder.. ik kan hem niet goed openen:( dan krijg ik een stom word bestand:S hoe kan dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Bij problemen met de downloads kan je het beste persoonlijk contact opnemen met Summerbase door hem een PB te sturen. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjefbellic Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 hallo ik heb de save game Freefall gedownload en in gta sa user files gezet en het spel geopend naar load game gegaan en er staat geen freefall,weet iemand waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen? vriendelijke groet sjefbellic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 hallo ik heb de save game Freefall gedownload en in gta sa user files gezet en het spel geopend naar load game gegaan en er staat geen freefall,weet iemand waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?vriendelijke groet sjefbellic. Het bestand moet er uit zien als dit :GTASAsf3.b waar de 3 voor het save slot staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjefbellic Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 hallo ik heb de save game Freefall gedownload en in gta sa user files gezet en het spel geopend naar load game gegaan en er staat geen freefall,weet iemand waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?vriendelijke groet sjefbellic. Het bestand moet er uit zien als dit :GTASAsf3.b waar de 3 voor het save slot staat ik heb gtasasf1.b. nu heb ik het bij save slot 4 staan en als ik er op klik moet ik het eerste level van het spel spelen. oorzaken? oplossingen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta tim Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 voor de mensen waar de savegame niet kwma te staan. download winrar en open het bestand. dan plak je het goede type(ik weet even niet welke maar anders gewoon alle 3) in de map GTA SA user files Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Ja, je hebt Versie 2 met San Andreas als het goed is. Als je dit hebt, en je speelt met een versie 1 savegame, dan kan het wel een problemen opleveren. Controle: Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Je moet dus even kijken wat voor versie van San Andreas je hebt. Als je dat weet kan je een goede savegame downloaden in onze Download database Bewerkt: 16 april 2009 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonaz Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 hallo allemaal allereerst heel erg bedankt voor deze site, ik heb al een paar keer een savegame gedownloadt omdat de missies maar niet lukten. maar nu.... wil ik de savegame van "vertical bird" downloaden, maar de site (link) doet het niet. dus kunnen jullie misschien een andere link sturen, of deze link "repareren"? veel respect voor jullie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ImRollinRich Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 maar waar staat die download hiervan nou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 Je moet iedere savegame downloaden, apart. Aan het beginnen staan de namen van de missies, de namen zijn links, klik erop en je kan er eentje downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laszloman Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 ik krijg geen rar. bestand, alleen kladblok-read me bestand! Plz HELP! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 ik krijg geen rar. bestand, alleen kladblok-read me bestand!Plz HELP! Heb je wel WinRAR geinstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammmm Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Hee, ik heb V1 want ik heb een heleboel auto's gemod en zoals ik hier kon lezen gaat dit niet bij v2 Maar als je een save game download, dan zijn al je auto's in de garages weg? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RoL0 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Hee, ik heb V1 want ik heb een heleboel auto's gemod en zoals ik hier kon lezen gaat dit niet bij v2 Maar als je een save game download, dan zijn al je auto's in de garages weg? Alvast bedankt Garages zijn leeg (die staan in je eigen save), maar de gemodde auto's blijven (het is tenslotte alleen de save-file) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.