Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V2


SummerBase

Recommended Posts

ik heb een vaagje...

heeft iemand hier een save game waarin je in alle eilanden kan komen,alle kledingshops etc maar die nog bij de eerste missie is (big smoke)

ik gebruik V2 voor gta sa dus het liefst voor V2

alvast bedankt

greetz yelleybrain :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    18

  • SummerBase

    9

  • .Timothy

    9

  • Donwell

    5

Dat is (zonder de nodige SCM-modificaties) niet mogelijk. Ik meende dat hier wel aan gewerkt wordt/is, maar bij de eerste missie kan dat (zonder die mod) niet. Daarnaast is het ook zo dat het bestandje waar je de modificaties aan doet, ook je versie bepaalt. Als je die dus verandert, zal je geen V2 (en ook niet V1) hebben.

Link:

SCM-Modding Forum

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

... je in alle eilanden kan komen,alle kledingshops etc maar die nog bij de eerste missie is (big smoke)...
Dan moet je tijdens het beginfilmpje, vlak voordat je uit de politieauto wordt gegooid, de jetpack cheat invoeren. De wegen zijn nog geblokkeerd en je krijgt nog steeds een wanted level voorbij die blokkades, maar alle toegankelijke gebouwen zijn dan allemaal toegankelijk. Voor die wanted level is uiteraard ook een cheat. :7

>SA cheats op WikiGTA<

>SA glitches en bugs op WikiGTA< (daar staat het ook vermeld)

Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook iets vreemds. Ik heb nu V2, maar ik wou modden. Toen heb ik de downgrade patch gebruikt. Ik kon toen wel modden, maar ik kon geen V2 savegames meer gebruiken ( :duh: ) maar V1 savegames kon ik ook niet meer gebruiken! Hoe komt dat? Ik ging daarna gewoon de storyline spelen. Tevens, daarna heb ik de n00bmod geinstalleerd. Ik was ongeveer halverwege de Los Santos missies maar nu kon ik die savegames ook niet openen! Nou, dacht ik, beginnen we weer overnieuw. Maar toen ik bij de missie: Drive-Thru was, en ik in de marker bij het restaurant reed, bleef het spel vastzitten! Ik dacht, we proberen het nog een keer. Ik startte SA weer opnieuw op en deed de missie nog eens. Weer hetzelfde probleem. Toen ging ik gewoon weer terug naar V2, maar ik wil nog wel weten hoe het kwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals senneken hierboven zei, met de N00bmode kun je sowieso geen savegames van V1 of V2 spelen aangezien deze mod op een andere main.scm draait. Overigens crasht N00bmode altijd bij de missie Drive-Thru, dus je kunt de N00bmode het beste weer verwijderen (als je missies wilt doen met die mod in ieder geval).

Je savegame probleem... Na het patchen zou je gewoon V2 savegames moeten kunnen spelen. Je gaf aan dat je N00bmode later pas hebt geïnstalleerd, dus normaal gesproken zouden V2 savegames moeten werken. Download de V2 Files en je zal weer V2 savegames kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Hoe weet ik welke versie ik heb :?

De versie voor je savegame kun je herkennen door naar de grootte van het bestand script.img in je data/script map te kijken. Is dit bestand 568 kB, dan heb je V1. Is dit bestand 562 kB, dan heb je V2. Op basis daarvan kun je de geschikte savegame downloaden uit het V1 savegames topic of het V2 savegames topic. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Knap werk.

Ik zou graag gebruik maken van de "Learn to Fly".

Heb het gedownload, ge-unzipped met WinRar. OK.

Ik wilde het dan in de map GTA San Andreas User Files zetten, maar die staat gwn NIET bij Mijn Documenten.

Ik heb heel mijn PC afgezocht, nergens te vinden.

Zou het aan mijn Vista liggen? Op onze oude PC vond ik het mapje wel (maar daar is GTA SA te traag)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hee, goedwerk!, Alleen als ik eentje download, enzo, en in Gta san andreas user files plaats,

dan crasht me gta, en ik heb echt v2.

Willen jullie me helpen? :eten:

Echt recpect voor dit _O_ [ oeps bij verkeerde geplaats ], t gaat over savegames ] :-(

Bewerkt: door Wesserd12
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...