Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V2


SummerBase

Recommended Posts

  • 3 maanden later...
  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    18

  • SummerBase

    9

  • .Timothy

    9

  • Donwell

    5

de file van los desperados met 35 % doet het nie

De savegames doen het elk gewoon, hoor. Enige oorzaak die ik kan verzinnen, is dat je gewoon een verkeerde versie hebt. Probeer eens dezelfde savegame uit dit topic te downloaden, het enige verschil is dat die savegames voor V1 zijn. Eventueel kun je nog even checken welke versie savegame je kunt laden, ga hiervoor naar de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Scrip". Is het bestand "script.img" 562kB groot, download dan een V2 savegame. Is het bestand 568kB groot, download dan een V1 savegame. :)

Edit: Oh, de download zelf doet het niet. Ik zal SummerBase even contacteren..

Heb inmiddels een PB gestuurd. Als de savegame het weer doet, laat ik het je weten. :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik heb gta sa gister gekocht en ik kwam maar bniet door og loc heen dus ik dacht ik download een savegame

maar toen ik dat gedaan had moest ik hem nogstaads doen (vaag) weet iemand hoe dat kan

ik heb V2 en speel het op pc :puh:

ik heb ook alles gedaan hoe het boven de savegaames staat op deze topic

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta sa gister gekocht en ik kwam maar bniet door og loc heen dus ik dacht ik download een savegame

maar toen ik dat gedaan had moest ik hem nogstaads doen (vaag) weet iemand hoe dat kan

Heb je wel de savegame van de missie zelf gedownload? Download je de savegame van een missie ervoor, dan moet je de missie nog doen. Download je de savegame van de missie zelf, dan pas is de missie gedaan. In jouw geval zul je dus deze savegame moeten downloaden, de missie 'OG Loc' moet dan als laatst gedaan zijn. Indien dit niet het geval is, raad ik je aan een PM te sturen naar één van de makers zodat zij de eventuele fout er uit kunnen halen. :)

P.S. Alle savegames komen op slot 1 te staan, misschien dat je je eigen savegame (die misschien op een ander slot staat) in de war haalt met de gedownloade savegame?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Heb je hem wel in de juiste map gezet, niet per ongeluk in de GTA III of GTA Vice City map?
  • Heb je de juiste naam ingevoerd [GTASAsfx.b], met x als cijfer welk 'slot' je hem wilt?
  • Je hebt de juiste savegame gedownload, of toch de verkeerde?

Edit:

En dan is er nog een voorbeeld hier beneden :Y

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, jjlSA!

Naar alle waarschijnlijkheid heb je de savegame nog niet uitgepakt, maar gewoon direct in de 'SA User Files' map gezet. In dit geval werken ze dan inderdaad (nog) niet, want je zult ze eerst uit moeten pakken. Hoe dit precies werkt en moet, kun je allemaal in de beginpost van dit topic teruglezen.

Ik citeer de woorden van SummerBase nogmaals:

Hoe zet je een Savegame in het spel San Andreas?

1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op.

2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C).

3) Ga naar: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'.

4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V)

5) Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'.

6) Onze Savegame's zijn standaard slot 1 dus die kun je openen.

Hoe pak je een .rar uit?

1) Open of download Winrar, dit programma download je op: 'RarLabs'.

2) Ga naar Bestand (file) > Archief (archive) openen. En zoek het desbetreffende .rar bestand.

3) Sleep dan de savegame (GTAsasf1.b) naar het bureaublad.

4) De savegame is uitgepakt, lees anders ook even de Readme!

Hoe werkt het, en hoe zit dit topic in elkaar?

1) Als je bijvoorbeeld de Savegame Vertical Bird download, dan is deze missie behaald.

2) Je hoeft dus niet nog een keer die Vertical Bird te behalen, want die heb je al!

3) Lees hierboven hoe je de pakketen uit pakt! Veel succes!

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
ik heb een probleem, ik heb gedaan wat er op de site staat, maar ik kan hem nooit openen als ik load game doe staat er niet de safe game die ik heb gedownload.. hoe kan dit??

De savegames die je vanuit dit topic download moeten eerst nog wel uitgepakt worden. Grote kans dat je die stap misschien vergeten bent. Het spel ziet dus ook geen savegame als je alleen het '.RAR' bestand (het ingepakte bestand) in je User Files gooit. Pak het bestand dus nog even uit met WinRar of WinZip en wees er zeker van dat het '.b' bestand in je 'GTA San Andreas User Files' komt te staan. Wanneer je dat doet, moet je de savegame gewoon kunnen laden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

'End of the line' is inderdaad de slotmissie van de storyline, na het voltooien hiervan zijn er geen missies meer, op de zijmissies na. Je kunt weer missies doen door óf een eerdere savegame te downloaden, óf een nieuw spel te starten.

Link to comment
Delen op andere websites

'End of the line' is inderdaad de slotmissie van de storyline, na het voltooien hiervan zijn er geen missies meer, op de zijmissies na. Je kunt weer missies doen door óf een eerdere savegame te downloaden, óf een nieuw spel te starten.

Oke erg bedankt.

Wel jammer dat er niet zo veel missie's zijn...

Waar kan ik de zij missie's vinden?.

Link to comment
Delen op andere websites

'End of the line' is inderdaad de slotmissie van de storyline, na het voltooien hiervan zijn er geen missies meer, op de zijmissies na. Je kunt weer missies doen door óf een eerdere savegame te downloaden, óf een nieuw spel te starten.

Oke erg bedankt.

Wel jammer dat er niet zo veel missie's zijn...

Waar kan ik de zij missie's vinden?.

Dat is verschillend, want de taxi driver is gemakkelijk te starten omdat taxi's overal rijden. Maar de courier missies zijn alleen maar te starten op één bepaalde plaats. :)

Als je even >>hier<< kijkt zie je alle zijmissies en hoe en waar ze te starten zijn. ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...