Zero-two Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Misschien een bump maar welke font is dat bij die banner? Ik heb al een PB gestuurd naar Summerbase maar helaas geen antwoord. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Misschien weet je het nog niet, maar meer dan 1 keer achterelkaar posten is verboden... Maar goed (offtopic) Reageren
Zero-two Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Misschien weet je het nog niet, maar meer dan 1 keer achterelkaar posten is verboden... Maar goed (offtopic) Ooit gehoord van 'Bumpen pas na 24 uur'? En hou is op met steeds de mod uit te hangen. Reageren
wiemel Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ff melden, maar alle downloadlinks zijn verdwenen ondanks dat de hoofdsite veranderd is '-- Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 oei volgensmij is de link kapot Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Fixed, bedankt voor het melden. Reageren
ricks16 Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 als ik de save game wil laden doet hij new game hoe kan dit Dan heb jij Versie 1 van Grand Theft Auto San Andreas, de savegames die hier staat zijn uitsluitend voor Versie 2 van het spel. Maar gelukkig is er ook een site waar alle savegames op staan maar dan speciaal voor Versie 1, namelijk deze site. e die site doet het niet bij mij hoe komt dat?? greetzz Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 De link klopte niet: deze link klopt wel. Daarnaast zijn de savegames voor Versie 1 ook al te downloaden op dit forum (door dezelfde makers!): hier. Reageren
ricks16 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 De link klopte niet: deze link klopt wel. Daarnaast zijn de savegames voor Versie 1 ook al te downloaden op dit forum (door dezelfde makers!): hier. dankje dankje dankje top werk mensen kwam niet verder:$ haha nogmaals top(Y) Reageren
FilipFilip22 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Inderdaad mooi gemaakt! Het werkt bij mij! Bewerkt: 12 januari 2010 door FilipFilip22 Reageren
nick1275 Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 hey ik wil die missie: braking the bank at caluginas doen iemand de savegamen ervan dat je hem kan doen alvast bedantk ps. heb al hier gekeken kan hem enti vinden Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 (bewerkt) Astu, http://www.gtaforum.nl/topic/33491-grand-theft-auto-san-andreas-v2/page__view__findpost__p__492181 Als je up up and away download dan is die missie gehaald, en kun je breaking the bank doen. Succes. Bewerkt: 27 februari 2011 door Sjaakswabber Reageren
nick1275 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 ik heb het geprobeert maar het werkt neit ik krijg de missie: a home in the hills ??? Reageren
candesco Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Fantastisch werk. Heeft wel wat uren in gezeten. Maar nu een vraag. Zelf loop ik vast bij die driving school en met name bij Burn and Lap. Ik zou dus wel gebruik willen maken van de savegame hier. Alleen vraag ik me af hoe dit precies werkt. Want hoe zit het dan met de andere missies die je zelf al gehaald hebt, zoals de missies van Mike Toreno en 2 van de trucking missie en het behalen van de boat school. Is de save van de driving school soms gelijk na Deconstruction en dat het overige nog niet gedaan is? Ik heb nu niet veel zin om weer alle missies van de loco syndicate te doen, missies van wu zi mu, triads missies, crash missie en toreno's missies te doen. Of is het gewoon verstandiger om dan een aanvraag te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.