Jesperkaj Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2011 Een aanvraag is beter, want deze heren hebben zich gericht tot alleen de missies, en niet de submissies zoals de Driving School. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2011 Ik zie anders in de eerste post toch echt Back to school ertussen staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2011 Alle missies die voor 'Back to School' staan zijn voltooid, de rest dus nog niet. Maar ik raad je aan om simpelweg een aanvraag te doen, want dan moet je zeker geen missies overnieuw doen en dan blijft de rest van je savegame ook gelijk (voltooide zijmissies, kleren, ...). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xbardiie Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 heej, als ik een missie download en hem in gta sa user files zet als ik dan gta opstart en naar load game ga staan er 0 save games! hoe kan ik hier iets aan doen?? ik weet trouwens zeker dat ik v.2. heb wat als gta opstart staat er rechts onderin: v 2.00! p.s.: respect voor jullie forum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Julian0497 Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2011 Hallo allemaal, ik heb GTA SA v2 maar ik heb hem gepatched naar v1 zodat ik mods kan installeren. Ik had gisteren de savegame van 100% gedownload voor v1, maar als de laadbalk in gta SA vol is sluit gta sa af. Wie weet er welke savegame ik moet downloaden? Mvg julian0497 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2011 Als je je GTA San Andreas patcht, moet je nog steeds de V2 savegames downloaden. Het is namelijk zo dat er twee versies zijn: een voor de game zelf en een voor de savegames. Alleen die van de game wordt aangepast bij het patchen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thijsbov Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2012 Kan iemand mij misschien helpen? ik kan hem niet laden? of heeft iemand een volledige 100% savegame voor mij? ik heb het spel al een aantal x uitgespeelt, maar niet met alle collectables, kan iemand een GOEDE 100% save game geveN? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2012 Welke versie van SA heb je? Als je versie 1 hebt heb je hier weinig aan en moet je hier zijn. Bedenk wel dat dit enkel de storyline is. Voor 100% savegames kan je in de download-sectie terecht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
balto1 Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2013 (bewerkt) ik heb geprobeerd een savegame te downloaden, maar hij zegt dat de site niet meer bestaat. hoe kan dit? ik heb versie 2.00 Bewerkt: 2 juli 2013 door balto1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2013 Helaas zijn de savegames in dit topic niet meer beschikbaar. Wellicht kan je in onze database een savegame naar keuze vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
balto1 Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2013 ik heb de savegame inderdaad kunnen downloaden, en heb het uitgepakt met het aangegeven bestand dat op blz. 1 staat aangegeven. en de uitleg gevolgd. ook staat het uitgepakte bestaand in die ene map die staat aangegeven. maar ik moet nog steeds die missie behalen. het gaat om wrong nogwat in het begin van het spel. hoe kan ik dit oplossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2013 ik heb de savegame inderdaad kunnen downloaden, en heb het uitgepakt met het aangegeven bestand dat op blz. 1 staat aangegeven. en de uitleg gevolgd. ook staat het uitgepakte bestaand in die ene map die staat aangegeven. maar ik moet nog steeds die missie behalen. het gaat om wrong nogwat in het begin van het spel. hoe kan ik dit oplossen? In deze savegame is Wrong Sides of the Track gehaald, die moet je dus hebben. Overigens is de missie dan wel gehaald, maar het is wel een andere savegame dan die je zelf gebruikt op dit moment. Dat wil dus zeggen dat het kan zijn dat er in die savegame al missies gedaan zijn die jij nog niet gedaan hebt, waardoor je dus enkele missies mist. Als je moeite hebt met die ene missie, dan kun je beter een savegame-aanvraag doen, zodat je nadien met je eigen savegame verder kunt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.