Gijsso Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Binnekort ga ik van m'n huidige telefoon ( LG Viewty prepaid ), naar een abbonement, ik denk zelf aan BlackBerry Plus, omdat m'n zus die sinds kort ook heeft, alhoewel ik hier ook nog een Samsung Pixon heb liggen waarvan het touchscreen gemaakt moet worden... Wie weet een goede tip? M'n moeder heeft sinds kort een roze Samsung Star, ik moest zo hard lachen. Geen BlackBerry Koop Android. Daar zit de toekomst in, niet in RIM. En ze kosten ongeveer even veel. Als je niet te veel wilt betalen, een HTC Wildfire of HTC Legend, iets duurder een Galaxy S of Desire (of de komende Z of HD). Maar ik zie niet veel kans meer in BlackBerry. Het is een telefoon waar je dan fijn mee kan sms'en en bellen, maar er zijn maar weinig apps, waar je toch voor de eerste plaats wel zo'n ding koopt. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Vandaag de Samsung Galaxy S binnen gekregen, officieel verkozen tot beste Smartphone van het jaar. Prima ding, wat je dr allemaal mee kan is niet normaal meer. Reageren
Jozz Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 Zojuist mijn Galaxy S binnengekregen! man wat ben ik blij dat ik van mijn n95 af ben (niet dat die zo slecht was, maar vergeleken met dit... nou!) Reageren
Cheers. Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 een nieuwe Samsung star is kapot nu heb ik een hele oude Nokia uit het jaar nul Reageren
Wesley Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 (bewerkt) HTC Desire HD Alle specifications kun je hier bekijken! Dit is echt de beste GSM die ik ooit heb gehad! Internet op top snelheid, een grote display scherm, hele goede camera, en talloze andere dingen die dit toestel echt geweldig maakt. Voor de mensen die nog twijfelen over de Desire HD, het is echt een aanrader! Bewerkt: 22 november 2010 door Wesley_GTA Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 bump een Samsung Corby TXT echt een leuke voor zijn prijs Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ik heb nu deze, de Samsung Blue Earth. Hij is milieuvriendelijk want je kunt hem opladen in de zon Reageren
Woody268 Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Ik heb een samsung corby txt dat sms't lekker snel Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Blackberry Bold 9780 Internet, MTV Mobile enzo erop. Plaatje niet nodig denk ik Moet je eens aan het begin van dit topic kijken, dan zie je echt van die lelijke mobiels xD Reageren
iFire Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Ik heb nu een Samsung Corby S3650 En die suckt en ik heb WAP ge'activeert maar toch kan ik niet internetten. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Ik heb huidig een Android, google G1. Bevalt tot op heden prima. Reageren
TZG Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Ik heb een Sony Ericsson Xperia X1. Heel fijn toetsenbord, ziet er mooi uit allemaal. Maar besturingssysteem (Windows Mobile) is echt in één woord KUT. Meest omslachtige handelingen voor de meest simpele instellingen, alle instellingen staan weer ergens anders. Beeldscherm staat vaak in landscape mode terwijl dit helemaal niet hoort. Allemaal kleine dingen die samen tot geweldige irritaties leiden. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Ik heb deze de Nokia 6210 Navigator ,prima ding , snel genoeg , navigatie e.d. 3.2 megapixel camera met flash nsooo Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Samsung Galaxy S!!! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Waarschijnlijk binnekort de Xperia X10 van Sony Ericsson. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.