Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?

Recommended Posts

Geplaatst:

Binnekort ga ik van m'n huidige telefoon ( LG Viewty prepaid ), naar een abbonement, ik denk zelf aan BlackBerry Plus, omdat m'n zus die sinds kort ook heeft, alhoewel ik hier ook nog een Samsung Pixon heb liggen waarvan het touchscreen gemaakt moet worden... Wie weet een goede tip? M'n moeder heeft sinds kort een roze Samsung Star, ik moest zo hard lachen. hypocrite.gif

Geen BlackBerry :puh: Koop Android. Daar zit de toekomst in, niet in RIM. En ze kosten ongeveer even veel. Als je niet te veel wilt betalen, een HTC Wildfire of HTC Legend, iets duurder een Galaxy S of Desire (of de komende Z of HD). Maar ik zie niet veel kans meer in BlackBerry. Het is een telefoon waar je dan fijn mee kan sms'en en bellen, maar er zijn maar weinig apps, waar je toch voor de eerste plaats wel zo'n ding koopt.

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

37

• GolfG60

20

• commando

17

• MaxVito

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Vandaag de Samsung Galaxy S binnen gekregen, officieel verkozen tot beste Smartphone van het jaar. :puh: Prima ding, wat je dr allemaal mee kan is niet normaal meer.

Geplaatst:

Zojuist mijn Galaxy S binnengekregen! man wat ben ik blij dat ik van mijn n95 af ben :D (niet dat die zo slecht was, maar vergeleken met dit... nou!)

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

HTC Desire HD

HTC-Desire-HD-4_3-inch-Android-Phone-1.jpg

Alle specifications kun je hier bekijken!

Dit is echt de beste GSM die ik ooit heb gehad! Internet op top snelheid, een grote display scherm, hele goede camera, en talloze andere dingen die dit toestel echt geweldig maakt.

Voor de mensen die nog twijfelen over de Desire HD, het is echt een aanrader! :tu:

Bewerkt: door Wesley_GTA
  • 1 maand later...
Geplaatst:

samsung-blue-earth-awesome-rm-eng.jpg

Ik heb nu deze, de Samsung Blue Earth. Hij is milieuvriendelijk want je kunt hem opladen in de zon :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Blackberry Bold 9780 8)

Internet, MTV Mobile enzo erop. Plaatje niet nodig denk ik :puh:

Moet je eens aan het begin van dit topic kijken, dan zie je echt van die lelijke mobiels xD

Geplaatst:

Ik heb een Sony Ericsson Xperia X1. Heel fijn toetsenbord, ziet er mooi uit allemaal. Maar besturingssysteem (Windows Mobile) is echt in één woord KUT. Meest omslachtige handelingen voor de meest simpele instellingen, alle instellingen staan weer ergens anders. Beeldscherm staat vaak in landscape mode terwijl dit helemaal niet hoort. Allemaal kleine dingen die samen tot geweldige irritaties leiden.

sony_ericsson_xperia_x1.jpg

Geplaatst:

Ik heb deze de Nokia 6210 Navigator ,prima ding , snel genoeg , navigatie e.d.

3.2 megapixel camera met flash nsooo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...