Jump to content

Ice Cold Killa

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gunslinger

    21

  • NIELS_

    19

  • j0ry

    13

  • Dastard

    12

Top Posters In This Topic

Dit had je ook hier kunnen vragen ;). Ik weet zeker dat je ze daar antwoord zullen geven, ookal heb ik zelf niks in verschillende walktrouh's kunnen vinden... :7

>>> Door Jowx: Inderdaad, topics samengevoegd. :)<<<

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Weet er iemand easter eggs? Volgens mij moeten er wel heel war inzitten, net zoals in gta.

Ik weet er één: Bij het laadscherm valt er uit de bundel bladeren van de turnleraar een personage uit

GTA Vice City:

gta-vice-city-wallpaper-thumb.jpg

Waarschijnlijk ben ik niet de eerste, maar ik heb gezocht op het net naar easter eggs, maar zonder resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nog een weetje:

Als je met halloween alle 27 pompoenen kapotschopt krijg je een beloning.

Wanneer dit niet in de halloweenavond lukt of je het helemaal niet gedaan hebt kan het nog steed!

Als je na halloween naar de kelder gaat staan daar de resterende pompoenen.

Daar kun je ze dus heel makkelijk kapottrappen voor een beloning.

gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Bully/Canis Canem Edit,

Vanaf het begin wilde ik deze game kopen maar spijtig genoeg kwam ie niet voor de 360.

Ik heb de PS2 nog ergens in de kast liggen maar ik geef daar geen geld aan uit.

Hopelijk komt ie uit voor de PC of een vervolg op de 360. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bully/Canis Canem Edit,

Vanaf het begin wilde ik deze game kopen maar spijtig genoeg kwam ie niet voor de 360.

Ik heb de PS2 nog ergens in de kast liggen maar ik geef daar geen geld aan uit.

Hopelijk komt ie uit voor de PC of een vervolg op de 360. :D

Het oorspronkelijke plan van Rockstar games was om Bully/CCE op de Playstation 2 én de Xbox uit te brengen. Zodat je deze via backward compactable zou kunnen spelen op je Xbox 360. Helaas heeft Sony Rockstar een zakje geld toegestopt zodat de Xbox versie in de prullenbak verdween. Als je Bully/CCE tóch nog wilt spelen moet je een stofdoekje pakken en je Playstation 2 afstoffen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

mensen mensen, vragen over canis canem bij mij :*D k heb het uitgespeeld dus meestal weet ik het dan wel :*D

ff over easter eggs, k heb ergens gelezen dat als je in een boom gaat zitten bij het sportveld een een cheerleader knock out schiet met je katapult kan je later haar onderbroek zien, maar k heb het nog niet geprobeerd

het is allemaal gelukt nog een klein VaargJe waneer krijg je een fiets bij bully canis canem edit :?

Die moet je zelf kopen bij de fietsenwinkel zodra je ook buiten de school kunt.. Maar je kunt ook nog fietsen winnen met wedstrijdjes dacht ik..

(Btw: 1e post in 1 week :bonk: )

ik heb gewonne bij de kermis vvoor 75 van die kaartjes :Y

zodra je bij hoofdstuk twee bent kun je de stad in, daar kan je een fiets kopen, maar die kan je ook krijgen als je shop lessen gaat doen. ff over die 75 kaartjes, dan krijg je een scooter maar die is best saai, je moet altijd je helm op(die je kan krijgen als je de eerste go-kart race wint op de kermis, of de eerste fiets race bij de fietswinkel), je kan er geen wielies mee maken, ga zo maar door.

Bewerkt: door JoGuM
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb niet alles gelezen dus ik weet niet of deze er all tussen staan :

als je op een brommer rijd zonder helm wordt je aangehouden xD

als je iemand vast hebt en je loopt in de buurt van een prullenbak dan douw je hem erin :puh:

van een missie die je doet komt er iets op je kamer te staan bijv met een halloween missie

komt er een pompoen op je kamer.

de meeste helastiekjes liggen in de steegies in de stad of achter gebouwen

:D xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga bully denk ik ook kopen, eigelijk canis canem edit. :cab: Maar hoeveel zou het spel nu ongeveer kosten? Op de bart smit site stond de game niet meer.. :ch:

Goede keuze het is namelijk een erg leuke game, ik denk dat als je naar game/speelgoed winkels gaat dat je m daar wel kunt vinden voor onv. 50 euro denk ik, maar dat is die zeker waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel minder dan ik ervan had verwacht.

Maar realistisch is hij wel. Het weer verandert vaak. Zo is er ook sneeuw, en kun je sneeuwballen gooien, uitgleiden op straat.

je kunt met hondjes vechten. Zowieso is het vechten met andere zeer vet!

Als dit al realistisch is dan kunnen we met grote ogen uitkekijken naar GTA4! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bully is egt een bruut spel

ma k kom niet verder ik moet nu stronghold assault doen ma die lukt me maar niet weet iemand een paar handige tips

groeten noles

Bewerkt: door Jowx
Bijlage dat niets met dit onderwerp te maken had verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...