Jump to content

Ice Cold Killa

Recommended Posts

dat is de grap, dat het slegt is aangeleerd:P

Zo'n idee krijg ik nou ook... Je moet eens in de handleiding kijken onder het vak Engels. Daar staat ergens "...fautloos leren schrijven...". :clown:

Ik heb mijn eerste uren erop zitten, tot nu toe bevalt de game echt goed. Ziet er prachtig uit voor de PS2, speelt heerlijk weg, en de humor is echt geweldig. Enig nadeeltje is helaas de tijd, op tijd bij de lessen zijn vind ik niet erg, maar je hebt per dag tijd voor maar hoogstens twee missies, en de tijd gaat wel heel erg snel... Maar verder niets meer dan lof. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gunslinger

    21

  • NIELS_

    19

  • j0ry

    13

  • Dastard

    12

Top Posters In This Topic

Ja, inderdaad, maar omdat ik alle ochtendlessen al heb gevolgd, en Gymnastics ook op vijf heb, sla ik meestal school over.

Mijn vakken:

Chemistry: 5/5

Art: 5/5

Shop: 5/5

English: 2/5(drie 1x geprobeerd, maar mislukte)

Gym: 5/5

Photography: 3/5

Verder zit ik ongeveer op 36,21 procent ofzo.

_O__O_ CANIS CANEM EDIT _O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn ik en Niels_ de enige echte CCE fans hier op GTAForum... :puh: Of zijn er nog meer mensen? Sluit u allen aan bij de CCE fanclub! :clown:

Ik ga nog wat lessen doen, zodat ik wat meer vrije tijd krijg om me met missies bezig te houden. En ik zal eens proberen wat minder te posten in dit topic. ;)

O jah, wat ik eigenlijk wou zeggen:

_O__O_CANIS CANEM EDIT _O__O_

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Hij is binnen... :D Zie plaatje. Ik ga hem nu meteen spelen. En voor de mierenneukers onder ons: Ooit opgevallen dat er op de cover "...leer te overleven op de slegste school ooit..." staat? :puh:

Ja, zie mijn post op de vorige pagina. :Y Ik denk trouwens niet dat het een grap is. Het zou kunnen maar ik twijfel...

Volgens mij zijn ik en Niels_ de enige echte CCE fans hier op GTAForum... :puh: Of zijn er nog meer mensen? Sluit u allen aan bij de CCE fanclub! :clown:

Ik zou me wel willen aansluiten, maar dan moeten de heren van Rockstar Vancouver eerst een PC/PSP versie op de markt brengen. :{

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Hij is binnen... :D Zie plaatje. Ik ga hem nu meteen spelen. En voor de mierenneukers onder ons: Ooit opgevallen dat er op de cover "...leer te overleven op de slegste school ooit..." staat? :puh:

Ja, zie mijn post op de vorige pagina. :Y Ik denk trouwens niet dat het een grap is. Het zou kunnen maar ik twijfel...

Dat is wel een grap, je moet ook juist kijken waar ze die spelfouten maken, in het boekje van Canis Canem Edit, staan ook een paar spelfouten en dat is ook voor de grap bedoeld.

Canis Canem Edit, is echt een mooie game. Zelf ben ik pas op 10%, heb nog niet zo heel veel gespeeld.

Maar het vechten in Canis Canem Edit vind ik ook erg mooi gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

' date='5 Nov 2006, 14:05:21' post='536599']

EDIT: Hij is binnen... :D Zie plaatje. Ik ga hem nu meteen spelen. En voor de mierenneukers onder ons: Ooit opgevallen dat er op de cover "...leer te overleven op de slegste school ooit..." staat? :puh:

Ja, zie mijn post op de vorige pagina. :Y Ik denk trouwens niet dat het een grap is. Het zou kunnen maar ik twijfel...

Dat is wel een grap, je moet ook juist kijken waar ze die spelfouten maken, in het boekje van Canis Canem Edit, staan ook een paar spelfouten en dat is ook voor de grap bedoeld.

Canis Canem Edit, is echt een mooie game. Zelf ben ik pas op 10%, heb nog niet zo heel veel gespeeld.

Maar het vechten in Canis Canem Edit vind ik ook erg mooi gemaakt.

Ik kan nu ook een vette move: De round kick :duh:

Maar ik zit ongeveer op 42%

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn ik en Niels_ de enige echte CCE fans hier op GTAForum... :puh: Of zijn er nog meer mensen? Sluit u allen aan bij de CCE fanclub! :clown:

Ik ga nog wat lessen doen, zodat ik wat meer vrije tijd krijg om me met missies bezig te houden. En ik zal eens proberen wat minder te posten in dit topic. ;)

O jah, wat ik eigenlijk wou zeggen:

_O__O_CANIS CANEM EDIT _O__O_

:puh:

Ik lees dit een beetje laat, maar je vergeet mij. Ik heb 'm al 100% uitgespeeld en vermaak me er nog steeds dagelijks mee. Met dit spel kom ik de kerst wel door.

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste dagen heb ik wat minder tijd gehad, ik speel het vooral 's avonds voordat ik ga slapen en 's ochtends voordat ik naar school ga, maar dat laatste heeft er al een keer voor gezorgd dat ik een uurtje gemist heb... :puh:

Ik ben nu bezig met hoofdstuk twee, ik ben niet van plan om binnen een paar dagen door deze game heen te rushen. Daar is ie veel te mooi voor. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

euhh hoe kan dit!!!

mn ouders ginge vandaag achter bully en zijn naar dreamland en mediamarkt geweest en daar zeiden ze dat het verboden was in amerika en het spel niet verkochten?? vanwaar hebben jullie het spel allemaal dan :o

Link to comment
Delen op andere websites

euhh hoe kan dit!!!

mn ouders ginge vandaag achter bully en zijn naar dreamland en mediamarkt geweest en daar zeiden ze dat het verboden was in amerika en het spel niet verkochten?? vanwaar hebben jullie het spel allemaal dan :o

Dat is dikke bullshit want je kunt hem in elke Bart Smit en weetikveel allemaal gewoon kopen.. ;) (ikzelf heb hem van Bol.Com)

Link to comment
Delen op andere websites

DaddyPimp heeft gelijk, de game is nergens verboden. Er zijn overigens wel enkele winkelketens die de game niet willen verkopen, gewoon omdat ze denken dat de game een pestgame is. :sst: Een voorbeeld daarvan is het Engelse DSG International. Onder die keten vallen onder andere PC World en Dixons. In Nederland zijn er naar mijn weten geen winkels waar het spel niet verkocht wordt (ook niet de Dixons, want de Nederlandse winkels daarvan vallen niet onder DGS International).

Wie heeft trouwens de november editie van de PU al binnen? Zit net als een jaar terug een dubbelposter van Rockstar in. :) Aan de ene kant GTA: Vice City Stories, en aan de andere kant Canis Canem Edit. Het zal voor velen een moeilijke keus worden welke kant voorop komt, denk ik. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

DaddyPimp heeft gelijk, de game is nergens verboden. Er zijn overigens wel enkele winkelketens die de game niet willen verkopen, gewoon omdat ze denken dat de game een pestgame is.

Is het dan ook geen pestgame??? Dat dacht ik tenminste

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...