Jump to content

Ice Cold Killa

Recommended Posts

Bully is egt een bruut spel

ma k kom niet verder ik moet nu stronghold assault doen ma die lukt me maar niet weet iemand een paar handige tips

groeten noles

Kun je meer uitleg geven over de missie die je moet doen het is voor mij ook all weer een tijd terug dat ik die game heb uitgespeeld :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gunslinger

    21

  • NIELS_

    19

  • j0ry

    13

  • Dastard

    12

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...
Bully is egt een bruut spel

ma k kom niet verder ik moet nu stronghold assault doen ma die lukt me maar niet weet iemand een paar handige tips

groeten noles

je bedoelt toch die missie waar je naar diej sterretoren moet. In het beggin moet je met je katapult die nerds afschieten. Kijk goed, sommige hebben een vuurwerk geweer wat je dan ook kan pakken, als je bij het grote spud-cannon bent is het belangrijk dat je vaak dekking zoekt! ook als je binnenbent moet je het vaak doen.

kijk op http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/928128/45323 voor een komplete walktrough!

Link to comment
Delen op andere websites

Bully is egt een bruut spel

ma k kom niet verder ik moet nu stronghold assault doen ma die lukt me maar niet weet iemand een paar handige tips

groeten noles

je bedoelt toch die missie waar je naar diej sterretoren moet. In het beggin moet je met je katapult die nerds afschieten. Kijk goed, sommige hebben een vuurwerk geweer wat je dan ook kan pakken, als je bij het grote spud-cannon bent is het belangrijk dat je vaak dekking zoekt! ook als je binnenbent moet je het vaak doen.

kijk op http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/928128/45323 voor een komplete walktrough!

Hey bedankt voor dat kaartje maar in die tussen tijd heb ik de storyline al uitgespeelt! :$ .Maar bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk er over om mss Bully te kopen! Is het een leuk spel, of is het zo'n stom spel? Ik weet enkel dat hij veel in de media is geweest over dat pesten! Is het zo erg dan?:puh:

Rivel

Ik ga hem, geheel toevallig vandaag, ook kopen. Je wordt eigelijk zelf gepest, en moet er tegen in gaan, soms door terug te pesten oid weliswaar. Maar al de negatieve media komt door Jack thompson, hij klaagt elk 16+ game van Taketwo aan.. :duh: Ik zou het iig wel kopen, zoals ik heb gelezen(niet in de media) is het de moeite waard.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...