Whiplash1212 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Bully is egt een bruut spelma k kom niet verder ik moet nu stronghold assault doen ma die lukt me maar niet weet iemand een paar handige tips groeten noles Kun je meer uitleg geven over de missie die je moet doen het is voor mij ook all weer een tijd terug dat ik die game heb uitgespeeld Reageren
Gino99 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Wie heeft een kaartje waar alle Hoofmissies van Bully opstaan? Groetjes Gino Reageren
Jowx Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Wie heeft een kaartje waar alle Hoofmissies van Bully opstaan? Topic samengevoegd met 'Het Grote Bully Topic'. Reageren
JoGuM Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Bully is egt een bruut spelma k kom niet verder ik moet nu stronghold assault doen ma die lukt me maar niet weet iemand een paar handige tips groeten noles je bedoelt toch die missie waar je naar diej sterretoren moet. In het beggin moet je met je katapult die nerds afschieten. Kijk goed, sommige hebben een vuurwerk geweer wat je dan ook kan pakken, als je bij het grote spud-cannon bent is het belangrijk dat je vaak dekking zoekt! ook als je binnenbent moet je het vaak doen. kijk op http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/928128/45323 voor een komplete walktrough! Reageren
Gino99 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Bully is egt een bruut spelma k kom niet verder ik moet nu stronghold assault doen ma die lukt me maar niet weet iemand een paar handige tips groeten noles je bedoelt toch die missie waar je naar diej sterretoren moet. In het beggin moet je met je katapult die nerds afschieten. Kijk goed, sommige hebben een vuurwerk geweer wat je dan ook kan pakken, als je bij het grote spud-cannon bent is het belangrijk dat je vaak dekking zoekt! ook als je binnenbent moet je het vaak doen. kijk op http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/928128/45323 voor een komplete walktrough! Hey bedankt voor dat kaartje maar in die tussen tijd heb ik de storyline al uitgespeelt! :$ .Maar bedankt! Reageren
Caltson Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) hey, weet iemand wat je krijgt als je 100% hebt gehaald?? Greetz Bewerkt: 3 april 2007 door gtagangster Reageren
Rivel Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik denk er over om mss Bully te kopen! Is het een leuk spel, of is het zo'n stom spel? Ik weet enkel dat hij veel in de media is geweest over dat pesten! Is het zo erg dan? Rivel Reageren
Die-hard Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik denk er over om mss Bully te kopen! Is het een leuk spel, of is het zo'n stom spel? Ik weet enkel dat hij veel in de media is geweest over dat pesten! Is het zo erg dan?Rivel Ik ga hem, geheel toevallig vandaag, ook kopen. Je wordt eigelijk zelf gepest, en moet er tegen in gaan, soms door terug te pesten oid weliswaar. Maar al de negatieve media komt door Jack thompson, hij klaagt elk 16+ game van Taketwo aan.. Ik zou het iig wel kopen, zoals ik heb gelezen(niet in de media) is het de moeite waard. Reageren
Gino99 Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik zou het gwoon kopen.De laatste missie is het vetst Complete Mayhem!.Maar dat is mijun mening.Dus kopen zou ik doen Reageren
j0ry Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Heej heeft iemand een filmpje wat je bij de laatste mission van bully moet doen. Of waar het over gaat? Grtzz j0ry Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Welke missie was dit ook al weer? Reageren
j0ry Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Welke missie was dit ook al weer? Ik weet niet zo ver ben ik niet ben nieuwsgirieg Reageren
The Scientist Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Die missie heet Complete Mayhem in deze missie moet je Gary verslaan die je op het begin va het spel tegenkwam: zie hier voor het filmpje: 1e 2e The Scientist Reageren
Jowx Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Als je het antwoord niet weet hoef je dat niet te vermelden, daar hebben we vrij weinig aan.. Topics samengevoegd. Reageren
Dastard Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik heb het spel uitgespeeld,egt suyper graphics,en een SUPER Storyline! KOOP HET ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.