Jump to content

Just Cause


gammie_

Recommended Posts

22 September komt Just Cause op de markt voor de Ps2, Pc, Xbox en Xbox 360.

In Just Cause neem je de rol op van CSI agent Roco Rodriquez en het is jouw missie om het corrupte regime uit de weg te ruimen. Voer de Guerrilla bevrijdingsstrijders aan, verbroeder met de drugsmaffia, roep de lagere standen op tot opstand en speel de verschillende politieke partijen tegen elkaar uit om je natie naar de vrijheid te lijden. Er is ook een Demo Beschikbaar hier de officele site: Just Cause Website

Ik ben zekker van plan om dit spel te gaan kopen vooral om de groote vrijheid en de volle actie :D Alleen is de besturing wat matig maar daar valt aan te wennen :Y Wat is jullie mening over dit spel?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    47

  • Dikbuik

    30

  • -Matthijs-

    14

  • gtamaster1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik volg dit spel ook al een tijdje, maar ik weet niet wat ik er van moet denken. de screens zien er goed uit maar het kan ook gewoon een grote flop worden. het is wel origneel bedacht maar ik dacht dat het de eerste echte game was van die makers, dus vertrouw ik het niet helemaal of het wel een topgame word. ik hoop dat het een goeie game word, en niet dat het zon spel word wat net niet af is en daardoor een flutspel zoals de true crime serie :)

:cya:

EDIT : ben de demo aan het installeren. zal snel mijn reactie geven :D

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo op de X360 gespeelt en ik vond de gameplay niet zo sterk. Ook de graphics waren niet optimaal aan de Xbox 360. Daarintegen denk ik dat Saints Row een veel grotere topper gaat worden omdat de graphics en de gameplay beiden sterker aanvoelen.

SamShine heeft gesproken :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

ik volg dit spel ook al een tijdje, maar ik weet niet wat ik er van moet denken. de screens zien er goed uit maar het kan ook gewoon een grote flop worden. het is wel origneel bedacht maar ik dacht dat het de eerste echte game was van die makers, dus vertrouw ik het niet helemaal of het wel een topgame word. ik hoop dat het een goeie game word, en niet dat het zon spel word wat net niet af is en daardoor een flutspel zoals de true crime serie :)

:cya:

EDIT : ben de demo aan het installeren. zal snel mijn reactie geven :D

Ik vind het zeker niet op True Crime like, al is de besturing wat flut de grote mogelijkheden maken het weer helemaal goed voor mij dan :puh: De machtige grote wereld zal je als speler ruim 40 minuten moeten doorkruisen om van een uiteinde van het eiland te berijken. Er zijn ook wel 300 missies die het spel te bieden heeft, de missies kun je naar wens uitvoeren wanneer je wilt er zijn een flink aantal land, zee en luchtvoertuigen beschiktbaar om je te helpen het eiland te doorkruisen. Je kan ook met je parachut boven op het dak van een auto landen (wat je ook in de eerste missie moet doen) en de bestuurder uit de wagen sleuren. Ik heb zelfs een lift genomen in de demo zonder dat die gast de bestuurder meteen eruit gooit :puh:

Edit: SamShine daar heb je wel gelijk in maar niet iedereen is tot de beschiking van een Xbox 360 daarmee ben ik ook niet van plan er een aanteschaffen voormij is het dan een mogelijkheid om voor de ps2 Just Cause te kopen :) En ik vind het geen punt dat de bestuuring niet helemaal lekker is en de graphics vind ik wel meevallen.

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoelde net zoveel bugs als in true crime omdat ze de release date niet konden halen en dus de laatste fase van het spel afgeragt hebben, waardoor het spel vol zit met bugs en irritante neit afgemaakte dingen :)

en ik hoop dat dat hiermee niet gebeurt want door dat soort situaties mislukken (tot nu toe) alle gta kloons

:cya:

EDIT : heb de demo gespeeld. dit is echt een gaaf spel. alleen die besturing is wel echt kut en de geweren zijn wel echt nep :puh:

EDIT2 : whow heb net iets vets ondekt. ik kwam erachter dat je in een menu de map kon zien waar de hele map van het hele spel op staat. wat blijkt : die demo is mischien 1/20 deel van de hele map, en die demo is ongeveer al zogroot als LS. Wel is 80% jungle of berg en dus geen stad maar dan nog is het echt vet groot. Deze game lijkt echt gaaf te worden. Een beetje een VC stijl maar echt zon tropisch eiland met veel jungle en van die sloppewijkdorpjes. en communistisch achtige toestanden zoals overal posters van de leider, veel millitair machtsvertoon en van die cubaanse autos :D

-punten : teveel vogels en de voertuigen besturen echt kut, vooral die heli's vliegen echt zwaar irritant.en de auto's sturen veel te snel en reageren te snel voor zou ouwe roestbak. maja das kwestie van wennen. en de audio valt nogals is uit. maar het is ook pas een demo. Maak maar vast : het grote just cause topic aan want deze game gaat de game van najaar 2006 worden :puh:

Kortom : ik ga hem zeker kopen :D

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Hahaa leuk te horen :*D Het is idd echt zo'n vet spel alleen de besturing is idd echt flut maar goed daar kan ik wel meeleven :D Dit spel is echt goed om je heeeeel lang te vermaken omdat het zo groooot is en lekker veel missie's en vrijheid daar hou ik van :clown:

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

de meeste dingen zijn ommogelijk die die gozer doet maar is wel een leuk spel

maja dat zijn ongeveer alle spellen in de gta sfeer. 2000 kills in gta zonder de doodstraf te krijgen is toch ook onmogelijk in vredes tijd :puh:

heb je al dat topic gelezen over alle onrealistische dingen in SA? oke dat gestunt met parashuten etc is wel onmogelijk, maar vergeleken met de supervertte dingen die er tegenover staan zoals de vrijheid en grote van het gebied is echt te gaaf :Y

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

de meeste dingen zijn ommogelijk die die gozer doet maar is wel een leuk spel

Boeiend :puh: ik vind het wel lollig hoor :D Als ie op zijn moter zit en hij springt eraf en meteen je parashut open te doen en lekker verder vliegen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een leuk en een mooi spel maar de missies vind ik zeer moeilijk. Ook de gameplay vind ik niet alles. Jammer dat ik alles op 'Low' moet zetten in de video opties want anders hapert het spel nogal. Maar in lagere opties vind ik het nog steeds mooie graphics. Ze zijn in elk geval veel mooier dan GTA San Andreas. Misschien koop ik hem, wie weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een leuk en een mooi spel maar de missies vind ik zeer moeilijk. Ook de gameplay vind ik niet alles. Jammer dat ik alles op 'Low' moet zetten in de video opties want anders hapert het spel nogal. Maar in lagere opties vind ik het nog steeds mooie graphics. Ze zijn in elk geval veel mooier dan GTA San Andreas. Misschien koop ik hem, wie weet.

raar dat jij alles op low moet hebben, ik heb alles op medium en textures op high en ik zit precies op de minimum requirements met de meeste dingen(RAM, video kaart, etc) en geen last van haperingen ofzo en het loopt perfect :)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een leuk en een mooi spel maar de missies vind ik zeer moeilijk. Ook de gameplay vind ik niet alles. Jammer dat ik alles op 'Low' moet zetten in de video opties want anders hapert het spel nogal. Maar in lagere opties vind ik het nog steeds mooie graphics. Ze zijn in elk geval veel mooier dan GTA San Andreas. Misschien koop ik hem, wie weet.

Ja de missies in de demo zijn voor mij soms wel lastig maar dat maakt het wel uitdagender om het steets te proberen en de graphics zijn zeker mooi maar dan vooral de omgeving het strand de bomen het landschap, ik vind die poppentjes (om het maar zo even te noemen) in gta sa iets mooier. Maar over de besturing denk ik dat het op een console iets beter gaat omdat je met bijv: ps2 ligt dat pookje (of hoe je het ook noemt) kan indrukken zodat je lichter stuurt bij de pc heb je echt die toetsen die je wat voller indrukt :engel: Maarja ik koop hem in iedergeval dan zie ik het wel of het beter is op mijn ps2 dan pc :)

Link to comment
Delen op andere websites

heey

ik ben nu de demo aant downloaden

maar ik heb een vraag en da is :

ik weet niet zeker of mn computer hem aankan ik kan gta san andreas op de op 2 na slechste kwaliteit redelijk goed aan en dan haperd hij echt bijna niet dus ik wil graag weten of ik hem wel kan afspelen zonder dat ik hier ben en dan 100 meter verderop in het spel

EDIT:

weet iemand mischien de systeembenodigheden?

Bewerkt: door gtamaster1
Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je de minimum requirements :)

OPERATING SYSTEM:

Microsoft Windows 2000, XP

CPU:

Pentium 4 1.4Ghz or Athlon XP Equivalent

RAM:

512MB

GRAPHICS:

100% DirectX 9.0c compatible 64 MB 3D Accelerated Card with TnL (GeForce4

ti4200 / Radeon 9 series)

SOUND:

Microsoft Windows 2000/XP compatible sound card (100% DirectX 9.0c

-compatible)

DVD-ROM:

Quad-speed (4x) DVD-ROM drive

HARD DRIVE:

799MB free disk space

INPUT DEVICES:

100% Windows 2000/XP compatible mouse and keyboard

The recommended system requirements are as follows:

OPERATING SYSTEM:

Microsoft Windows 2000, XP

CPU:

Pentium 4 2.8Ghz or Athlon Equivalent

RAM:

1024MB

GRAPHICS:

100% DirectX 9.0c compatible 256 MB 3D Accelerated Card (Nvidia GeForce 7

series / Ati X-1800)

SOUND:

Microsoft Windows 2000/XP compatible sound card (100% DirectX 9.0c compatible)

DVD-ROM:

Quad-speed (4x) DVD-ROM drive

HARD DRIVE:

799MB free disk space

INPUT DEVICES:

100% Windows 2000/XP compatible mouse and keyboard

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ff een paar gave screenshots gemaak, die screens op de site zijn echt lelijk. deze zijn teminste echt ingame :D

justcausedemo2006090314170704iz8.th.png

Tankstationnetje opblazen, en nee die man daaronder doet geen dutje maar die slaapt voor altijd :puh:

justcausedemo2006090314395392cg0.th.png

Vuurgevecht met het leger en de politie

justcausedemo2006090314345065zy3.th.png

En als laatste een mooi uitzicht over een van de eilanden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...