Joriz Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Na bijna 3 jaar online zijn bereikt het Nederlandse Grand Theft Auto forum de 40.000 leden. Hierbij laat GTAForum.nl weer zien dat we het grootste en gezelligste Grand Theft Auto Forum zijn van Nederland. Natuurlijk blijven we hierbij niet stilstaan er komt nog een verrassing binnenkort! Ja mensen het komt! Reacties hier onder
SamShine Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Gefeliceert GTAForum! En het komt inderdaad, tip: het heeft iets met de coporationverkiezingen te maken
Evan Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 lol gefeliciteerd wow echt veel leden
Flying Dutchman Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Gefeliciteerd Joriz. Mooie prestatie, 40.000 leden. Owja, het zijn er ondertussen al weer 40005. Had je ooit verwacht dat 'jouw' forum zo groot zou worden? Btw, zijn er geen regels over smilies in je bericht zetten?
Lantyz Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Een welgemeend bedankje richting de leden: zonder wie dan ook van jullie was het er één minder!
Dikbuik Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Gefeliciteerd! 40000 is 1 op de 400 mensen in nederland die lid is van het forum en das heel veel en dus 0.25 % van de Nederlandse Bevolking als ik het goed uitgerekent heb (ja ik weet dat er ook veel belgen zijn ) Bewerkt: 8 september 2006 door Dikbuik
Assassin Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Ik ben benieuwd naar de volgende verrassing! Viel me trouwens wel op dat ik op een gegeve moment leden zag met lidnummers in de 10.000enden! Kom ik aan met me minder dan 3000
SummerBase Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Super man helemaal geweldig nou maar hopen dat het 40.000'ste lid actief blijft, ik had het zonet al gezien en ik zou voor PatrickW een screen maken, maar toen refreshte ik per ongeluk toen stonden er 40001. Goh wat een leden zeg, maar goed ze zijn ook van 2 site's hé. Nogmaals enorme Proficiat Joriz en de rest van de crew en al de andere die hier dagelijks actief zijn en natuurlijk iedereen die dit leest lekker actief blijven en ik weet zeker dat met de komst van Gta IV de 50.000 zeer zeker haalbaar is. En Joriz Het Komt man, het komt echt waar. Super gedaan man!
Pietje II Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Uiteraard wil ik ook mijn felicitaties laten blijken. Ontzettend knap dat het forum dit bereikt heeft, uiteraard ook veel van mijn dank gaat uit naar Joriz, hij was immers de initiatiefnemer van dit grootse GTA Netwerk. Maar de meeste dank gaat naar al die mensen die de moeite hebben genomen om hier op het Nederlandse GTAForum te registreren, zonder zij hadden we immers dit grote aantal niet behaald. Met de komst van GTA Vice City Stories gaan het er naar mijn mening nog véél meer worden, en ik denk dat met de komst van Grand Theft Auto IV het forum uit zijn voegen barst van de nieuwe leden die er komen. Voorlopig vieren we nog maar even het feit dat er hier op het forum 40.000 leden zijn, en 'het' komt ook nog eens... Op naar de 50.000 zou ik zeggen. Proost!
Advancegta Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Heel mooi. Zou iemand kunnen vertellen wij het 40000 ste lid is? en is dit het komt? EDIT: gefeliciteerd trouwens ^^ Bewerkt: 8 september 2006 door advancegta
Bling Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Wauw, 40.000 leden alweer. Alsof het niets is. In ieder geval van harte gefeliciteerd Joriz en de rest van de crew. Je ziet dus dat al jullie goede werk wat jullie aan dit forum hebben besteed dus niet voor niets is geweest en ik verwacht daarom ook dat dit forum over een paar maandjes de 50.000 leden zal halen. Wees gerust, 'het' komt zeker!
RTS Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Gefeliciteerd heel GTAForum! 40000 leden, wat een aantal alweer. BTW: Is dit nummer 40000? http://www.gtaforum.nl/index.php?showuser=53021
Typhoon Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Eigenlijk zijn er veel meer leden matthinator is alweer het 52029e lid. SeduCtive was eigenlijk het 40000 lid. Dit komt omdat gebannede leden, en validating leden volgens mij niet meetellen. Het kan ook om een andere reden zijn. Joriz ik denk dat je blij mag zijn met dit mijlpaal, het forum, Gtagames.nl, Wikigta.org trekt erg veel leden. En dat is volgens mij de bedoeling van een website! Grand Theft Auto San Andreas heeft echt voor een registratie boost gezorgd. En ik denk dat GTA IV hier nog meer voor gaat zorgen. Leden, Superleden, Megaleden, Moderators, Global Moderators en Admins erg bedankt EDIT: RTS viel het ook al op zie ik! Bewerkt: 8 september 2006 door Typhoon
Assassin Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Gefeliciteerd heel GTAForum! 40000 leden, wat een aantal alweer. BTW: Is dit nummer 40000? http://www.gtaforum.nl/index.php?showuser=53021 Edtterdedit:Typhoon was me weer voor.. Bewerkt: 8 september 2006 door Assassin
DaddyPimp Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Gefeliciteerd GTAForum! En vooral gefeliciteerd het 40.000e Lid
Recommended Posts