Jump to content

40.000 leden


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    2

  • Assassin

    2

  • SummerBase

    2

  • GTA-Sheep

    2

Ik kan me nog het 10.000/30.000ste lid herinneren

Ik weet nog dat we helemaal gelukkig met nummer 1.000 waren. :D

Ik denk dat met deze 40.000 leden toch GTAforum de grootste van Nederland is of toch een van de

Ligt eraan wat je bedoelt. Het grootste Nederlandse forum zijn we bij lange na niet (Denk aan fora als Flabber of Fok.nl), maar we behoren wel tot de grotere fora. Ook mogen we ons met recht het grootste Nederlandse GTA forum noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen van harte proficiat met deze mijlpaal. Niet alleen is iedereen hier 1 van de 40.000 die samen dit bereikt hebben. Maar jullie zijn er ook de reden van dat nog steeds zoveel nieuwe mensen zich bij ons aansluiten, omdat het hier leerzaam en gezellig is.. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Nou Gefeliciteerd :*D:*D:*D:klap: 40.000 leden, Dat haal je niet zomaar :) Dus nogmaals Gefeliciteerd!

Ook al ben ik maar een gezelligheidsposter in het Onzinforum, Nou ik vind het hier echt supergezellig!

Dus ik zal zeker nog een tijdje hier blijven. :):klap:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het me goed herinner, haalden we zo'n 11 maand geleden lid nummer 20.000 binnen, wat zou betekenen dat in nog geen jaar tijd het ledenaantal is verdubbelt...een geweldige mijlpaal, waarvoor in het bijzonder Joriz een applaus verdient :klap: In 3 jaar tijd 40.000 mensen die zich registreren op een Forum dat 'maar' over een computerspel gaat, grote klasse :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...