Jump to content

40.000 leden


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    2

  • Assassin

    2

  • SummerBase

    2

  • GTA-Sheep

    2

Dit topic is op 8 September, gestart. En er wordt nu nog dagelijks in gepost, we zijn alweer bijna op de helft van het volgende mijlpaal, dus de posts die hier nog dagelijks bijkomen zijn in principe : Spam.

Dus ik vindt dat dit topic een heel groot Hangslot verdiend ! :slotje::schater:

.WhoopDiDoo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik ben het daar mee eens, dit post ik al weer 3 maanden nadat hij het zei :puh:

dit forum moet nu best wel weg, het is te oud, ik weet niet hoeveel leden we nu al hebben. 50.000 ?

>>> Door GTA-Sheep: Je zou ook gewoon kunnen overwegen om niet te posten in dit topic. Dan hoeven we niet constant alles op slot te doen....<<<

Link to comment
Delen op andere websites

zoveel alweer. dat had ik niet gedacht dat het zo snel groeide. maar zitten daar ook alle postless persons bij enz??

Nee, want dan kom je op ongeveer (het zal weer snel veranderen) op 62900 leden, of beter gezegd, geregistreerden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt niet helemaal, ik weet niet zeker hoe het in elkaar zit, maar sommige hebben zich geregistreerd op ons forum en dan worden die accounts 'validating'. Deze accounts tellen 'niet' mee aan de gebruikersaantallen, daarom kan het ook zo zijn dat je het 50.000ste normale lid bent, maar dat jouw member ID 60000 is, bijvoorbeeld met +SAW+ een GTAForum lid. Verder weet ik niet hoe het zit met activatie van de accounts via dit forum, want ik heb me geregistreerd via GTAGames.nl en daar kreeg ik nochtans geen bevestigingsmail, dus dit punt zou een administrator moeten bevestigen.

Nu graag weer ontopic, en is het nodig om in dit topic door te gaan? We zitten al weer bijna aan de 50.000...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Met een luide knal gooi ik de metalen deur die toegang geeft tot dit topic in zijn sponning, sluit de deur met 2 pensloten én een groot hangslot zorgvuldig af en slik de sleutel in. We hebben de 40.000 leden reeds lang geleden bereikt en gaan op voor de 50.000. Daarvoor mag een ieder een nieuw topic maken t.z.t. :Y

Closed....

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...