Jump to content

40.000 leden


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    2

  • Assassin

    2

  • SummerBase

    2

  • GTA-Sheep

    2

Heel mooi, 40.000 leden is een aantal waar een forum wat nog maar zo "jong" is, trots op kan zijn! Als ruim 85% van die leden nou íets meer zou gaan posten, zou het natuurlijk nóg geweldiger zijn!

Ga zo door!

VeniVidiVice a.k.a.

ERRES

Bewerkt: door RogierS.
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd :klap:

Alweer 40.000 leden, gaat zeker hard hier :)

ik kan me nog goed de 10.000 herinneren.

Ook nadat Joriz de Gtagames site een nieuw lay-out had gegeven,

Gingen de leden erg snel stijgen, Mischien als 'Het komt' weer een grote leden piek :*D

Bewerkt: door Vinewood
Link to comment
Delen op andere websites

Ook van mij hartelijk gefeliciteerd.

40.000 leden is niet niks.

Ik wil ook iedereen bedanken die zich geregistreerd heeft, en ook voor de leuke sfeer zorgen. Ook extra feliciatie aan Joriz en de admins voor dit forum natuurlijk zo draaiend te houden.

Zonder hen zouden wij ook niet snel geregistreerd hebben. We zijn geregistreerd dankzij hun acties voornamelijk en GTA.

Gefeliciteerd :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me nog de 30.000 herinneren, ik denk dat ik toen nog maar juist lid was. Het is allemaal snel gegaan en eens je een grote site hebt gaat het als maar sneller en sneller (mond op mond reclame he).

Allersiends gefeliciteerd Crew, en natuurlijk ook de leden want zoals hierergens al staat een paar leden minder en we hadden nog geen 40.000 leden gehad nu.

P.S: het zijn nu al 40.016 leden :puh::clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd GTAForum, en natuurlijk ook gefeliciteerd Joriz!!

Een prachtprestatie, en ik (en jullie denk ik ook) heb nooit verwacht dat er zóveel GTAFans zijn!!

Nogmaals gefeliciteerd!!

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een mijlpaal bereikt :klap:. Ben samen met Summerbase al vanaf vanmorgen 08.30 aan het wachten op nummer 40.000 en dat duurde nog best lang. Om 15.00 uur moesten we er zelfs nog 58. En ineens is het gelukt en heb ik er geen screen van (ik zat op 40002 toen ik het ontdekte). Maar van harte gefeliciteerd Joriz en natuurlijk iedereen die aanwezig was/is met dit succes :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn complimenten aan vooral 'The Crew'. :Y Als zij er niet zouden zijn, dan bestond dit forum misschien niet meer. Ook een complimentje voor het 40.000ste lid, misschien wachtte je wel op dit moment. :puh:

Moge er nog vele leden bijkomen. :bier:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...