Jump to content

Is het het nou waard ?


kiefer

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • kiefer

    12

  • gammie_

    6

  • quinton

    4

  • M4X

    4

Top Posters In This Topic

Eerlijk is eerlijk ik ben toe aan wat nieuws.. ik ken het nou wel.. er zijn nou bijna 5 delen van de zelfde shit om het zo maar ff te zeggen

Jij hebt er duidelijk dus helemaal geen verstand van. Het is helemaal niet allemaal van 'dezelfde shit', het mag dan zo wezen dat de stad voor de 2e keer gebruikt wordt maar wat is daar nou zo erg aan? Je hebt gewoon een totaal nieuw spel hoor, nieuwe verhaallijn, nieuwe personages, nieuwe mogelijkheden. Bovendien krijg je nu ook wat meer diepgang in het verhaal en is dus niet alles van hetzelfde hoe jij dat noemt. Ik snap je probleem dus niet helemaal. ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn probleem is dat het nu al gwn voor de 5e x hetzelfde doen.. begin met iets nieuws.. kwa grafisch.. weetje ik vind het allemaal hetzelfde dan kan er wel een nieuw verhaal lijn inzitten.. en andere boelshit.. maarja.. weetje ik ken het nu wel.. en op de psp vind ik zowiezo niet lekker spelen.. Ze waren goed bezig omdat ze de eerste waren.. .. maar wie had het over de beste want niemand heeft.. het anders kunnen doen op de oudere gen

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn probleem is dat het nu al gwn voor de 5e x hetzelfde doen.. begin met iets nieuws.. kwa grafisch.. weetje ik vind het allemaal hetzelfde dan kan er wel een nieuw verhaal lijn inzitten.. en andere boelshit.. maarja.. weetje ik ken het nu wel.. en op de psp vind ik zowiezo niet lekker spelen.. Ze waren goed bezig omdat ze de eerste waren.. .. maar wie had het over de beste want niemand heeft.. het anders kunnen doen op de oudere gen

2e keer bedoel je.

Voor meer info kijk je maar op wikigta.

klikkerdeklik...

Link to comment
Delen op andere websites

uuh nee 5e.. word nu toch het 5e deel.. .. hahaha en slechter dat het is geworden.. jongens geef nou eerlijk toe.. TOEN grand theft auto 3 uitkwam moest je hem op zeker hebben.. nou en dat heb ik niet meer hoor .. dat is gwn omdat er niet veel zal veranderen.. kwa besturing.. kwa wat je kan.. kwa de I.A van de mensen.. weetje.. neem ff een voorbeeld van de Game Van EA games.. The godfather.. OKE en ik weet dat we het niet moeten en kunnen vergelijken.. maar de IA van de mensen op straat was echt super vergeleken met die van.. GTA.. oke moet ik wel toevoegen.. dat gta altijd leuk blijf.. maar ik vind het nu wel genoeg.. na 6 jaar.. ik bedoel zijn jullie niet toe aan iets nieuws ?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat verwacht je dan? Het is net leuk dat de meeste GTA's aan elkaar gelinkt worden door het verhaal en/of EE's. Het is duidelijk dat jij geen echt GTA-fan bent. :N Een echte fan probeert ze namelijk allemaal te bemachtigen, ook al speelt het verhaal zich in dezelfde stad en zijn de graphics niet veel veranderd...

Link to comment
Delen op andere websites

GTA VCS is nieuw man.

De stad is ook veel verandert.

Als je een echte fan van GTA bent weet je dat wel.

Nieuwe personages en missies.

En wat maakt het nou uit dat die mensen in de GTA's licht getint zijn als ze maar een mooie goede rol hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

pff echte fan.. jonge gta is niett heel mij kenker leven niet.... maar ik zou je 1 ding vertellen als ze zoo door gaan met de next gen.. zeg ik maaaaassl gta.. en stap ik over naar Saints Row.. Eerst deel en hijs 1000x harder als gta.. en dat is niet omdat het next gen is dat is niet om de grafics maar om de gameplay.. eerste deel en het is nu al keihard...

Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad GTA bestaan al jaren en ik heb onlangs GTA LCS gespeeld en ik moet toegeven barslechte saaie missies, omdat ik Saints row ook heb gespeeld en saints row is gwn PWNAGE

dus ik ben echt enorm teleurgesteld in de GTA reeks, ze hebben nooit iets mois van gemaakt van oa auto's, personages, altijd maar blokkerige shitzooi van lage kwaliteit en lage polygonen aantal

"kom op R* jullie kunnen nog beter, jullie shitzooi van wagens zijn meestal tussen 2000 en 2500 polygonen, ik heb er een auto van +- 300.000 poly's en geen problemen" zou ik nog betogen tegen R*

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn ogen is dit een zinloze discussie. Iedereen heeft zijn mening en aangezien we hier op een GTA forum zitten, zullen de meeste mensen hier vinden dat gta gewoon leuk en interessant blijft (waaronder ik). We zijn nu éénmaal een grote fan van de game Grand theft auto en alles wat de game inhoud. Je moet dus ook niet verwachten dat velen het eens met je gaan zijn. Dat je nu liever saints row speelt of dergelijke, is je volste recht. Maar ga je dan op een forum van dat spel gaan registreren en open hier geen topic waarin je stelt dat GTA slecht/saai is geworden en saints row vele malen beter is. Heeft totaal geen zin.

Link to comment
Delen op andere websites

pff echte fan.. jonge gta is niett heel mij kenker leven niet.... maar ik zou je 1 ding vertellen als ze zoo door gaan met de next gen.. zeg ik maaaaassl gta.. en stap ik over naar Saints Row.. Eerst deel en hijs 1000x harder als gta.. en dat is niet omdat het next gen is dat is niet om de grafics maar om de gameplay.. eerste deel en het is nu al keihard...

Ik vind Gta veel beter dan Saints Row. Als jij dat niet vind dan stap je maar lekker over. Je vraagt er wel om hoor als je Gta gaat afzeiken op het gta forum. Maar veel plezier met Saints Row dan...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...