Jump to content

Is het het nou waard ?


kiefer

Recommended Posts

Iedereen die hier kritiek heeft op welke gta dan ook hoort niet op dit forum!

En als jullie Saints Row zo vet vinden zoek dan een forum van dat spel op!

Zelf vind ik Saint Row allemaal slecht gejat van San Andreas,

het is niet eens mogelijk om te varen, te rijden op moters en laat staan vliegen.

GTA RULEZ!!!!!

Bewerkt: door quinton
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • kiefer

    12

  • gammie_

    6

  • quinton

    4

  • M4X

    4

Top Posters In This Topic

what the fuck gek ! .. daar is een forum voor HOOR volgens mij :S en jongen wat met overstappen.. ik weet niet waar jij een ps2 heb voor gekocht of xbox of pc of 360 of nog is een psp maar ik niet alleen voor gta.. en ik probeer gta niet aftekraken hoor.. ONEE dat is het niet.. alleen ROCKSTAR kan veeel beter helemaal nu met de technologie van nu.. SA had veel kleiner moeten zijn met veel meer dingen kwa missies.. kwa vrijheid... etc etc .. ik probeer alleen maar te zeggen .. dat ze nu wel weer ff kunnen beginnen met wat nieuwe dingentjes.. dan hoeven ze van mij part niet een heel nieuw spel te gaan maken.. maar nieuwe mogelijkheden .. WANT de zweer van gta is top .. alleen als je een auto ziet en je gaat er achterna hij slaat de hoek om en jij 3 seconden later.. dan kan ik je vertellen dat je die auto niet meer zult vinden..

jij weet ook echt neit wat je zegt he.. met je gejat..:S:S de gene die Saints row heeft verzonnen heeft gta ook verzonnen dus jij moet niet praten

Bewerkt: door kiefer
Link to comment
Delen op andere websites

Als ze een beetje de sweer van the warriors er in doen gah ik hem halen.. maar ik blijf het tog zeggen.. en waarschijnlijk hebben jullie het neit door.. maar R* houd heel veel achter he.. onwijs veel.. ze hadden nog zoveel ideeien met SA maar ze vonden het best zo.. maar jullie zijn van die fockin goeie zogenaamde GTA fans... ja tog ? dus jullie weten het allemaal fockin goed..

Link to comment
Delen op andere websites

LEES NOU IS WAT IK ZEG DAN... zeg geen DINGEN DIE IK NIET ZEG.. GTA IS NIET SLECHT maar er moet verandering komen .. echt een eerste classe nerd he

Dit forum is niet gemaakt om leden uit te maken voor nerd.. Dus je kan het ook even wat rustiger duidelijk maken dan op zo'n toon.

btw: Nogmaals je mag je mening uiten maar niet op een afkrakende manier, want dat doe je dus in mijn ogen wel en je hoeft niet steets op een toon van 'what the fuck' en 'jonge gta is niett heel mij kenker leven niet'.

je gaat vreselijk te keer in dus typ je bericht wat rustig en op een duidelijke manier, nogmaals ter herinering je treed hier in een gta fan forum...

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

oke dit is een dubbelpost dat mag niet,

en jij noemde john een nerd dat mag ook niet

dus van mij mag je gebanned worden.

en waarom ik mijn ps2 psp gekocht heb, om te gamen (vooral goede spellen als GTA).

en waarom ik mijn pc heb, nou niet alleen gamen, mjah dat snap jij toch allemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha.. weetje wat ik aan het doen ben .. jullie keihard aan het uitlachen jullie kunnen niet praten man.. alleen maar gta gta gta gta gta geen verandering gta gta gta gta lekker een IQ van 0 .. gah weg man.. ban me dan ..wat scheelt mij dat dan.. ik weet namelijk nog veel meer wat jij/jullie niet weet/weten..

En als het toch nergens over gaat waarom is deze forum nog niet gesloten dan ???

owwww okeee dat dacht ik al.. owja en als je zoveel weet stuur me het dan ff persoonlijk op wil je ..

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze een beetje de sweer van the warriors er in doen gah ik hem halen.. maar ik blijf het tog zeggen.. en waarschijnlijk hebben jullie het neit door.. maar R* houd heel veel achter he.. onwijs veel.. ze hadden nog zoveel ideeien met SA maar ze vonden het best zo.. maar jullie zijn van die fockin goeie zogenaamde GTA fans... ja tog ? dus jullie weten het allemaal fockin goed..

Wat vind je fout aan de sfeer? Ik snap niet wat je loopt te zeiken. Als je het een goed spel vind dan neem je hem en dan join je dit forum als je dat wilt. Als je het een slecht spel vind, dan neem je hem niet. Maar ga dan niet zo mierenneukerig doen van dit puntje moet beter en dat puntje moet beter. Ik vind San Andreas gewoon een goed spel, en ik weet niet wat je nou weer loopt te lullen dat Rockstar er heel veel niet heeft ingedaan maar dat slaat nergens op. San Andreas is gewoon een goed afgewerkt spel en er zit genoeg in, en jouw kleine details komen misschien wel in de volgende Gta

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha.. weetje wat ik aan het doen ben .. jullie keihard aan het uitlachen jullie kunnen niet praten man.. alleen maar gta gta gta gta gta geen verandering gta gta gta gta lekker een IQ van 0 .. gah weg man.. ban me dan ..wat scheelt mij dat dan.. ik weet namelijk nog veel meer wat jij/jullie niet weet/weten..

En als het toch nergens over gaat waarom is deze forum nog niet gesloten dan ???

owwww okeee dat dacht ik al.. owja en als je zoveel weet stuur me het dan ff persoonlijk op wil je ..

dit forum sluiten? je bedoelt Topic ;)

maar jou is niks te verwijten als jongetje van 6 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha.. weetje wat ik aan het doen ben .. jullie keihard aan het uitlachen jullie kunnen niet praten man.. alleen maar gta gta gta gta gta geen verandering gta gta gta gta lekker een IQ van 0 .. gah weg man.. ban me dan ..wat scheelt mij dat dan.. ik weet namelijk nog veel meer wat jij/jullie niet weet/weten..

En als het toch nergens over gaat waarom is deze forum nog niet gesloten dan ???

owwww okeee dat dacht ik al.. owja en als je zoveel weet stuur me het dan ff persoonlijk op wil je ..

Dit noemen we een topic geen forum... En ja waarom heet dit forum gtaforum? Omdat wij gta fans zijn dus daarom praten wij hier over gta gta gta en nog eens gta. Alleen in overig praten we over andere dingen daar zou je dus vol op in glorie over Saints Row kunnen praten ;) Dus vrij logies dat als jij een topic start in het upcoming gta dat wij hier over gta praten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

TOPIC FORUM .. MAN AL NOEM JE HET DE BALLE VAN BILL GATES .. wat intresseert mij dat nou...

en .. lomp jongen lomp dat ze zijn.. ik begrijp nou niet dat jullie EEN beetje doorhebben wat ik bedoel..:S

met je 6 jaar.. man jij komt net kijken.. dus gah je eigen moeder maar ff afzeiken.. mafkees..

Link to comment
Delen op andere websites

TOPIC FORUM .. MAN AL NOEM JE HET DE BALLE VAN BILL GATES .. wat intresseert mij dat nou...

en .. lomp jongen lomp dat ze zijn.. ik begrijp nou niet dat jullie EEN beetje doorhebben wat ik bedoel..:S

met je 6 jaar.. man jij komt net kijken.. dus gah je eigen moeder maar ff afzeiken.. mafkees..

ik hoop dat het niet lang meer duurt dat een admin deze gast in de smiezen krijgt en hem van het forum afflikkert.

Link to comment
Delen op andere websites

TOPIC FORUM .. MAN AL NOEM JE HET DE BALLE VAN BILL GATES .. wat intresseert mij dat nou...

en .. lomp jongen lomp dat ze zijn.. ik begrijp nou niet dat jullie EEN beetje doorhebben wat ik bedoel..:S

met je 6 jaar.. man jij komt net kijken.. dus gah je eigen moeder maar ff afzeiken.. mafkees..

Ik 'zeik' je niet af ik wijs je ergens op heb je dat niet door dan? En ik begrijp niet wat je op dit forum te zoeken hebt.. Je wilt ons iets duidelijk maken dat gta beter kwa kwaliteit gemaakt had kunnen worden, daar zit mischien wat in, dus laten we het even bij het onderwerp houden :)

Link to comment
Delen op andere websites

het is me mening.. goos.. ik wil alleen maar weten wat jullie misschien hadden verwacht.. en kwa nieuws willen zien.. maar jullie denken beetje onlogisch naa.. als je van die domme antwoorden geeft alleen maar van. je bent op de verkeerde forum.. gta is super.. zo kan je toch geen.. discussie voeren of wel :S:S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...