Jump to content

Is het het nou waard ?


kiefer

Recommended Posts

het is me mening.. goos.. ik wil alleen maar weten wat jullie misschien hadden verwacht.. en kwa nieuws willen zien.. maar jullie denken beetje onlogisch naa.. als je van die domme antwoorden geeft alleen maar van. je bent op de verkeerde forum.. gta is super.. zo kan je toch geen.. discussie voeren of wel :S:S

Daar heb je deels gelijk in, in iedergeval kom je nu wat rustiger en duidelijker over ;) En ja als jij aanvallerig over gta praat en leden uimaakt voor lomp nerd, dan is het logies dat wij zo reageren nietwaar? Maar goed zoals ik al eerder zij zou het idd beter zijn als ze de kwaliteit graphics beter hadden ontwikeld, maar het is niet zo toen gta sa uitkwam dat ik teleurgesteld was in graphics in tegendeel ik was helemaal verkocht van het spel :*D Maargoed we wachten nu rustig Gta IV af ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • kiefer

    12

  • gammie_

    6

  • quinton

    4

  • M4X

    4

Top Posters In This Topic

het is me mening.. goos.. ik wil alleen maar weten wat jullie misschien hadden verwacht.. en kwa nieuws willen zien.. maar jullie denken beetje onlogisch naa.. als je van die domme antwoorden geeft alleen maar van. je bent op de verkeerde forum.. gta is super.. zo kan je toch geen.. discussie voeren of wel :S:S

Misschien krijg je normaal antwoord als je zelf ook normaal doet? Als je het over de slechte kanten van GTA wilt hebben zit je hier goed, als je iedereen loopt uit te schelden moet je maar ff googlelen naar een no-lifers forum misschien is dat dan wat voor je? Hopelijk heb je wat aan deze tips.

Ps: je noemt me een nerd, en je zegt dat we een iq van 6 hebben :{ Volgensmij gaat dat niet zo goed samen...

Maar als je het over Gta enzo wilt hebben hebben we peace

Link to comment
Delen op andere websites

TOPIC FORUM .. MAN AL NOEM JE HET DE BALLE VAN BILL GATES .. wat intresseert mij dat nou...

en .. lomp jongen lomp dat ze zijn.. ik begrijp nou niet dat jullie EEN beetje doorhebben wat ik bedoel..:S

met je 6 jaar.. man jij komt net kijken.. dus gah je eigen moeder maar ff afzeiken.. mafkees..

LOL, staat daar nog iemand naast je aan de andere kant van de lijn misscien? :schater:

Kijk, dit is een GTAForum. Hier praat men het meest over GTA. De meeste leden hier zijn fan van GTA. Sommige wat meer, anderen wat minder. Sommigen willen alle GTA's, anderen zijn tevreden met enkel GTA San Andreas of een andere GTA. Ik snap echt niet waarin jij je zo druk zit te maken. Als je een uitlaatklep nodig hebt, koop dan lekker een bokszak en ga daar wat op kloppen, zo ben je misschien wat kalmer en ga je geen andere GTAForum Leden gaan beledigen. En als je Saint's Row beter vind, zoek dan een Saint's Row Forum of maak er zelf één, en praat daar lekker verder ;). Of maak gewoon een Saint's Row Topic aan in het Games Forum, i.p.v. dit topic hier te openen dat eigenlijk totaal niet meer over GTA Vice City Stories gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk jullie halen hele tijd weer ouwe tekst te voor schijn die allang al is uitgepraat :S als je de enne tekst leest lees dan ook de andere teksten in een TOPIC ! ;):puh: .. het enige wat ik wou zeggen.. is .. Dat de Gene Die GTA heeft VERZONNEN dezelfde is die Saints Row heeft verzonnen.. en als je het dan zoo bekijkt kan GTA nog veel harder.. en jongens.. ik bedoel ik ben ook weg van gta.. ik ben ook wel zeker benieuwd naar VC stories..anders had ik hier zowiezo geen account maar ik weet wel dat er veel nieuw niet zal zijn in het volgende deel misschien de wapens wel etc etc zoals ik zag op een screenshot een Beretta ,handgun(LOVELY):puh: maar, ik bedoel ik wil nou wel iets nieuws kwa gameplay zien ik noem maar eens een voorbeeld.. Dat savonds je overal muziek hoort.. als je in de lucht kijkt je licht stralen ziet bewegen van discotheken.. in zijstraatjes gruwelijke moorden worden gepleegt... mensen die sex hebben op het strand.. savonds mensen vervelend doen zoals op straat zitten.. ( dronken) mensen die vechten voor disco theken en dit allemaal IN GAME en overdag het gwn een rustig sweertje heeft van maimi veel mensen naar het strand gaan etc etc.. ik bedoel maar.. weetje zooo wil ik het een beetje overmaken.. dit topic was gewoon verkeerd overgekomen lijkt mij... hiermaals me excusses

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inderdaad reeds 3 keer vandaag op het punt gestaan dit topic te sluiten en zelfs om her en der een straf uit te delen. Gelukkig bewijst de post hierboven dat de meningen over en weer iets té verhit waren en dat de kern van het topic op zich wel aardig is. Ook ik ben een verschrikkelijk GTA-fan, maar als men met goede argumenten komt wil ik best luisteren :Y. Discussier lekker verder maar hou het wel beschaafd vanaf nu, want het was op het randje allemaal......

Link to comment
Delen op andere websites

kijk jullie halen hele tijd weer ouwe tekst te voor schijn die allang al is uitgepraat :S als je de enne tekst leest lees dan ook de andere teksten in een TOPIC ! ;):puh: .. het enige wat ik wou zeggen.. is .. Dat de Gene Die GTA heeft VERZONNEN dezelfde is die Saints Row heeft verzonnen.. en als je het dan zoo bekijkt kan GTA nog veel harder.. en jongens.. ik bedoel ik ben ook weg van gta.. ik ben ook wel zeker benieuwd naar VC stories..anders had ik hier zowiezo geen account maar ik weet wel dat er veel nieuw niet zal zijn in het volgende deel misschien de wapens wel etc etc zoals ik zag op een screenshot een Beretta ,handgun(LOVELY):puh: maar, ik bedoel ik wil nou wel iets nieuws kwa gameplay zien ik noem maar eens een voorbeeld.. Dat savonds je overal muziek hoort.. als je in de lucht kijkt je licht stralen ziet bewegen van discotheken.. in zijstraatjes gruwelijke moorden worden gepleegt... mensen die sex hebben op het strand.. savonds mensen vervelend doen zoals op straat zitten.. ( dronken) mensen die vechten voor disco theken en dit allemaal IN GAME en overdag het gwn een rustig sweertje heeft van maimi veel mensen naar het strand gaan etc etc.. ik bedoel maar.. weetje zooo wil ik het een beetje overmaken.. dit topic was gewoon verkeerd overgekomen lijkt mij... hiermaals me excusses

Ja dat zou wel lachen zijn maar als ze er dronken figeuren en heftige moorden en met de nadruk op 'mensen die sex hebben op het strand' :puh: In de game zouden brengen zal je net zo als met die hot coffee mod, erg veel kritiek krijgen op de game en een hoge strenge leeftijdsgrens waardoor 'wij' hem niet meer makelijk mee krijgen dat zou dus een groot minpunt zijn....

Link to comment
Delen op andere websites

18+ boeit mij ook niks

maar effe over Gta of het nou waard is ?

ik vind Gta persoonlijk de beste spellen die er is :Y

maar je heb wel een beetje gelijk ik vind Gta Liberty city stories heel wat minder :{

dan Sanandreas of zelfs Vice city.

Liberty city stories heb R* denk ik gewoon gemaakt om een zakcentje te verdienen :sigaar:

want als je naar het spel zelf kijkt dan zie je dat het niet van het beste kwaliteit is :-(

Sanandreas is gewoon top! echt geen een game die beter is ik bedoel welk spel heb je nou

een staat erin groter dan Sanandreas ? precies geen een spel dus :)

het blijft gewoon een prachtig spel :Y

Vice city vind ik ook wel goed zeker die muziek :*D

ik hoop dat Vice city stories ook beter word dan Liberty city stories _O_

maar Gta IV dat word denk ik helemaal het einde ze duren er ook niet voor niets anderhalf jaar over _O_

maar R* kan beter maarja je gaat ook geen miljoenen uitgeven voor een spel,

maar opzich vind ik dat R* hartstikke mooie spellen maake _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...