Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

halloooow,ik ben en ongelooflijke playstation-fanboy maar aan alle ps3 fanboys wil ik bij deze vragen om te stoppen met zeggen dat het op de ps3 mooier zal zijn enzo,je hebt waaarschijnlijk een tv van meer dan een meter nodig die full-HD is en een HDMI-kabel en dan moet het spel nog eens in full-HD te spelen zijn op ps3 vooraleer je kan zien dat het op ps3 er inderdaad mooier uitziet maar de kans dat je dat echt merkt is extreem klein dus zaag er niet over,m.v.g.,michael

GTA IV is de grootste pracht,niet de X360 of ps3 ! en GTA IV zal schitteren,zowel op ps3 en op X360!

Als je tv Full Hd is dan heb je geen HDMI kabel nodig.

Maar laten we niet over de consoles ruzie gaan maken want dan blijven we maar doorgaan.

RoMaL

Bewerkt: door Romal
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

halloooow,ik ben en ongelooflijke playstation-fanboy maar aan alle ps3 fanboys wil ik bij deze vragen om te stoppen met zeggen dat het op de ps3 mooier zal zijn enzo,je hebt waaarschijnlijk een tv van meer dan een meter nodig die full-HD is en een HDMI-kabel en dan moet het spel nog eens in full-HD te spelen zijn op ps3 vooraleer je kan zien dat het op ps3 er inderdaad mooier uitziet maar de kans dat je dat echt merkt is extreem klein dus zaag er niet over,m.v.g.,michael

GTA IV is de grootste pracht,niet de X360 of ps3 ! en GTA IV zal schitteren,zowel op ps3 en op X360!

Als je tv Full Hd is dan heb je geen HDMI kabel nodig.

Maar laten we niet over de consoles ruzie gaan maken want dan blijven we maar doorgaan.

RoMaL

:s:s:s ,een gewone AV-kabel kan toch nooit de hoogste resolutie doorgeven,dat kan toch alleen gebeuren door een HDMI-aansluiting?

en ik wil nu net dat er geen console-war komt en daarom zij ik dat omda da serieus op gang kwam en daar heb ik geen zin in!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem in ieder geval voor de PS3, en als hij op de PC uitkomt ook voor op de PC.

Ik heb een poll toegevoegd, zodat het duidelijker wordt welk console de overhand heeft. Je mag meerdere dingen kiezen :)

is dit omdat ik je daarvoor een PM gestuurd heb?? :puh::p als da zo is moet ik je bij deze bedanken maar het is nu allesins veel beter! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem voor de PS3 maar ja R* gaat veel meer doen voor die pc dus en tip voor R*: Doe ook even eens wat voor de Xbox360 en PS3 ;) en nee ik ben niet boos op R* vanwegen dit maar het is al sins Gta Sa!!!

En ik wil ook geen ruzie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een 360, dus ik koop hem daarvoor. En nee, ik ben GEEN fanboy zoals sommigen hier, ik heb ook een ps2, maar ik koos niet voor de ps3 omdat hij toen duur was en er zo weinig leuke games voor waren. En Sony doet soms wel erg beschamende uitspraken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem voor de PS3 maar ja R* gaat veel meer doen voor die pc dus en tip voor R*: Doe ook even eens wat voor de Xbox360 en PS3 ;) en nee ik ben niet boos op R* vanwegen dit maar het is al sins Gta Sa!!!

En ik wil ook geen ruzie.

Waarom gaat/doet rockstar veel meer doen voor de pc? Wat heeft rockstar zelf zo veel meer gedaan voor de pc dan voor de console versies bij san andreas?

Trouwens het is al sinds Sa dat rockstar meer doet voor de pc? Alleen de stories zijn daarna nog maar uitgekomen van gta, en die zijn niet eens op de pc uitgekomen..Dus ik snap je punt niet helemaal :puh:

Het is bij IV zelfs zo dat rockstar meer voor de 360 doet, omdat die exclusieve downloadable content krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem voor de PS3 maar ja R* gaat veel meer doen voor die pc dus en tip voor R*: Doe ook even eens wat voor de Xbox360 en PS3 ;) en nee ik ben niet boos op R* vanwegen dit maar het is al sins Gta Sa!!!

En ik wil ook geen ruzie.

Waarom gaat/doet rockstar veel meer doen voor de pc? Wat heeft rockstar zelf zo veel meer gedaan voor de pc dan voor de console versies bij san andreas?

Trouwens het is al sinds Sa dat rockstar meer doet voor de pc? Alleen de stories zijn daarna nog maar uitgekomen van gta, en die zijn niet eens op de pc uitgekomen..Dus ik snap je punt niet helemaal :puh:

Het is bij IV zelfs zo dat rockstar meer voor de 360 doet, omdat die exclusieve downloadable content krijgt.

Nu je het zegt Ja dat is waar dus ik kon beter zeggen R* Doet veel voor de Xbox ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...