Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

De titel luidt: voor welk systeem koop je Grand Theft Auto IV? Zeg ook waarom je het spel voor dat systeem wilt. De PC-versie is geloof ik nog niet officieel aangekondigd, maar men is er vrijwel zeker van dat het spel er daar ook op uitkomt, maar waarschijnlijk wel een halfjaar later (2007).

---

Alle systemen met de voor- en nadelen op een rijtje:

PlayStation 3

+ Grand Theft Auto op 16 oktober in huis

+ Spelen op de hoogst mogelijke grafische kwaliteit van de spelcomputers

+ Tiltfunctie in controller, wat voor speciale mini-games en andere besturingsmogelijkheden kan zorgen

- PlayStation 3 met Grand Theft Auto IV is 570/670 euro

- Geen trilfunctie

Xbox 360

+ Grand Theft Auto IV op 16 oktober in huis

+ Extra downloadable content

+ Via LiveAnywhere het online tegen PC-gebruikers opnemen

+ Xbox 360 met Grand Theft Auto IV is 370/470 euro

- Iets minder mooie graphics dan die van de PlayStation 3 en PC

PC

+ Spelen op de hoogst mogelijk grafische kwaliteit

+ Mods downloaden,

- Hoge systeemeisen nodig, wat uiteindelijk weer veel geld gaat kosten

- Waarschijnlijk een jaar later Grand Theft Auto IV spelen dan de rest

---

Ik koop het spel zelf op de Xbox 360, omdat ik dan het goedkoopst uit ben, het spel gewoon op 16 oktober in huis heb en de meest volledige versie speel. Denk aan dat laatste bijvoorbeeld aan extra missies, kleding, voertuigen en weet ik veel wat voor extra content met op de 360 krijgt.

Wat zeg je?! Zullen de graphics minder mooi zijn bij Xbox 360 dan bij Ps3???!!

En waarover heeft iedereen het als men over "contenten" praat (bij Xbox 360)

Ik stemde zelf voor Ps3 ( al heb ik geen) (( wel van plan te kopen )) , omdat ik de controles al ken van gta sa en zo, dus... Ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop 'm voor de Xbox360, omdat ik 't waard ben. U toch ook...?

wacht, wacht, van welke reclame is dat ook alweer ? :7

L'Oreal Paris:p

lol

Ja dat was hem. Ik wist het even niet meer. Het lag echt op het puntje van mn tong. Thanks :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop 'm voor de Xbox360, omdat ik 't waard ben. U toch ook...?

wacht, wacht, van welke reclame is dat ook alweer ? :7

L'Oreal Paris:p

lol

Ja dat was hem. Ik wist het even niet meer. Het lag echt op het puntje van mn tong. Thanks :tu:

Alsjeblief. :D

(geen school vandaag? )

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de 360.. Sterker nog, ik heb de 360 in eerste instantie aangeschaft voor GTA IV! :Y Toen was er nog niets bekend over downloadable content, etc. Maar ik ben vroeger een xbox gamer geweest, het ding ruim twee jaar geleden cadeau gedaan... En toen werd GTA IV aangekondigd, dus voor mij reden genoeg weer een console te kopen.

360 staat grafisch zo goed als gelijk aan de PS3. Maar voor mij de voornaamste plus aan de 360 is toch wel, dat je mag betalen voor xbox live. Dit betekent omdat je ervoor betaalt, dat servers goed onderhouden worden, geen tot weinig lags, niet iedereen kan servertje gaan spelen, etc. etc. Mij prima dus dat de ps3 uit meer hoogwaardige materialen is opgebouwd, laat mij betalen voor online en ik ga met je in zee! Niet voor een cheap ass r*kserver.

Die extra downloadable content is mooi meegenomen, natuurlijk! ^_^

Ik eb nu reeds twee maanden het apparaat in huis, en hij gaat de deur niet uit voor ik GTA IV helemaal tot op het laatste draadje heb gespeeld, honderden uren online fun! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het moeilijk... ps3 is duurder en ben sowieso niet echt een console man, dit zou waarschijnlijk 1 van de weinige spellen zijn die ik speel. pc heeft het voordeel van gebruik van muis! Die mis ik hier een beetje in het overzicht. Heb alleen niet zoveel zin om een jaar langer te wachten. Over het grafische verschil verschillen de meningen blijkbaar. Kan iemand hier iets over uitleggen?

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het moeilijk... ps3 is duurder en ben sowieso niet echt een console man, dit zou waarschijnlijk 1 van de weinige spellen zijn die ik speel. pc heeft het voordeel van gebruik van muis! Die mis ik hier een beetje in het overzicht. Heb alleen niet zoveel zin om een jaar langer te wachten. Over het grafische verschil verschillen de meningen blijkbaar. Kan iemand hier iets over uitleggen?

Bedankt!

Ik zou gaan voor de PlayStation3. Je hoeft niet te betalen om online te kunnen, terwijl dat bij de Xbox 60 euro per jaar is.



Kijk
voor de algemene vergelijking.

Kijk hier voor de Graphics vergelijkingen.

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...