M4X Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Neen , aangezien ik denk dat de vraag niet zal geraden worden stel ik maar een andere vraag ?Hoeveel antennes moet je in de missie 'Turn on, Tune in, Bug out' stukmaken ? Volgensmij zijn dit er 3. 1 bij het politiebureau in Vice City, en 2 bij de politiebureas van Mainland. Reageren
deagle Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Dat kan ik niet goed rekenen . Reageren
deagle Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Dat is inderdaad het juiste antwoord . De volgende vraag is voor jou . Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Ok mijn vraag: Hoeveel parcoursen moet je afleggen om de Quad Time Trials te voltooien? Reageren
jurr.p Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) Ok mijn vraag: Hoeveel parcoursen moet je afleggen om de Quad Time Trials te voltooien? dat zijn er 4 ( snel ff gechekt ) Bewerkt: 11 januari 2007 door jurr.p Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Yup dat is wel goed Aangezien jij nog steeds de eerste was, is de volgende vraag voor jou. Reageren
jurr.p Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 wat zeggen armando's mannen tegen de dimestobot tijdens de missie Domo Arigato Domestoboto 1: 2: lukt het niet vraag om een tip Reageren
M4X Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Armando's mannen lachen hem uit en maken hem belachelijk. Als je hen voor de voeten loopt zeggen ze dingen als ''get out of way you stupid robot'', of ''Armando why did you buy this thing''. Armando z'n comments zijn ''Domestobot clean kitchen'', of ''Domestobot light my sigar''. Reageren
jurr.p Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Armando's mannen lachen hem uit en maken hem belachelijk. Als je hen voor de voeten loopt zeggen ze dingen als ''get out of way you stupid robot'', of ''Armando why did you buy this thing''. Armando z'n comments zijn ''Domestobot clean kitchen'', of ''Domestobot light my sigar''. het zijn er genoeg en ze zijn .............. goed ge keeurt maart ik was ijgelijk ook op soek naar wat die meisjes zeggen als je met die dildo komt maar goedvolgende vraag voor jouw Reageren
M4X Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ok de volgende vraag: Hoeveel missies begin je in totaal op Prawn Island? Reageren
jurr.p Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ok de volgende vraag:Hoeveel missies begin je in totaal op Prawn Island? gokje : 12 Reageren
deagle Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Volgens mij zijn dat er 13 . Even volgend rekensommetje : 5 Missie's v/d Mendez Brothers 7 Missie's van Reni Wassulmaier Watersports ( JetSki van de filmstudio ) Reageren
M4X Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Allebei fout, sorry. Tip: denk aan de zijmissies! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.