Kinzorro Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) De red balloons verspreid door heel Vice? ja dat is helemaal goed. (hiervoor kon je geen wikigta gebruiken toch?) Klopt T was gewoon een gok, naja mijn volgende vraag is: Welk voertuig heeft de naam van een bekende stad in Amerika? Bewerkt: 12 september 2007 door Kinzorro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) De Phoenix Phoenix is een stad in Arizona: klik. Of bedoel je de Washington ? Maar dit is echter geen stad zoals vele denken, maar een staat in het noord-westen van de V.S. in plaats van een stad aan de oostkust. Kijk maar: klik. De hoofdstad van de VS heet Washington D.C. (de toevoeging D.C. is echt nodig om te weten of je het over de hoofdstad of de staat hebt ). Washington D.C.. Dus als je de Washington bedoeld is dit eigelijk niet goed, want dan zou de auto 'Washington D.C.' moeten heten Wazaaaah de kennis van da Marty Bewerkt: 12 september 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 De Phoenix Phoenix is een stad in Arizona: klik. Of bedoel je de Washington ? Maar dit is echter geen stad zoals vele denken, maar een staat in het noord-westen van de V.S. in plaats van een stad aan de oostkust. Kijk maar: klik. De hoofdstad van de VS heet Washington D.C. (de toevoeging D.C. is echt nodig om te weten of je het over de hoofdstad of de staat hebt ). Washington D.C.. Dus als je de Washington bedoeld is dit eigelijk niet goed, want dan zou de auto 'Washington D.C.' moeten heten Wazaaaah de kennis van da Marty jah ti's washington wo-u ik voor je zeggen maar ik moest weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kinzorro Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 Eigenlijk was het de Washington, blijkbaar had ik een fout gemaakt; sorry. MartyCeha, jouw beurt en nog bedankt voor je uitleg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) You're welcome De vraag: Kun je met een voertuig in een interieur rondrijden/vliegen/varen? (met een interieur bedoel ik een savehouse of een supermarkt en zulke dingen). Zo ja, in welk? (Als het al kan ) Bewerkt: 13 september 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) You're welcome De vraag: Kun je met een voertuig in een interieur rondrijden/vliegen/varen? (met een interieur bedoel ik een savehouse of een supermarkt en zulke dingen). Zo ja, in welk? (Als het al kan ) Heel gemakkelijk.. Loop een interieur binnen, ga er met 'Step True Wall' uit. Kaap een auto en ga er met 'Step True Wall' weer in. How easy is that? Edit @ Hieronder: Dan moet hij de vraag anders formuleren.. Bewerkt: 13 september 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) You're welcome De vraag: Kun je met een voertuig in een interieur rondrijden/vliegen/varen? (met een interieur bedoel ik een savehouse of een supermarkt en zulke dingen). Zo ja, in welk? (Als het al kan ) Heel gemakkelijk.. Loop een interieur binnen, ga er met 'Step True Wall' uit. Kaap een auto en ga er met 'Step True Wall' weer in. How easy is that? ergens heb ik het idee dat hij zonder cheat divice etc. bedoelt. dus hij bedoelt met een bug. Bewerkt: 13 september 2007 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 Het kan volgens mij niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 ow ik weet het alweer welke het is. namelijk het stadion daar kan je met een fietsje doorheen fietsen in een missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 ow ik weet het alweer welke het is. namelijk het stadion daar kan je met een fietsje doorheen fietsen in een missie.dat kan ook in het winkelcentrum...!!! w8 is het het winkelcentrum??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 Dat kan met een motor in een Empire Building Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2007 ow ik weet het alweer welke het is. namelijk het stadion daar kan je met een fietsje doorheen fietsen in een missie.dat kan ook in het winkelcentrum...!!! w8 is het het winkelcentrum??? Ja dat is goed, maar met welk voertuig? (Niet moeilijk). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2007 ow ik weet het alweer welke het is. namelijk het stadion daar kan je met een fietsje doorheen fietsen in een missie.dat kan ook in het winkelcentrum...!!! w8 is het het winkelcentrum??? Ja dat is goed, maar met welk voertuig? (Niet moeilijk). om even op te komen voor Dark-Zemy: het voertuig vermelden stond niet als onderdeel van je vraag. dus als iemand anders het voertuig meld, is de vraag voor Dark-Zemy. want die had het in eerste instantie al goed geraden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2007 You're welcome De vraag: Kun je met een voertuig in een interieur rondrijden/vliegen/varen? (met een interieur bedoel ik een savehouse of een supermarkt en zulke dingen). Zo ja, in welk? (Als het al kan ) Stond wel in de vraag... En hij is ook voor Dark_Zemy, ik heb ook niet anders vermeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2007 You're welcome De vraag: Kun je met een voertuig in een interieur rondrijden/vliegen/varen? (met een interieur bedoel ik een savehouse of een supermarkt en zulke dingen). Zo ja, in welk? (Als het al kan ) Stond wel in de vraag... En hij is ook voor Dark_Zemy, ik heb ook niet anders vermeld. je vraagt dus eerst of je met een voertuig in zoon intrieur kan rijden dus nog niet welk voertuig. en dan zeg je zo ja, in welk. maar dat zet je weer neer als in welk intrieur het kan. dus waar zet je dan welk voertuig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.