Jump to content

[SA|OV] Een voertuig installeren met behulp van SAMI

Recommended Posts

Geplaatst:

Met SAMI kun je alleen auto's modden, meer niet. Daarom raad ik je een handmatige tool aan. Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

• 2 weken later...
  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Matthijs-

29

• Beagle

16

• Ghost_Rider

13

• Honkbal95

12

Geplaatst:
bij mij gaat alles goed met instaleren enzo

maar als ik dan een new game begin of load game dan gaat ie het levl laden en dan blijft ie op de helft hangen (het balkje) :?

weet iemand hoe dit kan ??

reageer ff als je het weet :schater:

Ik gok op een botsing tussen de mod en jou San andreas versie. Ik denk namelijk dat je V2 hebt, je kan dan namelijk niet modden en dus geen nieuwe auto's instaleren. Het probleem is simpel op te lossen, download deze patch. Die patch zorgt ervoor dat je V1 krijgt, en met V1 kan je wel modden. Veel succes!

ik heb ook v 2.0 maar i kkan wel modden terwijl het heel lastig is mods ervoor te vinden zo heb ik ook 100% saved game gemod ^_^ wete iemand dus misschien een site voor v 2.0 waar je outo's / vliegtuigen kan modden?

Geplaatst:

Een savegame wordt niet verstaan onder modding. Dit is namelijk totaal iets anders. Inderdaad, je hebt twee versies van savegames, zowel versie 1 als versie 2 kan een savegame van gedownload worden (mits het de goede versie is).

Echter is is het niet mogelijk om versie 2 te modden. Nouja, dat zeg ik verkeerd. Het kan wel, maar dan moet je eerst deze tutorial volgen. Ik raad je aan om gewoon je game te patchen, je oude 100% savegame die je gedownload hebt werkt dan nog wel normaal.

Geplaatst:

Eajh :D

Thx man is me eindelijk gelukt dankzei jou ^_^:dans:

aleen nu heb ik een klein probleembje :7

ik heb nu 2 auto's in me spel maar als ik een derde instaleer en gta op start en in die auto wil gaan zitten sluit me spel af en zegt die ( gta exe fout )

ik heb al 6 verschillende autos geprobeerd

gebeurd bij alemaal :?:N

pleas kan iemnad helpen? :cya:

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb ook een vraag :duh:

Hoe kan je mods en maps enz instaleren??

ik kan ook de meeste biks niet downloaden

auto's gaan goed maar de rest :N

WEet iemand DIT!!??

;)

Geplaatst:

Maps, wapens en alle andere mods (uitgezonderd auto's) kun je niet met SAMI instaleren. SAMI kan alleen automods instalern, en geeft ook vaak crashes. Daarom raad ik je een programma aan waarmee je álles handmatig moet instaleren.

Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

• 3 weken later...
Geplaatst:

Heey,

Ik heb een klein probleempje met het instalern van een MOD.

Namelijk: alles gaat geod tot op het aller laatst als ej de mod gaat insaleren staat er een error

There was an error copying teh DFF and TXD files to the temporary folder.

Het licht volgens my neit aan de versie want ik heb v.1.1.

Alles deot ie gewoon maar als je hem gaat insaleren dan vertikt ie het om het te doen.

Heeftiemand een oplossing

Please.. ik kom er egt nit meer uit.. :N

Alvast Bedankt.

Jordy Kiesebrink... :7

Geplaatst:

Dankje Typhoon, dit is echt een wonder. Ik heb het gelezen en zelfs ik snap het!

mijn complimenten, nu moet ik het alleen nog ff installeren en uittesten ik heb alleen nog 1 kleine vraag: is dit alles wat je nodig hebt om die mods in je spel te doen? ik heb namelijk totaal geen verstand van computers en in andere uitleg staat het allemaal zo moeiljik, niks voor mij! kan je trouwens wel alle mods hiermee in je speldoen of is dit echt alleen voor voertuigen??

• 1 maand later...
Geplaatst:

hallo

ik heb een probleem met gta modinstaller bij het opstarten

:"The installation directory for San Andreas could not be detected because it dooesn't exist in the registry. Please use the "browse" button to spedify the correct directory"

dat is het eerst en dan:

"San Andreas could not be detected. Please specify the directory where the game is installed

maar ik heb al alles in programma files/rockstar games/ gta san andreas maar lukt niet :s

wie kan me helpe ???

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb een vraag hoe verander je de naam van een auto die je met behulp van dit progamma er in heb gezet hoe verander je die gr remco

Geplaatst:
ik heb een vraag hoe verander je de naam van een auto die je met behulp van dit progamma er in heb gezet hoe verander je die gr remco

Dat kun je makkelijk doen met de GXT editor. Dat is een programma waarmee je in-game teksten kan veranderen zoals de missie-naan die in beeld komt, de voertuigen als je instapt en de wijken die je binnengaat. het programma'tje valt >>hier[/urk]<< te downloaden. Na het downloaden moet je het .zip/.rar bestand uitpakken met >>Winrar<< of >>Winzip<<. Daarna moet je het programma starten en de 'American.gxt' openen. Zoek daarna je gewenste tekst op en vul zelf iets in. Klik op 'Save' en sluit dan af. Als je dan in het spel kijkt moet je je eigen ingevulde tekst zien. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

heeft mods instaleren gevolgen op online gameplay?

bijvoorbeeld mustang voor sabra.. oke verder niks zal dan ook wel niks gebeuren

maar bijvoorbeeld (snellere sabra en gepimpt)

zal dit ook in werking gaan in het online spelen?

of heeft dat geen gevolg?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb het probleem dat hij goed installeert, en als ik daarna GTA SA opstart om mijn Dutch Police en Dutch Ambulance te zien, zijn het gewoon de oude Amerikaanse... :N

Hoe kan dat?

Geplaatst:

ik heb een probleem ik heb een bmw m3 gtr van thegtaplace.com ge instaleert met sami en de body parts met imgtool20 nu het probleem als de stukken wil op my wagen zetten dan staat die verkeert bijvoorbeeld teveel naar links,rechts, op,neer,voor,achter,enzo hoe ver help ik dit?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...