BangBros Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Mensen ik heb een vraag ik ga binnekort een PSP kopen en ook dan GrandTheftAuto Vice City Stories Nou is mijn vraag : Als je GTAVCS koopt je moet hem dan toch updaten ? had ik gehoord maar ik hoorde ook je moet wel met volle batterij updaten anders gaat je PSP kapot, als je een PSP koopt en je doet hem aan is die dan al vol geladen of moet je hem laden? Bewerkt: 5 november 2006 door GTAPROF1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Je PSP moet je een paar uur in de lader doen. Want als je hem koopt is tie leeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyg.BE Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 - Is de Mailbu er nog? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 - Is de Mailbu er nog? Ja, deze is er nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Dankje denkaanhenk, denkaanhenk hoe kan je plaatje onder je naam doen? als ik het vragen mag ? of kan iemand me daarmee helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 1.ga naar mijn instelling in je werkbalk. 2. ga naar wijzig avatar. en kies er een mooie uit en klaar!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Is het stort (vuilnisbelt) er nog? Zo ja, is er iets aan verandert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Is het stort (vuilnisbelt) er nog? Zo ja, is er iets aan verandert? ja dat is er nog en er staat op dezelfde plaats als in vice city een vuilniskar, maar volgens mij is er niks aan verandert Bewerkt: 5 november 2006 door braver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Weet iemand waar dit is? Ik vind dat niet waar ik met die auto naartoe moet Even gegoogled, een quoteje: the civil asset forfeiture impound is at the docks by that pay n' spray Dus in de haven vlakbij de Pay 'N Spray, vlakbij de poort. Waar exact zal je zelf even moeten zoeken, aangezien ik het spel niet heb . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Weet iemand waar dit is? Ik vind dat niet waar ik met die auto naartoe moet Even gegoogled, een quoteje: the civil asset forfeiture impound is at the docks by that pay n' spray Dus in de haven vlakbij de Pay 'N Spray, vlakbij de poort. Waar exact zal je zelf even moeten zoeken, aangezien ik het spel niet heb . Ok bedankt maat ff naar gaan zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Victor Vance ziet er erg gespierd uit. Maar Lance totaal niet hij lijkt op een nerd terwijl hij dat niet is. Vraag: Voor wie moet je missies doen op het tweede eiland ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Victor Vance ziet er erg gespierd uit. Maar Lance totaal niet hij lijkt op een nerd terwijl hij dat niet is. Vraag: Voor wie moet je missies doen op het tweede eiland ? Inderdaad in VCS is Lance precies een nerd maar volgens mij is dat ook wel gedaan om victor stoerder te laten overkomen tegenover zijn broer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 want anders krijgt lance meer aandacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 want anders krijgt lance meer aandacht Voillà Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Weet iemand waar dit is? Ik vind dat niet waar ik met die auto naartoe moet Even gegoogled, een quoteje: the civil asset forfeiture impound is at the docks by that pay n' spray Dus in de haven vlakbij de Pay 'N Spray, vlakbij de poort. Waar exact zal je zelf even moeten zoeken, aangezien ik het spel niet heb . Ok bedankt maat ff naar gaan zoeken Hier is hij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.