Rickos Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 komt ie het vliegtuig dat zo slecht vliegt en op een stuntplane lijkt staat op het vliegveld moeilijk uit te leggen maar hij staat bij de twee schansen hoog en laag maar t is geen aanrader de brandweer heli staat achter het downtown brandweerhuis noem ik het maar haha die heli is heel tof tis jammer dat ie gelijk missie zegt at overigens super tof is en de amblance heli die staat op het dak van het ziekenhuis in downtown geen idee hoe je dara akn komen ik vlieg er altijd gewoon naar toe de maveric is al weg gegeven op die helipad bij het stadion de skimmer spreekt voor zich heeft iedereen al gevonden de sparrow geloof ik zo heet ie die staat ook op het vliegveld op de helipad politie heli op het dak van politie huis meer luchtvoertuiegn akn ik even niet vinden, ook de nieuws helicopter kon ik niet op de plek vinden wara die in vice city stond kan iemand me daar mee helpen Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ik heb nu ook eens een vraag of 2 zie : wil iemand aub eens alle wapens met pic posten ? en zou iemand me willen zeggen wat je krijgt als je respectievelijk alle : *rampages *hidden packages *red balloons *unique jumps hebt gevonden/gedaan hebt ? Reageren
delerious Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 omg nu blijft dat spel hangen en sluit ie zen eigen af !! ben ik ook nog eens een deel evrloren echt waar jong fucking rockstar zuigt nu man ! ze hebben een super fout gemaakt met dit spel moest het kunnen klaagsde ik ze aan voor te veel geld vragen voor het spel Reageren
Rickos Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 delerious als je niks zinnigs te melden doe sit dan ook niet want jij bent de enige die het een slecht spel vind en waarom die een waar is dit voor nodig ik begin me een beetje aan je te ergeren Reageren
RS-modder Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 zijn er ook vliegtuigen zoals de shamal of stunt plane waar staan die dan en hoever moet je dan zijn Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 zijn er ook vliegtuigen zoals de shamal of stunt plane waar staan die dan en hoever moet je dan zijn Er is een Shamel ja maar deze is niet 'flyable' oftewel hij staat er wel maar je kunt er niet mee vliegen. Over hoever je moet zijn weet ik niet precies maar in ieder geval nadat je het tweede eiland hebt geunlocked. Het grootste gedeelte zul je gewoon tegenkomen tijdens de storyline en een ander gedeelte zoals de Air Ambulance zal je ergens kunnen vinden bij een ziekenhuis. Ik heb even alle luchtvoertuigen voor je neergezet. luchtvoertuigen : Air Ambulance Biplane Dodo Fire Copter Hunter Little Willie Maverick Sea Sparrow Skimmer Sparrow Skywolf VCN Maverick VCPD Maverick Reageren
Juju Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Zeg ik heb effe een vraagje : Kan je PSP spellen niet op je PS2 spelen? Zowel dan zou dat Goddelijk zijn . Reageren
Pietje II Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Zeg ik heb effe een vraagje :Kan je PSP spellen niet op je PS2 spelen? Zowel dan zou dat Goddelijk zijn . Eh nee, waarom zou Sony dan een PlayStation Portable onworpen hebben? Ook zou het niet kunnen als je het plastic hoesje om de UMD (Universal Media Disc) weg zou halen, met name omdat UMD's alleen op de PlayStation Portable afgespeeld kunnen worden, en de PlayStation 2 DVD's afspeelt. Reageren
BangBros Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Pietje II wat zeg je het toch mooi:D Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 luchtvoertuigen : Air Ambulance Biplane Dodo Fire Copter Hunter Little Willie Maverick Sea Sparrow Skimmer Sparrow Skywolf VCN Maverick VCPD Maverick Ik heb een vraag: Waar kun je de onderstreepte luchtvoertuigen krijgen in dit lijsje ? Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 wat is nu het het ultimate vuurtuig ? Reageren
NIELS_ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 De Biplane vind je op de schuine startbaan van het vliegveld, dan start je een vliegmissie, maar die kan je weer uitschakelen door twee keer op pijltje naar boven te drukken. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 In de derde Trailer van GTA Vice City Stories zie je 3 keer een man tegen jou praten met een wit pak aan maar wie is die man en hoe heet tie ? http://www.youtube.com/watch?v=MnvNR_hALF8 Reageren
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 In de derde Trailer van GTA Vice City Stories zie je 3 keer een man tegen jou praten met een wit pak aan maar wie is die man en hoe heet tie ?http://www.youtube.com/watch?v=MnvNR_hALF8 dat is die mendez gast .. ik weet even niet meer welke van de twee maar als ik strax weer ga spelen zal ik wel even loeke maar volgens mij is dat armando mendez en dat weet ik zeker Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) nog een vraagje voor al wie wikigta kan bewerke wanneer komen de wapens met bijbehorende pics erop ? want ik zijn super benieuwd ! EDIT : kheb ondertussen nog 2 vragen : wil er iemand pics posten van de yola en de violator ? en wat staat er nu in het water waar in vice city die houten huizen stonden (een beetje onder de plaats waar cortez zijn jacht lag) ? Bewerkt: 11 november 2006 door Multi-gunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.