Jump to content

Het algemene vragen topic.


Matiscus

Recommended Posts

Als je vice city stories net start he new game en je hebt nog niet zoveel missies gehaald kun je dan al naar het concert van phil collins? weet iemand dat? ;)

GREETZ DJ CJ :)

Nee, dit kan nog niet vanaf het begin. Gedurende de storyline zul je het vanzelf tegenkomen en anders moet je even gaan kijken of er al een marker staat (Voor het stadium). Ik weet helaas niet wanneer het wel beschikbaar is maar ik heb een vermoeden dat het rond de missie In The Air Tonight, aangezien dit het liedje is wat Phil Collins zingt tijdens zijn concert. Als je nu al Phil Collins wilt horen kan dit natuurlijk op de radiozender Emotion 98.3 of je download een savegame van SummerBase waarin het concert wel is geunlocked.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    84

  • DenkaanHenk

    61

  • BigM

    60

  • Multi-gunner

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb gehoord dat de psp als je hem koopt leeg is dat je hem eerst moet opladen :?

maar ik weet het niet zeker

EDIT: sorry ik dacht dat je bedoelde als je de psp zelf kocht

Bewerkt: door DJ CJ
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat de psp als je hem koopt leeg is dat je hem eerst moet opladen :?

maar ik weet het niet zeker

EDIT: sorry ik dacht dat je bedoelde als je de psp zelf kocht

Ja dat klopt

zodra je hem koopt moet je hem even de gelegenheid geven om heelemaal op kracht te worden via de oplader :sigaar:

Reactie gta-sheep:snap niet echt wat u bedoelt maar ik zal het doen;)

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

DevHook staat nu bij mij op de HDD, heb het op de PSP gezet maar merk nog van niks.. als ik naar game > opgeslagen games (ofzo) ga staat daar wel DevHook blablabla, maar dat betreft een beshadigde bestand.. Hoe wie wat waar?

Het betreft hem trouwens om 0.44

Alvast bedankt :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraagje (ik hoop dat ik nu een antwoord krijg): Wat zijn de Time Trials die hier in een ander topic vermeld staan??

geen idee teminste er rinkelt even geen belletje

ik snap ook even niet wat julie bedoelen

het eenige wat in me op komt als voorbeeld van eem time-real is dat stunten op die stunt track in downtown begin eiland vice city

dat je door die roze Markers moet rijden maar verder heb ik geen idee

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraagje (ik hoop dat ik nu een antwoord krijg): Wat zijn de Time Trials die hier in een ander topic vermeld staan??

Een Time Trail, het woord zegt het al, is een spoor/weg (=trail) dat je moet rijden in een bepaalde Tijd (=time). Een voorbeeld is daarvan in VCS. Op het eerste eiland staat een PCJ-600 naast het politiekantoor geparkeerd, als je daarop stapt moet je een bepaalde weg afleggen binnen een bepaalde tijd. Een ander voorbeed is de dirt track met de quat.

[EDIT:] Ik heb ook even een vraagje, Als je met empire building alle gebouwen van 1 gang (bijv. Chulo's) veroverd, kunnen ze jou gebouwen dan nog aanvallen ?

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...