Jump to content

Het algemene vragen topic.


Matiscus

Recommended Posts

nou ik krijg veel antwoorden :bonk::bonk:

nogmaals: is er een screen of meer info van phill herrick,ik weet al dat het de leider is van LOS CABRONES maar meer info staat er niet op WIKIGTA

Phil Herrick wordt zelf niet in het spel genoemd, alleen op de officiële GTA Vice City Stories website in een artikel van MeTV (kopje "Gang Trouble In Little Havana") geeft Phil Herrick zijn verslag over de Cholos. Eén van de WikiGTA-medewerkers heeft dus Phil Herrick als leider van de Los Cabrones ingevoerd, terwijl hij dat helemaal niet is, integendeel zelfs. Ik zal het meteen even wijzigen.

Edit: ik heb het even gewijzigd, maar om hier even dieper op in te gaan: Los Cabrones wordt in het spel zelf niet genoemd, deze gang is op WikiGTA dan ook geplaatst in de tijd dat we alleen maar beknopte informatie van de officiële VCS website konden halen. Ik denk zelfs dat deze pagina wel verwijderd mag worden.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    84

  • DenkaanHenk

    61

  • BigM

    60

  • Multi-gunner

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

lance zxuert in vice city steeds over zijn broer die dood is maar dan weet je toch niet of het pete of vic is ik persoonlijk denk pete eerst vic maar nu pete. waarom omdat het dan wel ergens op slaat dat je akn blijven spelen in vice city stories

ook lijkt vic totaal niet op de vic van vc en dan zeggen ze wel je kan dat ventje niet helemaal hetzelfde maken, tuurlijk akn dat wel gewoon goed dat mannetje observeren en kijk ghoe die andere vic er uit ziet die heeft er verdomd weinig van weg.

maar ik ze4i al eerder vic wilde er mee stoppen zegt hij aan het einde dus dan zou hij ook in prencipe niet meer in vice city moeten zitten want das twee jaar verder

ik zie trouwens net dat je een wetsuit kan unlocken na de jetski races bij de filmstudio maar als ik daar op de jetski stap ga ik helemaal geen missie doen

nogmaals een edit hier heb ik best een goede video review gevonden

video review

Bewerkt: door Rickos
Link to comment
Delen op andere websites

Nee er zijn 'geen' hidden packages meer, maar daarvoor in de plaats is er wel een ander concept dat af leidt van het nummer 99 Luftbalons van Nena die je misschien wel kent uit Wave 103 (Vice City anno 1986). Het is 'Red Baloons'. Er hangen in Vice City anno 1984, 99 rode ballonen over heel de stad en die moet je kapot gaan knallen. Per Ballon krijg je ruim $16, en per 10 ballonnen krijg je een nieuw wapen bij elke Safehouse. Dus als je al deze ballonnen hebt gevonden kun je door gaan met 9 nieuwe artikelen bij je safehouse. Het is weer iets nieuws.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

waar staat eiglijk een guad of waar kan je hem Kopen

grtzzz j0ry

Als je weet waar Sunshine Autos is dan weet je ook waar de Quad staat, je krijgt hem na de missie 'When Funday Comes' van 'Louise Cassidy Williams' wanneer ze bij haar zus woont, omdat ze niet meer bij Marty en tevens dus op het Trailer Park wilt wonen. De Quad kun je kopen voor een vast bedrag hij is dus niet gratis.

waar kan je die nieuwe rpg met vurrraketten vinden en hoe noemt ie ?

Je kan de 'Rocket Launcher' kopen in de Ammu Nations in Vice City Stories, ik heb hem in ieder geval kunnen kopen in de Ammu Nation in Ocean View. Er is dus volgens mij helemaal geen andere naam voor deze RPG.

;)

Link to comment
Delen op andere websites

het nummer 99 Luftbalons van Nena die je misschien wel kent uit Flash Fm (Vice City anno 1986).

'99 Luftballons' van Nena wordt in GTA Vice City op Wave 103 gedraaid, niet op Flash FM. :bier:

waar staat eiglijk een guad of waar kan je hem Kopen

De Quad kan je kopen bij Sunshine Autos voor maar liefst $3000,- nadat je de missie 'When Funday Comes' hebt behaald. Verder kan je de Quad in het noorden van Vice City Mainland vinden op het raceterrein.

waar kan je die nieuwe rpg met vurrraketten vinden en hoe noemt ie ?

De RPG heet gewoon een Rocket Launcher, en kan je kopen bij de Ammu-Nation nadat je de missie 'Turn on, Tune in, Bug out' hebt behaald. Dat laatste weet ik echter niet zeker, maar volgens mij klopt het wel.

Edit: SummerBase was me voor. :D

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

het nummer 99 Luftbalons van Nena die je misschien wel kent uit Flash Fm (Vice City anno 1986).

'99 Luftballons' van Nena wordt in GTA Vice City op Wave 103 gedraaid, niet op Flash FM. :bier:

waar staat eiglijk een guad of waar kan je hem Kopen

De Quad kan je kopen bij Sunshine Autos voor maar liefst $3000,- nadat je de missie 'When Funday Comes' hebt behaald. Verder kan je de Quad in het noorden van Vice City Mainland vinden op het raceterrein.

waar kan je die nieuwe rpg met vurrraketten vinden en hoe noemt ie ?

De RPG heet gewoon een Rocket Launcher, en kan je kopen bij de Ammu-Nation nadat je de missie 'Turn on, Tune in, Bug out' hebt behaald. Dat laatste weet ik echter niet zeker, maar volgens mij klopt het wel.

Edit: SummerBase was me voor. :D

ik bedoelde niet de gewone rpg maar die met raketten die vuur verspreiden als ze ontploffen , er stond op wikigta int begin voor vcs uitkwam dat die heel effectief was tegen tanks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, wat moet je eigenlijk allemaal doen om het spel 1000% uittespelen? Ik weet dat er 100% checklist is op wikigta is maar die is nog niet af.

Alvast bedankt :cya:

Kort overzicht (deze is volledig):

Alle Hoofdmissies

Zijmissies:

- Phil's shooting Range

- Skywolf (zijmissie die start als je in de hunter stapt)

- Crims on wings (zijmissie met de Biplane)

- Fire 'Copter

- Alle 30 bedrijven van de Empire building bezitten en van elk type de missies voltooien.

- Crash! (zijmissie met de Coach)

- Swingers Club (Golfen)

- Civil Asset Forfeiture Impound (Alle auto's en boten verzamelen)

- Land, sea and air Race (1 race met een Sanchez, Jet ski en een Sea Sparrow)

- De Quad, Sanchez en BMX time trial races.

- Watersports (8 races met een jetski)

- Beach Patrol

- Mashing up the mall (Met de BMX in de Vicepoint Mall)

- Harbor Hover Race en Haiti Hover Race

- 'Turismo' bij Sunshine auto's en op de plek waar ook het reuzenrad staat.

- Playground on the town en Playground on the point. (Coronas verzamelen met een PCG-600)

- Vice Sights (Maverick op het vliegveld)

Submissies

- Paramedic

- Firefighter

- Taxi Driver

- Air Rescue (Ambulance helikopter)

- Vigilante

99 Red Balloons, 30 rampages, 30 unique jumps

Pietje II had hier al antwoord op gegeven maar deze lijst is volledig.

Bedankt Dizzee en jij ook Pietje II.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, wat moet je eigenlijk allemaal doen om het spel 1000% uittespelen? Ik weet dat er 100% checklist is op wikigta is maar die is nog niet af.

Alvast bedankt :cya:

Kort overzicht (deze is volledig):

Alle Hoofdmissies

Zijmissies:

- Phil's shooting Range

- Skywolf (zijmissie die start als je in de hunter stapt)

- Crims on wings (zijmissie met de Biplane)

- Fire 'Copter

- Alle 30 bedrijven van de Empire building bezitten en van elk type de missies voltooien.

- Crash! (zijmissie met de Coach)

- Swingers Club (Golfen)

- Civil Asset Forfeiture Impound (Alle auto's en boten verzamelen)

- Land, sea and air Race (1 race met een Sanchez, Jet ski en een Sea Sparrow)

- De Quad, Sanchez en BMX time trial races.

- Watersports (8 races met een jetski)

- Beach Patrol

- Mashing up the mall (Met de BMX in de Vicepoint Mall)

- Harbor Hover Race en Haiti Hover Race

- 'Turismo' bij Sunshine auto's en op de plek waar ook het reuzenrad staat.

- Playground on the town en Playground on the point. (Coronas verzamelen met een PCG-600)

- Vice Sights (Maverick op het vliegveld)

Submissies

- Paramedic

- Firefighter

- Taxi Driver

- Air Rescue (Ambulance helikopter)

- Vigilante

99 Red Balloons, 30 rampages, 30 unique jumps

Pietje II had hier al antwoord op gegeven maar deze lijst is volledig.

Bedankt Dizzee en jij ook Pietje II.

Jaa idd bedankt

warneer komt dit dan ook op wiki te staan

zoekt ook wat makelijker :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...