Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

nog een vraagje voor al wie wikigta kan bewerke

wanneer komen de wapens met bijbehorende pics erop ?

want ik zijn super benieuwd !

Die komen zo snel mogelijk, je moet natuurlijk bedenken dat nu alles ook niet zo één twee drie gaat. Rome is ook niet op één dag gebouwd. ;)

en wat staat er nu in het water waar in vice city die houten huizen stonden (een beetje onder de plaats waar cortez zijn jacht lag) ?

Tussen die huisjes liggen nu steigers, ze zien er ook wat completer en nieuwer uit. Waarschijnlijk zijn ze in die twee jaar (1984 - 1986) of verouderd, of heeft er een explosie of zoiets dergelijks plaats gevonden.

Delen op andere websites

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik vroeg mij af wat dit voor ding is??

ik heb zelf geen psp

alvast bedankt :cya:

Dit is een soort van stunt baan, je kunt hier gewoon stunten over natuurlijke schansen met welk voertuig je maar wilt. Ze hebben de baan een soort route gegeven zodat je rondjes blijft rijden. In Vice City kon je hier een zijmissie doen met een moter door verschillende checkpoints rijden zonder tijd maar als je je record verbeterd krijg je een geldsom. Ik weet niet zeker of dit er in Vice City Stories ook nog zit. Deze missie doe je met twee verschillende voertuigen en zijn dus ook twee verschillende missies genaamd: Test Track en Trial by Dirt.

180px-ODD_VEH3.JPG

In Vice City kon je op deze plek een zij missie doen.

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

In de derde Trailer van GTA Vice City Stories zie je 3 keer een man tegen jou praten met een wit pak aan maar wie is die man en hoe heet tie ?

http://www.youtube.com/watch?v=MnvNR_hALF8

dat is die mendez gast .. ik weet even niet meer welke van de twee maar als ik strax weer ga spelen zal ik wel even loeke maar volgens mij is dat armando mendez en dat weet ik zeker

ik heb screen van armando mendeze

en die ander mendez brother is die eene gast met die zonnenbril op the boxartnaamloosgx3.png

^^^^^^^^^^^^^^^^^^

armando mendez

en dit is die andere mendez

diego mendez

150px-ArtDiegoMendez.JPG

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Delen op andere websites

voor multi-gunner

(bedankt wikigta voor het plaatje)

>link van wapen<

Ja hij zit erin

ik weet niet zeker maar

deze wapens worden gedragen door het leger , na dat je uit het leger word gezet en toch op een manier zal proberen binnen te dringen zullen ze je hier ook vors mee gaan beschieten en je zal het ook niet lang uithouden

voor zover mijn herineringen nog gaan is hij te koop bij amunation voor de vorse prijs van 560085941.jpg

equalizer :een pistol met scope erop maar die heb ik nog niet gevonden

ik weet niet of ik hem gevonden heb zo ja zie hier dan de lnk >link van wapen<

die foto is corect alleen het is geen pistol met scope maar een revolver met scope

dit is de scorpion

>link van wapen< een best krachtige wapen die vooral goedkoop is en lekker om te handteren maar niet altijd even handig

te koop bij stonewalls JJ's voor 360 dollar85939.jpg<

volgends google is dit een gaff hook

>zie link wapen<ziet er wel lekker uit im in de mond van voorbij lopende mensen te prikken net zoals die kleine vissies

>zie link wapen<dit is de m249 een zeer krachtig wapen die in het echt door het leger gebruikt word en in de shooting rance door phil cassidy

Oke dat was het ik zal dit gaan verbeteren door de wapens te gebruiken enzo in het spel dan vertel ik meer maar je weet nu wel wat wat is

Delen op andere websites

voor multi-gunner

>link van wapen<

Ja hij zit erin

ik weet niet zeker maar

deze wapens worden gedragen door het leger , na dat je uit het leger word gezet en toch op een manier zal proberen binnen te dringen zullen ze je hier ook vors mee gaan beschieten en je zal het ook niet lang uithouden

voor zover mijn herineringen nog gaan is hij te koop bij amunation voor de vorse prijs van 560085941.jpg

die foto is corect alleen het is geen pistol met scope maar een revolver met scope

dit is de scorpion

>link van wapen< een best krachtige wapen die vooral goedkoop is en lekker om te handteren maar niet altijd even handig

>zie link wapen<ziet er wel lekker uit im in de mond van voorbij lopende mensen te prikken net zoals die kleine vissies

>zie link wapen<dit is de m249 een zeer krachtig wapen die in het echt door het leger gebruikt word en in de shooting rance door phil cassidy

waar is het leeger ook al weer

Oke dat was het ik zal dit gaan verbeteren door de wapens te gebruiken enzo in het spel dan vertel ik meer maar je weet nu wel wat wat is

Delen op andere websites

het leger is op het eerste eiland helemaal onderaan je begint er met je eerste paar missie's

zie hier mijn plattegrond

de grijse circel is the army base

Jory ik weet niet precies is of dat is wat je wou weten aangezien je niks hebt opgeschreven

maar je vroeg erl waar de basis zich bevind dus

300pxvcsmapfinaltl7.png

Delen op andere websites

voor multi-gunner

>link van wapen<

Ja hij zit erin

ik weet niet zeker maar

dit is de scorpion

bedankt hoor , maar hoe ziet de venom gun er uit ?(je vindt hem ten zuiden van de fire truck op de airport , maar ik kan dit helaas niet checken aangezien ik geen psp heb).en hoe zien de armadillo , de yola en de violator er uit ?op voorhand bedankt.

Delen op andere websites

voor multi-gunner

hoi: ik heb weer voor je gezocht voor wat je zij maar ik kon geen screen voor je maken

ik zal zelf op de psp vandaag nog even voor je kijken wat ik uit gta voor je kan vinden

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

je screens zijn in de maak :)

>opmerking die plek van de zogenaamde venom gun(is die er dan)klopt niet zie ook deze site http://nl.wikigta.org/index.php/Wapen_loka...City_Stories%29 je ziet de locatie klopt niet<

opmerking: de armadillo 9s een dier en volgends deze site http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen...City_Stories%29 geen voertuig

en op deze pagina zou ik de yola en die andere voor je moet vinden en dan screen maken en dat wou ik wel doen maar ik kan hem nergens vinden jij wil?

http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuiglo...City_Stories%29

als je gevonden hebt ga ik er gelijk heen om screen te maken ook ga ik nog een paar vaarende boten voor je onderscheppen kijken of hij er tussen zit

dus mutli-gunner mocht je de locatie's precies weten ga ik gelijk op pat[/color][/size]

ik heb wel screens gevonden van iemand anders

van de violator namelijk van me neef

foto1de0.jpgfoto2ll0.jpg<<<<<het is slechte kwali maar je ziet voor even genoeg en nu dat ik weet waar hij licht ga ik betere screens voor je maken

hij lijkt erg op de jetmax maar dan zonder dat boogje daar achter en iets langzamer

>zie hier de locatie van de yola<

300pxvcsmapfinalxo6.png

die zwarte circel

binnenkort de update van de yola

Delen op andere websites

voor multi-gunner

hoi: ik heb weer voor je gezocht voor wat je zij maar ik kon geen screen voor je maken

ik zal zelf op de psp vandaag nog even voor je kijken wat ik uit gta voor je kan vinden

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

je screens zijn in de maak :)

>opmerking die plek van de zogenaamde venom gun(is die er dan)klopt niet zie ook deze site http://nl.wikigta.org/index.php/Wapen_loka...City_Stories%29 je ziet de locatie klopt niet<

opmerking: de armadillo 9s een dier en volgends deze site http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen...City_Stories%29 geen voertuig

en op deze pagina zou ik de yola en die andere voor je moet vinden en dan screen maken en dat wou ik wel doen maar ik kan hem nergens vinden jij wil?

http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuiglo...City_Stories%29

als je gevonden hebt ga ik er gelijk heen om screen te maken ook ga ik nog een paar vaarende boten voor je onderscheppen kijken of hij er tussen zit

dus mutli-gunner mocht je de locatie's precies weten ga ik gelijk op pat[/color][/size]

ik heb wel screens gevonden van iemand anders

van de violator namelijk van me neef

foto1de0.jpgfoto2ll0.jpg<<<<<het is slechte kwali maar je ziet voor even genoeg en nu dat ik weet waar hij licht ga ik betere screens voor je maken

hij lijkt erg op de jetmax maar dan zonder dat boogje daar achter en iets langzamer

>zie hier de locatie van de yola<

300pxvcsmapfinalxo6.png

die zwarte circel

binnenkort de update van de yola

dat was een foutje van mij , dat is de scorpion die daar ligt , srry.

maar ik heb wel zeker op een wapen guide van vcs op het net een venom gun zien staan , die persoon had een in game guide gekocht bij wallmarkt en dat stond daar in , en volgens de guide was het een wapen die mensen effe knockout laat zijn , daarna gaat de persoon in kwestie langszaam leven verliezen , het wapen zelf vuurt zo snel als een minigun en doet zeer veel schade.

en voor de armadillo , op wikigta staat die auto geparkeerd in down town , recht in het midden van de parkeerplaatsen achter de brandweerkazerne.

de violator ligt rechts van de golf club , bij die steigers , rechts van die weg onder de weg (die weg onder de weg , daar was in vice city een hidden package en bij die stijgers was een rampage).

ps , zou je van de bover 64 eens een foto trekken (hij ligt bij die houten huizen in het water) , aangezien ik geen psp heb.

alvast bedankt voor alles.

Bewerkt: door Multi-gunner
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...