BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 oke mutli-gunner voor die car van jou ga ik nog even zoeken en screenie's maken jaa graag gedaan en ik zal kijken voor die heavy gun van jou van screen ofzo van die venom gun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 -multi-gunner ps , zou je van de bover 64 eens een foto trekken (hij ligt bij die houten huizen in het water) , aangezien ik geen psp heb. alvast bedankt voor alles. ---------------------- hier je screen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 dames en heren ik heb even een vraagje hoe komt het dat je sommige voertuigen helemaal niet tegen komt zoals bij mij onder andere De bus boxxvile en streetfighter coach ik heb alle eilanden al geunlockt maar ze zijn nergens te bekenen ben ik de eenige of hebben meerdere dit wel jammer en zeker van die bus want daar kon je altijd lekker in rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) hoe komt het dat je sommige voertuigen helemaal niet tegen komt zoals bij mij onder andere De bus boxxvile en streetfighter coach Bijna elk voertuig kun je tegen komen, die jij nu opnoemt ben ik allemaal al ooit tegen gekomen. Het is gewoon een kwestie van veel rondrijden of veel zoeken. De Boxville staat bij 'The PrintWorks': Bewerkt: 12 november 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 hoe komt het dat je sommige voertuigen helemaal niet tegen komt zoals bij mij onder andere De bus boxxvile en streetfighter coach Bijna elk voertuig kun je tegen komen, die jij nu opnoemt ben ik allemaal al ooit tegen gekomen. Het is gewoon een kwestie van veel rondrijden of veel zoeken. De Boxville staat bij 'The PrintWorks': o oke . en me vriend vind het altijd helemaal geweldig om in een coach te rijden weet jij miss ook waar die staat of draaf ik nu door ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 bij bushaltes misschien ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 bij bushaltes misschien ? heb ik gedaan maar nog steeds na een lang tijdje komt er niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Waar kan ik de tank vinden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Waar kan ik de tank vinden ? niet te vinden voor zover ik weet in de eerste drie missies stond er een geparkeerd in zn boogvormige garage maar helaas op slot , na dat ej uit het leger gezet word heb ik er nooit meer een gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Jammer ik wil met de tank de politie missies doen anders haal ik die nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Als ik me niet vergis kan je die maar op één plaats in Vice City Stories vinden en dat is in Fort Baxter, je weet wel de leger basis van Jerry Martinez, in ieder geval ik heb hem hier alleen uin de garage zien staan en verder heb ik heb nog nergens zien staan, maar het lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk dat hij zo maar op straat rijdt. Hij staat overgens wel op slot in de garage, anders zou je een cheat moeten gebruiken. De cheat voor de tank is: UP, L, DOWN, R, LEFT, L, RIGHT, R. Verder weet ik niet waar hij zo zou moeten staan, sorry. Edit: Speciial_marc.5 was me voor... Bewerkt: 12 november 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Jammer ik wil met de tank de politie missies doen anders haal ik die nooit. bij LCS had ik de tank gewoon gestolen van een soldaat bij 6 sterren en dan is het idd chiller maar je kan ook gewoon met een hunter doen (ik had lvl50 gehaald me SA) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 En ik kan dan heel veel geld verdienen met de politie missies jammer dat ik ze niet met de tank kan doen en 6 sterren overleef ik nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 kheb ergens gelezen dat de tank er terug spawnt als je de storyline hebt voltooid (of bij 100 %) , met unlockte deuren en dat die army gang u dan ook niet meer lastigvalt en als bonus krijg je nog een militaire outfit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Waar kan ik de tank vinden ? oke ik weet waar een tenk is die is in het leger in zoon sooort Garage en daar staat een rhino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.