Jump to content

Het algemene vragen topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar kan ik de tank vinden ?

oke ik weet waar een tenk is die is in het leger in zoon sooort Garage en daar staat een rhino

Jaa dat weten we nu ondertussen al :duh:

alleen jammer dat hij op slot staat :ch:

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja da's balen dan doe ik wel de tank cheat zonder te saven maar dan kan ik niet de politie missies opslaan als ik ze heb gehaald.

Geplaatst:

Nog een vraag:

Ik zag op wikigta bij savehouses dat je de Vercetti Mansion als savehuis kan hebben.

Vanaf wanneer dan? En ik dacht dat dat niet mogelijk was. En het huis is nu in aanbouw, is die op het eind van het spel klaar?

Geplaatst:

Ik heb de storyline uitgespeeld. Ik kan met de 'Army fatigues' (de leger kledij) Fort Baxter gewoon ingaan en de tank stelen, de deuren zijn niet op slot bij mij...

En de mansion van Diaz wordt inderdaad geen savehouse, wanneer dan ook in de game. Ik zal kijken of ik het kan aanpassen op de wiki.

Geplaatst:

Waar kan ik de tank vinden ?

oke ik weet waar een tenk is die is in het leger in zoon sooort Garage en daar staat een rhino

met gesloten deuren, en verder kan je ook even teruglezen, dit is al een paar keer gezegd ;):cya:
Geplaatst: (bewerkt)

Nog voor de geene die dachten om een tank via 6 sterren te krijgen

on begonnen werk

ik heb het geprobeert

ik rukte zo'n gasje uit z'n tank en dacht ik rij weg

maar hij geeft te langzaam gas en is niet snel genoeg dus voordat je paar meter verder bent word je al staande gehouden en ben je

busted!

wahaha peace :D

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:

Jawel, het kan wel, wel moeilijk, maar ik heb het weleens eerder voorelkaar gekregen, wel lastig, maar soms heb je even tijd, als je full armor hebt en er zijn weinig cops kan je eerst dat ventje neerschieten..

Geplaatst:
die komen tog kei snel bij

de politie agenten??

\

dit voegt helemaal niks toe aan deze topic maar idd je hebt geluk als jij en die tank de eenige zijn in een lang uitgestrekt gebiet voor dat de colega's van die geene komen die je uit de tank hebt gerukt :engel:

Geplaatst:

waar is vic zijn mansion op prawn island ?

en liggen die wrakken van die duikboot en dat enorme vrachtschip daar nog steeds boven prawn island in het water ?

Geplaatst:
waar is vic zijn mansion op prawn island ?

De 'Vance Mansion' staat in Vice Point tegenover de 'Chunder Wheel', de befaamde reuzenrad. De naam 'Vance Mansion' wordt niet daadwerkelijk in het spel gebruikt, maar het is een goede synoniem. De werkelijke naam luidt 'The Clymenus Suite'. Wanneer je in dit mooie huis opslaat wordt het aangegeven als 'Vice Point Savehouse'.

Hier heb je een screenshot van de 'Vance Mansion' a.k.a. 'The Clymenus Suite':

naamloosgtaforumzs4.th.png

Dit is de exacte locatie van 'The Clymenus Suite':

naamloosbe7.th.png

en liggen die wrakken van die duikboot en dat enorme vrachtschip daar nog steeds boven prawn island in het water ?

Ik ben even gauw met mijn Little Willie op pad gegaan, maar heb geen enkele duikboot kunnen bespeuren. Scheepswrakken heb ik ook nog niet gezien, maar daar heb ik nog niet grondig naar gezocht. Desalniettemin hoop ik dat ik je genoeg geholpen heb. ;)

Geplaatst:

jow vet allemaal die kermis enzo ik krijg VCS zaterdag k kan nie wachten! :klap::klap:

maar wie weet wat firmware ofzo is en hoe installeer je dat op de psp???

En welke is er nodig voor vice city stories?

DJ CJ :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Firmware op Wikipedia:

Firmware is ingeprogrammeerde software. (...)Firmware is vaak gebruikt als besturingssoftware voor elektronica en ingebedde computersystemen.
Met andere woorden, het is software die nodig is om je PSP te laten werken. Nieuwere Firmware zorgt vaak voor een betere werking van de Hardware (PSP).

VCS heeft in principe firmware 2.81 nodig, die automatisch wordt geïnstalleerd wanneer je het schijfje voor het eerst in je PSP doet (mocht je die firmware nog niet hebben althans).

Er zijn echter ook manieren om VCS op een oudere Firmwareversie te spelen, alleen zou dat slecht kunnen zijn voor je PSP. Hier is een link naar een topic die daar verder over doorgaat.

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...