BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 daar wordt je denk ik niet wijzer vanwant bmx is bmx ^^^^^^^^^^ erg als ik hier niks van snap ontopic:voor de bmx zoekers. kijk bij het begin island in de buurt van de cafe van umberto robina daar staat er een en ergens in vice point in de buurt van de mall tegen over het hotel in een hoekje ^dus kijk in de buurt van vice P en C.umberto Reageren
Rickos Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 een bmx is een bmx er staat dan waarschijnlijk niet lady bmx is dus lastig zoeken op de kaart alhoewelik een vermoeden heb dat hij op dat eiland staat bij diaz bij ene vabn die dure huizen voor de deur ( de roze bmx dan he ) Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 er staat ook nog een bmx bij de quad race , bij heuveltjes boven downtown. kheb gemerkt dat op wikigta de gangs vd PIG en de golfers niet bij die van vcs staan , gewoon effe zeggen . waar komt de mendez brothers gang voor en wat zijn hun wapens en gangcar ? Reageren
BangBros Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb een vraagje kan je ook uitvliegtuig springen? en dan dat je prarachute hebt? Reageren
Pietje II Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb een vraagje kan je ook uitvliegtuig springen? en dan dat je prarachute hebt? Je kan gerust uit een vliegtuig springen, maar er zit geen parachute in het spel. Dus, als je liever geen zelfmoord wil plegen nadat je uit een vliegtuig of helikopter gesprongen bent, kan je het beste op het water proberen te landen, want dat levert je geen schade op. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Je kan van heel hoog springen, als je valt gaat er maar weinig af. (van zo'n 25 meter overleefde ik(schatting)) Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Ik heb een vraagje kan je ook uitvliegtuig springen? en dan dat je prarachute hebt? ik hoop ook dat je een parachute hebt , maar helaas zal je wel uit het vliegtuig kunnen springen , maar ik vrees dat je recht met je gezicht op de straat zal vallen .dus geen parachute vrees ik... maar dan vraag ik me wel af , als je nu van heel hoog uit een vliegtuig/heli springt boven de zee , dan ga je toch een heel eind onder water , kom je dan vanzelf weer boven ? EDIT : pietje 2 en nog een paar andere leden waren me te snel af . Bewerkt: 18 november 2006 door Multi-gunner Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Ik heb een vraagje kan je ook uitvliegtuig springen? en dan dat je prarachute hebt? Nee je kan niet uit een vliegtuig springen op het moment dat je ermee aan het vliegen bent hier zul je eerst voor moeten landen. Verder zitten er geen Parachutes in het spel zoals die er in GTA San Andreas wel zaten. Dit is gebasseerd op de Skimmer maar ik weet niet helemaal zeker of het bij de Biplane wel mogelijk is maar ik neem aan van niet. Edit: Het is dus wel mogelijk maar toen ik het toenet heb geprobeerd is het mij niet gelukt. Bewerkt: 18 november 2006 door Advancegta Reageren
BangBros Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Oke dat is wel jammer dat je niet een parachute hebt Reageren
NIELS_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb een vraagje kan je ook uitvliegtuig springen? en dan dat je prarachute hebt? ik hoop ook dat je een parachute hebt , maar helaas zal je wel uit het vliegtuig kunnen springen , maar ik vrees dat je recht met je gezicht op de straat zal vallen .dus geen parachute vrees ik... maar dan vraag ik me wel af , als je nu van heel hoog uit een vliegtuig/heli springt boven de zee , dan ga je toch een heel eind onder water , kom je dan vanzelf weer boven ? EDIT : pietje 2 en nog een paar andere leden waren me te snel af . Nee, je komt niet een heel eind onder water. Reageren
Die-hard Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb een vraagje kan je ook uitvliegtuig springen? en dan dat je prarachute hebt? ik hoop ook dat je een parachute hebt , maar helaas zal je wel uit het vliegtuig kunnen springen , maar ik vrees dat je recht met je gezicht op de straat zal vallen .dus geen parachute vrees ik... maar dan vraag ik me wel af , als je nu van heel hoog uit een vliegtuig/heli springt boven de zee , dan ga je toch een heel eind onder water , kom je dan vanzelf weer boven ? EDIT : pietje 2 en nog een paar andere leden waren me te snel af . Je gaat niet onder, je land er gewoon recht op zonder levens te verliezen. (uitgetest) Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb een vraagje kan je ook uitvliegtuig springen? en dan dat je prarachute hebt? ik hoop ook dat je een parachute hebt , maar helaas zal je wel uit het vliegtuig kunnen springen , maar ik vrees dat je recht met je gezicht op de straat zal vallen .dus geen parachute vrees ik... maar dan vraag ik me wel af , als je nu van heel hoog uit een vliegtuig/heli springt boven de zee , dan ga je toch een heel eind onder water , kom je dan vanzelf weer boven ? EDIT : pietje 2 en nog een paar andere leden waren me te snel af . Je gaat niet onder, je land er gewoon recht op zonder levens te verliezen. (uitgetest) dat is toch verre van realistisch ? waar komt de mendez bros gang voor ? Reageren
NIELS_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb een vraagje kan je ook uitvliegtuig springen? en dan dat je prarachute hebt? ik hoop ook dat je een parachute hebt , maar helaas zal je wel uit het vliegtuig kunnen springen , maar ik vrees dat je recht met je gezicht op de straat zal vallen .dus geen parachute vrees ik... maar dan vraag ik me wel af , als je nu van heel hoog uit een vliegtuig/heli springt boven de zee , dan ga je toch een heel eind onder water , kom je dan vanzelf weer boven ? EDIT : pietje 2 en nog een paar andere leden waren me te snel af . Je gaat niet onder, je land er gewoon recht op zonder levens te verliezen. (uitgetest) dat is toch verre van realistisch ? waar komt de mendez bros gang voor ? - Ja klopt, maar het is een spel en in een spel krijg je ook niet 1 politie-agent achter je aan als je iemand doodschiet voor zijn neus.... - De Mendez Brothers geven je missies. Reageren
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) de gang van de mendez brothers sharks lopen rond in vice point edit:reactie op multi-gunner Bewerkt: 18 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.