Bassiej Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ik hoor van allerlei topics :'' goed verdienen" of ''dat moet je verdienen'' maar je kan toch net zo makkelijk de geld code doen of werkt hij niet greettzzzzz, roneri Dat zou kunnen, maar veel mensen (onder andere ik;)) willen het zpel spelen zonder cheats.. Dus ook zonder de geldcode Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 dus de little gupper , waar komt ie nu voor ? Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 dus de little gupper , waar komt ie nu voor ? Nergens, zover ik weet. Ik heb in ieder geval nog nergens een boot gezien die 'The Little Gupper' heet in GTA Vice City Stories. Persoonlijk denk ik dat het gewoon een naam verzonnen is voor de artwork. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 ik hoor van allerlei topics :'' goed verdienen" of ''dat moet je verdienen'' maar je kan toch net zo makkelijk de geld code doen of werkt hij niet greettzzzzz, roneri Dat zou kunnen, maar veel mensen (onder andere ik;)) willen het zpel spelen zonder cheats.. Dus ook zonder de geldcode ow ja nou snap ik het een beetje maar ik denk als ik hem heb ga ik alleen: healt-, armor-, geld- en wapencodes doen. Voor de rest niks Reageren
Xclusive Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) ik hoor van allerlei topics :'' goed verdienen" of ''dat moet je verdienen'' maar je kan toch net zo makkelijk de geld code doen of werkt hij niet greettzzzzz, roneri Dat zou kunnen, maar veel mensen (onder andere ik;)) willen het zpel spelen zonder cheats.. Dus ook zonder de geldcode ow ja nou snap ik het een beetje maar ik denk als ik hem heb ga ik alleen: healt-, armor-, geld- en wapencodes doen. Voor de rest niks je bent een slechte gamer als je al met voorbedachte rade cheats gaat gebruiken. het lijkt mij als je een nieuw spel koopt dat je hem eerst wilt uitspelen zonder cheats, althans dat doe ik, ik speel hem eerst altijd uit zonder cheats en dan ga ik overnieuw beginnen en ga ik kijken of er nog leuke cheats zijn dus ik zou zeggen, probeer het eerst eens ff zonder misschien lukt dat wel heel goed en heb je geen cheats nodig Bewerkt: 20 november 2006 door Xclusive Reageren
NIELS_ Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) ik hoor van allerlei topics :'' goed verdienen" of ''dat moet je verdienen'' maar je kan toch net zo makkelijk de geld code doen of werkt hij niet greettzzzzz, roneri Dat zou kunnen, maar veel mensen (onder andere ik;)) willen het zpel spelen zonder cheats.. Dus ook zonder de geldcode ow ja nou snap ik het een beetje maar ik denk als ik hem heb ga ik alleen: healt-, armor-, geld- en wapencodes doen. Voor de rest niks je bent een slechte gamer als je al met voorbedachte rade cheats gaat gebruiken. het lijkt mij als je een nieuw spel koopt dat je hem eerst wilt uitspelen zonder cheats, althans dat doe ik, ik speel hem eerst altijd uit zonder cheats en dan ga ik overnieuw beginnen en ga ik kijken of er nog leuke cheats zijn dus ik zou zeggen, probeer het eerst eens ff zonder misschien lukt dat wel heel goed en heb je geen cheats nodig En het is nog leuker ook!!! Vind ik natuurlijk[/font] Bewerkt: 20 november 2006 door NIELS_ Reageren
Blizz Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Je bent hiervoor geen slecht gamer vind ik. Je wil het gewoon zo snel en zo gemakkelijk mogelijk uitspelen. Dat is alles. Zelf ben ik nu van de cheats af Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 dus de little gupper , waar komt ie nu voor ? nee, dat vroeg ik me nog ook al af (nog niet gezien (storyline al voltooid dus)) Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Hey ik heb een vraag, ehhh....kun je in de shamal nou vliegen of niet, in de begin van alle vcs topics hoorde ik zoiets Bewerkt: 20 november 2006 door roneri Reageren
Nick-NL- Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 weet iemand een vliegtuig te staan ik heb er nog geen gevonden op het vliegveld of zijn er geen vliegtuigen waar je in kan vliegen Reageren
Xclusive Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Je bent hiervoor geen slecht gamer vind ik. Je wil het gewoon zo snel en zo gemakkelijk mogelijk uitspelen. Dat is alles. Zelf ben ik nu van de cheats af je kan er beter wat langer over doen en er genieten van de moeilijkheid, dus af en toe een missie over doen, dan cheatend heel snel klaar te zijn met het spel, vind ik, anderen kunnen daar een andere mening over hebben en dat is dus al bevestigd Reageren
Pietje II Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Hey ik heb een vraag,ehhh....kun je in de shamal nou vliegen of niet, in de begin van alle topic hoorde ik zoiets Nee, kan je niet. Enige vliegtuigen waarin je kan vliegen zijn de Skimmer en Biplane. Verder heb je nog de mogelijkheid om in een flink aantal helikopters te vliegen, hieronder een lijstje met alle helikopters: Air Ambulance Little Willie Sparrow Armadillo Hunter (Skywolf) VCPD Maverick VCN Maverick Maverick Sea Sparrow Als je de volledige lijst van luchtvoertuigen wilt hebben moet je dus bij bovenstaande de Skimmer en de Biplane meerekenen. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Je bent hiervoor geen slecht gamer vind ik. Je wil het gewoon zo snel en zo gemakkelijk mogelijk uitspelen. Dat is alles. Zelf ben ik nu van de cheats af hee sorry hoor ik gebruik ze dan alleen dan maar in noodgevallen EDIT: ow bedankt Pietje II Bewerkt: 20 november 2006 door roneri Reageren
Nick-NL- Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Hey ik heb een vraag, ehhh....kun je in de shamal nou vliegen of niet, in de begin van alle topic hoorde ik zoiets Nee, kan je niet. Enige vliegtuigen waarin je kan vliegen zijn de Skimmer en Biplane. Verder heb je nog de mogelijkheid om in een flink aantal helikopters te vliegen, hieronder een lijstje met alle helikopters: Air Ambulance Little Willie Sparrow Armadillo Hunter (Skywolf) VCPD Maverick VCN Maverick Maverick Sea Sparrow Als je de volledige lijst van luchtvoertuigen wilt hebben moet je dus bij bovenstaande de Skimmer en de Biplane meerekenen. ik wist dat ze veel helicopters hadden maar die vluituigen weet ik niet te staan waar staan die dan Reageren
Pietje II Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) ik wist dat ze veel helicopters hadden maar die vluituigen weet ik niet te staan waar staan die dan Ik heb voor jou een kaartje gemaakt met de locatie van de Skimmer en van de Biplane. Bovenste stip is de Skimmer; onderste stip is de Biplane. Note: wanneer je in de Biplane stapt wordt automatisch de zijmissie 'Crims On Wings' gestart. Klik op de afbeelding voor de vergroting! Edit: Excuses dat ik u voor was, dat was niet zozeer de bedoeling, collega Zomer van den Vis! Edit 2: Tevens wil ik u vermelden, collega, dat de Sparrow op de helipad te vinden is op Escobar International Airport, vlakbij de locatie van de Biplane. Bewerkt: 20 november 2006 door Pietje II Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.