Jump to content

Het algemene vragen topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
ik hoor van allerlei topics :'' goed verdienen" of ''dat moet je verdienen'' maar je kan toch net zo makkelijk

de geld code doen of werkt hij niet

greettzzzzz, roneri

Dat zou kunnen, maar veel mensen (onder andere ik;)) willen het zpel spelen zonder cheats.. Dus ook zonder de geldcode

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
dus de little gupper , waar komt ie nu voor ?

Nergens, zover ik weet. Ik heb in ieder geval nog nergens een boot gezien die 'The Little Gupper' heet in GTA Vice City Stories. Persoonlijk denk ik dat het gewoon een naam verzonnen is voor de artwork.

Geplaatst:

ik hoor van allerlei topics :'' goed verdienen" of ''dat moet je verdienen'' maar je kan toch net zo makkelijk

greettzzzzz, roneri

Dat zou kunnen, maar veel mensen (onder andere ik;)) willen het zpel spelen zonder cheats.. Dus ook zonder de geldcode

ow ja nou snap ik het een beetje maar ik denk als ik hem heb ga ik alleen: healt-, armor-, geld- en wapencodes doen. Voor de rest niks :*D

Geplaatst: (bewerkt)

greettzzzzz, roneri

ow ja nou snap ik het een beetje maar ik denk als ik hem heb ga ik alleen: healt-, armor-, geld- en wapencodes doen. Voor de rest niks :*D

je bent een slechte gamer als je al met voorbedachte rade cheats gaat gebruiken. het lijkt mij als je een nieuw spel koopt dat je hem eerst wilt uitspelen zonder cheats, althans dat doe ik, ik speel hem eerst altijd uit zonder cheats en dan ga ik overnieuw beginnen en ga ik kijken of er nog leuke cheats zijn

dus ik zou zeggen, probeer het eerst eens ff zonder ;) misschien lukt dat wel heel goed en heb je geen cheats nodig

Bewerkt: door Xclusive

greettzzzzz, roneri

je bent een slechte gamer als je al met voorbedachte rade cheats gaat gebruiken. het lijkt mij als je een nieuw spel koopt dat je hem eerst wilt uitspelen zonder cheats, althans dat doe ik, ik speel hem eerst altijd uit zonder cheats en dan ga ik overnieuw beginnen en ga ik kijken of er nog leuke cheats zijn

dus ik zou zeggen, probeer het eerst eens ff zonder ;) misschien lukt dat wel heel goed en heb je geen cheats nodig

En het is nog leuker ook!!! ;)

Vind ik natuurlijk[/font]

Bewerkt: door NIELS_
Geplaatst:

Je bent hiervoor geen slecht gamer vind ik. Je wil het gewoon zo snel en zo gemakkelijk mogelijk uitspelen. Dat is alles. Zelf ben ik nu van de cheats af :*D

Geplaatst:
dus de little gupper , waar komt ie nu voor ?

nee, dat vroeg ik me nog ook al af :?:D

(nog niet gezien (storyline al voltooid dus))

Hey ik heb een vraag,

ehhh....kun je in de shamal nou vliegen of niet, in de begin van alle vcs topics hoorde ik zoiets

Bewerkt: door roneri
Geplaatst:

weet iemand een vliegtuig te staan ik heb er nog geen gevonden op het vliegveld

of zijn er geen vliegtuigen waar je in kan vliegen :?:?

Geplaatst:
Je bent hiervoor geen slecht gamer vind ik. Je wil het gewoon zo snel en zo gemakkelijk mogelijk uitspelen. Dat is alles. Zelf ben ik nu van de cheats af :*D

je kan er beter wat langer over doen en er genieten van de moeilijkheid, dus af en toe een missie over doen, dan cheatend heel snel klaar te zijn met het spel, vind ik, anderen kunnen daar een andere mening over hebben en dat is dus al bevestigd :puh:

Geplaatst:
Hey ik heb een vraag,

ehhh....kun je in de shamal nou vliegen of niet, in de begin van alle topic hoorde ik zoiets

Nee, kan je niet. Enige vliegtuigen waarin je kan vliegen zijn de Skimmer en Biplane.

Verder heb je nog de mogelijkheid om in een flink aantal helikopters te vliegen, hieronder een lijstje met alle helikopters:

• Air Ambulance
  • Little Willie
  • Sparrow
  • Armadillo
  • Hunter (Skywolf)
  • VCPD Maverick
  • VCN Maverick
  • Maverick
  • Sea Sparrow

Als je de volledige lijst van luchtvoertuigen wilt hebben moet je dus bij bovenstaande de Skimmer en de Biplane meerekenen.

hee sorry hoor ik gebruik ze dan alleen dan maar in noodgevallen :ch::engel:

EDIT: ow bedankt Pietje II

Bewerkt: door roneri
Geplaatst:

Hey ik heb een vraag,

ehhh....kun je in de shamal nou vliegen of niet, in de begin van alle topic hoorde ik zoiets

Nee, kan je niet. Enige vliegtuigen waarin je kan vliegen zijn de Skimmer en Biplane.

Verder heb je nog de mogelijkheid om in een flink aantal helikopters te vliegen, hieronder een lijstje met alle helikopters:

• Air Ambulance
  • Little Willie
  • Sparrow
  • Armadillo
  • Hunter (Skywolf)
  • VCPD Maverick
  • VCN Maverick
  • Maverick
  • Sea Sparrow

Als je de volledige lijst van luchtvoertuigen wilt hebben moet je dus bij bovenstaande de Skimmer en de Biplane meerekenen.

ik wist dat ze veel helicopters hadden maar die vluituigen weet ik niet te staan waar staan die dan :?

ik wist dat ze veel helicopters hadden maar die vluituigen weet ik niet te staan waar staan die dan

Ik heb voor jou een kaartje gemaakt met de locatie van de Skimmer en van de Biplane. Bovenste stip is de Skimmer; onderste stip is de Biplane.

Note: wanneer je in de Biplane stapt wordt automatisch de zijmissie 'Crims On Wings' gestart.

naamloos2ys5.th.png

Klik op de afbeelding voor de vergroting!

Edit: Excuses dat ik u voor was, dat was niet zozeer de bedoeling, collega Zomer van den Vis! ^_^

Edit 2: Tevens wil ik u vermelden, collega, dat de Sparrow op de helipad te vinden is op Escobar International Airport, vlakbij de locatie van de Biplane. ;)

Bewerkt: door Pietje II

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...