Jump to content

Het algemene vragen topic.


Matiscus

Recommended Posts

Phil Collins komt aan in Vice City in de missie 'Kill Phil' die gegeven wordt door Reni Wassulmaier. Hierin moet je hem in een limousine (Stretch) naar zijn hotel brengen terwijl hij aangevallen wordt door leden van de Biker Gang. Hierna speel je nog diverse missies waarin Phil Collins voorkomt, en nog een paar missies waarin het draait om Phil Collins, zoals 'Kill Phil: Part 2', waarin je het Hyman Memorial Stadium even moet opruimen voordat Phil Collins erin gaat optreden, en 'In The Air Tonight', waarin Reni Wassulmaier geopereerd is door dr. Abner Horowitz en vertrekt uit Vice City, en Phil Collins daadwerkelijk zijn concert gaat houden in het Hyman Memorial Stadium. In deze missie proberen nog diverse schurken, terwijl Phil al aan het zingen is, Phil uit te schakelen. Dit moet je verhinderen, en wanneer dit gebeurd is kan je daarna op elk willekeurig moment voor maar liefst $6000,- een ticket kopen om het concert van Phil Collins te bewonderen. In dit concert voert Phil Collins overigens het schitterende nummer 'In The Air Tonight' op.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    84

  • DenkaanHenk

    61

  • BigM

    60

  • Multi-gunner

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

bedankt voor je prachtige antwoord Pietje, k heb al wel 1 missie gedaan voor 'het', met die auto racen en dan tegen die stuntcars aanknallen. Ik ben nu al 2 dagen niet meer bezig met missies, maar met red balloons, die ik overigens net allemaal heb gevonden, en met zijmissies en zo, maar ga straks weer beginnen met een missie bij Lance. Ik moet dus gewoon lekkr verder gamen en dan kom ik vanzelf wel bij Phill. Thanx, de andere gasten ook bedankt :klap:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ook nog een vraagje over het golfen want ik heb er eigenlijk nog niemand wat over horen zeggen toen hij uitkwam en ik zit nu net op het 2e eiland, dus kan iemand me vertellen wanneer je kan golfen

alvast bedankt :*D

dat kan als je de eerste missie van gonzales hebt gedaan

in due missie moet je tegen hem golven

als je de missie gedaan hebt kun je het ook altijd nog zelf na spelen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hey ben een tijdje weg geweets

maar je kan golfen als je tegen gonzales moet golfen in een missie

ik ben er nog steeds niet maar t lijkt me heel tof

kan iemand mij dan verttellen wat het golfen precies inhoud

of is het alleen balletje slaan zo ver mogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

hey ben een tijdje weg geweets

maar je kan golfen als je tegen gonzales moet golfen in een missie

ik ben er nog steeds niet maar t lijkt me heel tof

kan iemand mij dan verttellen wat het golfen precies inhoud

of is het alleen balletje slaan zo ver mogelijk

precies wat je zegt je moet met een balkje richten en de hardheid bepalen en dan moet je zo ver mogelijk gooien

niet zoals in het echt

en het is heel saai :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

hey ben een tijdje weg geweets

maar je kan golfen als je tegen gonzales moet golfen in een missie

ik ben er nog steeds niet maar t lijkt me heel tof

kan iemand mij dan verttellen wat het golfen precies inhoud

of is het alleen balletje slaan zo ver mogelijk

precies wat je zegt je moet met een balkje richten en de hardheid bepalen en dan moet je zo ver mogelijk gooien

niet zoals in het echt

en het is heel saai :duh:

het lijkt mij wel grappig, maar bedankt voor de info van het golfen ik had er namelijk gewoon niks over gehoord

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag hoe gaat dat UMD in je PSP zetten je zet het gewoon in je PSP en je speelt het?

Ik vind het nogal een rare vraag, als je eenmaal je UMD in je PSP hebt gestopt en je zet je PSP aan, je hebt ervoor gezorgt dat je PSP de benodigde Firmwire bezit zal het Spel inderdaad automatisch het spel starten. Indien je Firmwire 3.00 of hoger hebt zul je echter een keuze kunnen maken wat bepaalt of je PSP het spel automatisch start of dat je eerst in het menu van je PSP terechtkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag hoe gaat dat UMD in je PSP zetten je zet het gewoon in je PSP en je speelt het?

Misschien ken je van vroeger nog wel de cassettes van de radio, dat is hier ook het principe. Bovenop de PSP zit een knopje waarmee de klep achterop de PSP open kan daarin kunnen de UMD's (Universal Media Discs). Dan sluit je de klep weer en dan zal je als je niet geupdate hebt de melding krijgen dat je moet updaten. Wanneer je dit doet en je hebt geupload dan kan je het spel spelen. Je hoeft helemaal niks te installeren, je moet alleen wel geheugen op je PSP hebben een soort van Memory Stick als het waren. Zo'n kaart noemen we Pro Duo, die zijn in diverse maten te verkrijgen. Mocht je nog eens iets willen weten dan kun je het gewoon zeggen.

Edit: Advancegta heeft me weer eens ingehaald. :puh:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m net binnen , w000t

echt vet , vooral dat je kan zwemmen is zeer relaxed.

Ik heb gelezen dat je pas vanaf "From zero to hero" kan vliegen...

Is er niet een manier om al eerder een vliegtuig of helicopter te krijgen?

kun je op de ene of andere manier al eerder op de andere eilanden komen?

(zwemmen lukt niet, komt ineens een tsunami opzetten als je dat probeert :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m net binnen , w000t

echt vet , vooral dat je kan zwemmen is zeer relaxed.

Ik heb gelezen dat je pas vanaf "From zero to hero" kan vliegen...

Is er niet een manier om al eerder een vliegtuig of helicopter te krijgen?

kun je op de ene of andere manier al eerder op de andere eilanden komen?

(zwemmen lukt niet, komt ineens een tsunami opzetten als je dat probeert :puh:)

Aller eerst van harte gefeliciteerd met het spel, want het is echt een top spel al zeg ik het zelf. Maar ik moet je dan direct teleurstellen, want je kan onder geen enkele voorwaarde zonder cheats op het tweede eiland komen zodat dat je daarvoor missies doen. Je kan pas naar het tweede eiland wanneer je de missie: 'From Zero to Hero' van 'Lance' behaald hebt. Tot dan kun je jezelf nog rijkelijk vermaken met de overige Lance missies en die van Marty, Louise, Phil, Brian en natuurlijk Jerry. Kortom veel succes en plezier, en mocht je toch al even snel een kijkje willen nemen op het tweede eiland download dan een savegame uit 'mijn topic'. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...