Jump to content

Het algemene vragen topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik heb een vraag,

ehhh....kun je in de shamal nou vliegen of niet, in de begin van alle topic hoorde ik zoiets

Nee, kan je niet. Enige vliegtuigen waarin je kan vliegen zijn de Skimmer en Biplane.

Verder heb je nog de mogelijkheid om in een flink aantal helikopters te vliegen, hieronder een lijstje met alle helikopters:

• Air Ambulance
  • Little Willie
  • Sparrow
  • Armadillo
  • Hunter (Skywolf)
  • VCPD Maverick
  • VCN Maverick
  • Maverick
  • Sea Sparrow

Als je de volledige lijst van luchtvoertuigen wilt hebben moet je dus bij bovenstaande de Skimmer en de Biplane meerekenen.

ik wist dat ze veel helicopters hadden maar die vluituigen weet ik niet te staan waar staan die dan :?

Je kan de Biplane (volgens mij) vinden op Escobar Internation Airport. En de Sparrow weet ik zo één twee drie niet uit mijn hoofd ik heb hem al wel ergens gezien. Evenals de Seasparrow heb ik ook niet gezien. Ik heb ook even snel een kaart voor je in elkaar gezet waar je sowieso een vliegtuig kan vinden het is wel een zijmissie maar die kan je eenvoudig stoppen door tweemaal achter elkaar het [^]-knopje in te drukken.

Edit: Te laat, zie deze post als aanvulling op die van mijn collega Pieter van den II! ^_^

post-5021-1164047183.png

Bewerkt: door SummerBase
  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Die bike kan je meestal vinden aan plekken dat je kan veroveren van "The Bikers" ik kwam hem vooral tegen op het begin eiland.

nou hoor ik mensen ook alweer telkens zeggen dat ze best veel geld met de empire building kan verdienen

ik kan niet wachte tot ik hem heb

gettzzz, roneri

>>> Door Dizzee: Ontopic blijven posten. a.u.b<<<

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:
Die bike kan je meestal vinden aan plekken dat je kan veroveren van "The Bikers" ik kwam hem vooral tegen op het begin eiland.

neen , ik weet ook wel wat een bike is (angel , freeway , avenger) , maar ik bedoelde wie dat de biker is die op de voorkant vd cover staat (de biker rijdt trouwens op een bike) :puh: .

Dit is een lid van The Bikers waarvoor je in Vice City ook een paar opdrachten mocht gaan doen. Deze persoon speelt verder geen , tot een onbelangrijke, rol in Vice City Stories. Hij staat op de cover om de 'sfeer' wat beter te maken, denk hierbij bij personages als Misty in GTA3. Je zult De Biker Gang tegen komen op het moment dat je je met hun Empire Buildings gaat bemoeien, WiKiGTA vertelt ook dat ze zich niet zomaar laten weg jagen. Wat WikiGTA precies zegt zet ik eventjes voor je neer, inclusief een foto van de desbetreffende Biker.

Biker Gang in GTA Vice City

De Biker Gang is te vinden in een gedeelte van Downtown, rond ‘The Greasy Chopper’. De bikers rijden rond op Angels, en zijn niet gewapend. “Big” Mitch Baker is leider van deze Biker Gang, en je krijgt ook enkele missies van hem, in ruil voor bescherming door zijn gang bij een Love Fist Concert, die –uiteraard– op een motor voltooid worden.

Biker Gang in GTA Vice City Stories

De Biker Gangleden rijden in VCS nog steeds rond op Angels. In het spel komen ze vooral voor in missies waar ze diverse personages achter na zitten of proberen uit te moorden. In 1984 bezit de Biker Gang een groot gedeelte van de Empire Building-mogelijkheid. De Biker Gang staat er tevens om bekend een sterke gang te zijn, ze laten zich niet zo maar weg jagen.

VCS_7.jpg

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:
zeer leuk , maar waarom zit die biker dan niet in gta vc ? :puh:

Zit-ie wel hoor, maar net zoals in GTA Vice City Stories als een gewone Biker-ped(estrian).

Kijk bijvoorbeeld maar eens op de onderstaande screenshot uit GTA Vice City wie er op de middelste Biker Angel zit...

Alloy_Wheels_of_Steel_2.jpg

Geplaatst:

Ik heb een vraag ik ben overnieuw begonnen en ik ben nu bij de Marty missies ik moet die nog allemaal doen ook de eerste enzo.

Maar welke leuke dingen kan ik vinden en doen op het Trailer Park ?

Op de missies na.

Geplaatst:

Nou, je kan in het trailerpark zélf zowaar vier voertuigen vinden, namelijk twee Bobcats, één Regina en één Sanchez. Verder is vóór het trailerparkgebied de bouwplaats te vinden van de nieuwe vestiging van Sunshine Autos, die in GTA Vice City (1986) volledig voltooid is. Altijd leuk om die fundamenten te bekijken. Tevens zie je daarnaast een groot reclamebord staan, waarop staat hoe de nieuwe vestiging van Sunshine Autos eruit zal gaan zien wanneer het af is.

In het noorden vind je de oude vestiging van Sunshine Autos, waar je twee standaard voertuigen kan vinden: de Blista Compact en de Perennial. Verder kan je, nadat je wat verder gevorderd bent in de verhaallijnmissies, bij Sunshine Autos de zijmissie 'Turismo' spelen, wat inhoudt dat je straatraces uit mag gaan racen. Tevens kan je, wederom nadat je verder gevorderd bent in de verhaallijnmissies, een drietal voertuigen kopen bij Sunshine Autos: een Quad, een kogelvrije Stretch en een BF Injection.

Verder is het gebied rond het trailerpark nogal zompig dus kan je er makkelijk slippen. Belangrijk is ook de sfeer die er hangt. Tja, wat kan je er nog verder van zeggen... Dit was het volgens mij zo'n beetje. :)

Geplaatst:

wanneer komt phill collins eigenlijk voor in het verhaal, behalve dat ie op de radio is. Ik bedoel dus wanneer kan je naar z'n concert toe??

Geplaatst:
wanneer komt phill collins eigenlijk voor in het verhaal, behalve dat ie op de radio is. Ik bedoel dus wanneer kan je naar z'n concert toe??

voordat je naar zn concert kan ontmoet je hem al bij de missies bij de filmstudio op prawn island. (ff de naam kwijt van die gozer, of vrouw, of doe maar 'het' ;) )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...