Jelle Leone Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 Ja je moet eerst een missie doen. de missie To Victor, the Spoils moet je eerst doen en dan kan je empire building doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Ik heb m net binnen , w000t echt vet , vooral dat je kan zwemmen is zeer relaxed. Ik heb gelezen dat je pas vanaf "From zero to hero" kan vliegen... Is er niet een manier om al eerder een vliegtuig of helicopter te krijgen? kun je op de ene of andere manier al eerder op de andere eilanden komen? (zwemmen lukt niet, komt ineens een tsunami opzetten als je dat probeert ) Aller eerst van harte gefeliciteerd met het spel, want het is echt een top spel al zeg ik het zelf. Maar ik moet je dan direct teleurstellen, want je kan onder geen enkele voorwaarde zonder cheats op het tweede eiland komen zodat dat je daarvoor missies doen. Je kan pas naar het tweede eiland wanneer je de missie: 'From Zero to Hero' van 'Lance' behaald hebt. Tot dan kun je jezelf nog rijkelijk vermaken met de overige Lance missies en die van Marty, Louise, Phil, Brian en natuurlijk Jerry. Kortom veel succes en plezier, en mocht je toch al even snel een kijkje willen nemen op het tweede eiland download dan een savegame uit 'mijn topic'. ok na wat verder zoekwerk, heb ik toch iemand gevonden die het voor elkaar heeft gekregen hier gevonden: http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessag...;topic=31799466 Om het te doen heb je een springende taxi nodig. Deze functie kun je unlocken door een bepaald aantal ( 50 of 100 ofzo ) passagiers te vervoeren in de taxi missies.Neem een taxi (geen 'cabbie' maar zo'n vierkante) Ga naar het oostelijke deel van starfish island. Kijk naar het huis dat net ten noorden van het hek staat (niet het huis van Diaz(uit VC), maar die er tegenover). Er staat een PCJ600 naast geparkeerd, die heb je niet nodig, alleen om aan te geven om welk huis het gaat. Rijd achterom, en langs de kant van het huis dat naar het water staat. Je moet zover mogelijk van de brug beginnen als mogelijk is, je rijd richting de brug en springt met de taxi voordat je de boom schampt die naast het huis staat. Als je genoeg snelheid hebt, spring je op de brug, achter het hek. Het vereist wat oefenen om precies de goede hoek te vinden zodat je erover springt en de boom niet raakt. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, ga ik vanavond proberen (of morgen, eerst al die taxi missies nog halen ) Het is niet echt simpel maar ik geloof wel dat het te doen is. Bewerkt: 24 november 2006 door Puke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 Ik heb een vraag hoe gaat dat UMD in je PSP zetten je zet het gewoon in je PSP en je speelt het? Misschien ken je van vroeger nog wel de cassettes van de radio, dat is hier ook het principe. Bovenop de PSP zit een knopje waarmee de klep achterop de PSP open kan daarin kunnen de UMD's (Universal Media Discs). Dan sluit je de klep weer en dan zal je als je niet geupdate hebt de melding krijgen dat je moet updaten. Wanneer je dit doet en je hebt geupload dan kan je het spel spelen. Je hoeft helemaal niks te installeren, je moet alleen wel geheugen op je PSP hebben een soort van Memory Stick als het waren. Zo'n kaart noemen we Pro Duo, die zijn in diverse maten te verkrijgen. Mocht je nog eens iets willen weten dan kun je het gewoon zeggen. Edit: Advancegta heeft me weer eens ingehaald. Oke maar als je PSP al gekocht hebt en je laad hem zit dat Pro Duo dan niet erbij? ik bedoel als je hem gewoon koopt kan je toch ook meteen VCS spelen? of moet je weer iets speciaals ervoor kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eagle^ Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) deze zit er als het goed is gewoon bij als je de psp zelf al koopt. maar weer meteen een vraag: bij de missie "steal deal" van ricardo diaz moet je een boot stelen. maar als ik iedereen heb uitgeschakeld en vervolgens met mn boot weg wil varen vliegt mn boot in de fik. dit gebeurt elke keer. doe ik iets fout? of wat moet ik hier nou doen? Bewerkt: 24 november 2006 door eagle^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) deze zit er als het goed is gewoon bij als je de psp zelf al koopt.maar weer meteen een vraag: bij de missie "steal deal" van ricardo diaz moet je een boot stelen. maar als ik iedereen heb uitgeschakeld en vervolgens met mn boot weg wil varen vliegt mn boot in de fik. dit gebeurt elke keer. doe ik iets fout? of wat moet ik hier nou doen? Dit is de missie van 'Ricardo Diaz', je vaart naar de verlaten steigers helemaal ten zuiden van Vice City. Vaar aan de kant met de Jet Ski en stap af vervolgens vermoord je eerst alle criminelen uit, hier kun je ook de Rocket Launcher voor gebruiken temminste het gaat makkelijker. De Sniper is ook aan te raden om mee te nemen vanwege je eigen veiligheid. Dan kun je gemakkelijk de boot mee nemen naar Diaz. Ook handig is het om te zorgen dat je de boten een klein beetje ontwijkt, want ze gaan erg snel schieten. Maar het lijkt mij opzich niet zo'n heel groot probleem, nogmaals veel succes en het gaat je wel lukken! @ GTAPROF1: Je krijgt hem er bij het Valuepack (€250) wel bij, maar niet bij het Basicpack (€200). Edit: Was gij aan het typen dan heer van den II? Edit: Dat is waar, zie ze als geheel? Bewerkt: 24 november 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) deze zit er als het goed is gewoon bij als je de psp zelf al koopt.maar weer meteen een vraag: bij de missie "steal deal" van ricardo diaz moet je een boot stelen. maar als ik iedereen heb uitgeschakeld en vervolgens met mn boot weg wil varen vliegt mn boot in de fik. dit gebeurt elke keer. doe ik iets fout? of wat moet ik hier nou doen? Ik ken het probleem, ik heb dit namelijk ook een aantal keer meegemaakt. Het enige wat je kan doen is écht iedereen neerschieten, ook de mensen die op de boten langs patrouilleren. Wanneer je dit níet doet zal je boot inderdaad zeer snel in brand vliegen en exploderen. Wees er dus nogmaals zeker van dat er geen enkel mannetje over is, en stoot tijdens het wegvaren ook niet tegen de steigers. Wanneer je eenmaal weg bent uit het 'complex' van steigers en houten hutten kan je in één lijn doorvaren naar Diaz' villa. Ik wens je veel succes verder met deze missie! Edit: Ja krotenkoker moet je me niet zo snel voor zijn. Edit 2: Jazeker heer ZomerVis, als ik niet aan het typen was zou er niet opeens een bericht komen te staan, nietwaar? Edit 3: Alleen als ik u daarmee gelukkig stem, mijn eerwaarde. Bewerkt: 24 november 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xclusive Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 ik had idd ook die boten naar de klote geknald met m'n rocket launcher en k kon gwoon rustig wegvaren, wel kwamen er opeens toen ik weg ging varen 3 andereboten achter me, maar die raak je heel snel kwijt, want die achtervolgen je niet of nauwelijks, dus gwoon simpele missie eigenlijk (zeg ik, die deze missie 3x heef moeten doen, om hem eindelijk te volbrengen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0han15 Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 deze zit er als het goed is gewoon bij als je de psp zelf al koopt. maar weer meteen een vraag: bij de missie "steal deal" van ricardo diaz moet je een boot stelen. maar als ik iedereen heb uitgeschakeld en vervolgens met mn boot weg wil varen vliegt mn boot in de fik. dit gebeurt elke keer. doe ik iets fout? of wat moet ik hier nou doen? Dit is de missie van 'Ricardo Diaz', je vaart naar de verlaten steigers helemaal ten zuiden van Vice City. Vaar aan de kant met de Jet Ski en stap af vervolgens vermoord je eerst alle criminelen uit, hier kun je ook de Rocket Launcher voor gebruiken temminste het gaat makkelijker. De Sniper is ook aan te raden om mee te nemen vanwege je eigen veiligheid. Dan kun je gemakkelijk de boot mee nemen naar Diaz. Ook handig is het om te zorgen dat je de boten een klein beetje ontwijkt, want ze gaan erg snel schieten. Maar het lijkt mij opzich niet zo'n heel groot probleem, nogmaals veel succes en het gaat je wel lukken! @ GTAPROF1: Je krijgt hem er bij het Valuepack (€250) wel bij, maar niet bij het Basicpack (€200). Edit: Was gij aan het typen dan heer van den II? Edit: Dat is waar, zie ze als geheel? Summerbase... waar heb jij steeds die mooie verhalen vandaan?? Van die missies? Of typ je ze zelff?? :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Summerbase... waar heb jij steeds die mooie verhalen vandaan?? Van die missies? Of typ je ze zelff?? :O Vind jij mijn prachtige missiebeschrijvingen niet mooi dan? Om toch maar even jouw vraag te beantwoorden in dit 'algemene vragen topic': daar kan ik een simpel antwoord op geven: ja, dat doet hij helemaal zelf, net zoals ik, net zoals ieder ander lid op dit forum doet. Knap hè? ik had idd ook die boten naar de klote geknald met m'n rocket launcher en k kon gwoon rustig wegvaren, wel kwamen er opeens toen ik weg ging varen 3 andereboten achter me, maar die raak je heel snel kwijt, want die achtervolgen je niet of nauwelijks, dus gwoon simpele missie eigenlijk (zeg ik, die deze missie 3x heef moeten doen, om hem eindelijk te volbrengen ) Inderdaad, die boten zijn eigenlijk maar schijntjes. Dat komt alleen omdat jij, als je eenmaal op volle snelheid terug naar Diaz' villa vaart, niet zomaar tegen te houden bent. Desalniettemin kunnen ze toch gevaarlijk zijn met hun M4's, dus probeer de snelheid erin te houden. Edit: Nou ben ik jou voor! PS: nu houd ik op met spammen. :$ Bewerkt: 24 november 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) deze zit er als het goed is gewoon bij als je de psp zelf al koopt. maar weer meteen een vraag: bij de missie "steal deal" van ricardo diaz moet je een boot stelen. maar als ik iedereen heb uitgeschakeld en vervolgens met mn boot weg wil varen vliegt mn boot in de fik. dit gebeurt elke keer. doe ik iets fout? of wat moet ik hier nou doen? Dit is de missie van 'Ricardo Diaz', je vaart naar de verlaten steigers helemaal ten zuiden van Vice City. Vaar aan de kant met de Jet Ski en stap af vervolgens vermoord je eerst alle criminelen uit, hier kun je ook de Rocket Launcher voor gebruiken temminste het gaat makkelijker. De Sniper is ook aan te raden om mee te nemen vanwege je eigen veiligheid. Dan kun je gemakkelijk de boot mee nemen naar Diaz. Ook handig is het om te zorgen dat je de boten een klein beetje ontwijkt, want ze gaan erg snel schieten. Maar het lijkt mij opzich niet zo'n heel groot probleem, nogmaals veel succes en het gaat je wel lukken! @ GTAPROF1: Je krijgt hem er bij het Valuepack (€250) wel bij, maar niet bij het Basicpack (€200). Edit: Was gij aan het typen dan heer van den II? Edit: Dat is waar, zie ze als geheel? Summerbase... waar heb jij steeds die mooie verhalen vandaan?? Van die missies? Of typ je ze zelff?? :O Gelieve voortaan dit soort vragen alleen maar via PM te sturen, want dan kan dit topic schoon blijven, maar omdat je vraag er nu toch staat kan ik je wel uitleggen hoe het komt, dat ik in jouw ogen mooie verhalen kan maken. Ik ken zowat alle missies uit me hoofd en ik werk ook voor de populaire GTA site, WiKiGTA. Daar worden bij Vice City Stories ook missies beschreven die kun je 'missie beschrijvingen' vinden. Verder is het gewoon een kwestie van kennis en een groot typvermogen hebben, meer is er niet nodig. En vergeet ook mijn collega Pieter van den II (kortweg Pietje II) niet. Edit: Dat zijn de pagina's met rode links, die zijn nog niet gemaakt of zijn nog in aanbouw. Alleen de blauwe links werken, ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Bewerkt: 24 november 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0han15 Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 Ja, die kende ik! Alleen soms krijg je dit: Login required to edit From WikiGTA - De Nederlandse Grand Theft Auto walkthrough! Alleen WikiGTA medewerkers kunnen pagina's bewerken. Ga naar de WikiGTA FAQ voor meer informatie. Ga terug naar Main Page. Retrieved from "http://nl.wikigta.org/index.php/Light_my_Pyre_%28GTA_Vice_City_Stories%29" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 Ja, die kende ik!Alleen soms krijg je dit: Login required to edit From WikiGTA - De Nederlandse Grand Theft Auto walkthrough! Alleen WikiGTA medewerkers kunnen pagina's bewerken. Ga naar de WikiGTA FAQ voor meer informatie. Ga terug naar Main Page. Retrieved from "http://nl.wikigta.org/index.php/Light_my_Pyre_%28GTA_Vice_City_Stories%29" Hier is inderdaad wat onduiddelijkheid over. Zoals je leest kunnen alleen WikiGTA medewerkers inloggen. Als jij op een tekst klikt die een rode kleur heeft zul je het inlogscherm ook tegenkomen. Dan denk je waarschijnlijk dat dit komt omdat je niet geregistreerd bent en dat alleen leden deze pagina kunnen bekijken maar dat is niet zo! Het betekent simpelweg dat deze pagina nog niet is aangemaakt en op het moment dat je erop klikt en inlogt zul je de pagina aan kunnen gaan maken indien je een WikiGTA medewerken bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWEGTA Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 Staat dat reuzenrad op het 1e eiland (waar je begint) of op het 2e eiland? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Deze staat op het 2 de eiland. Hier heb je een kaartje: Bewerkt: 24 november 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Als je zelf nog de empire building niet veroverd hebt, en je ziet dat de Sharks de empire building van de Bikers willen veroveren, is deze empire building dan makkelijker te veroveren omdat hij wordt hersteld ? (er staat dan zo een kapot gebouwtje op je map) Bewerkt: 24 november 2006 door Gta-gamertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.