BigM Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 Als je zelf nog de empire building niet veroverd hebt, en je ziet dat de Sharks de empire building van de Bikers willen veroveren, is deze empire building dan makkelijker te veroveren omdat hij wordt hersteld ? (er staat dan zo een kapot gebouwtje op je map) volgends mij wel het aantal mensen dat je probeert tegen te houden is vermindert dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 Ik heb een vraag waar kan ik de Sea Sparrow vinden ? Ik heb hem nog geen een keer tegen ge komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Kijk hier eens Edit, om niet dubbel te posten: ik heb nog een vraag: wat is je beloning als je alle boten verzameld hebt voor de sivil impoundendetiedenti.... ofzoiets ? Ik bedoel dus die hangar waar je boten naartoe moet brengen. Bewerkt: 24 november 2006 door Gta-gamertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 ik heb gelezen op het internet dat de cholos koevoeten bij zich hebben en ook dat je met de cheatdevice mijnen en tear gas kan hebben , klopt deze info ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) ik heb gelezen op het internet dat de cholos koevoeten bij zich hebben en ook dat je met de cheatdevice mijnen en tear gas kan hebben , klopt deze info ? De Cholos dragen wel honkbalknuppels bij zich, koevoeten absoluut niet: die zitten niet eens in het spel. Verder dragen ze ook nog Pistols (9MM), Silenced Micro-MP5's, enzovoort... Mijnen en teargas kunnen goed in de cheatdevice zitten, dat weet ik niet (ik gebruik het niet). Maar mijnen, ofwel Remote Grenades zitten wel in het spel. Op onderstaand kaartje zie je een vindplaats voor deze granaten... Edit ter beantwoording van hieronder: In de missie 'In The Air Tonight' is Reni Wassulmaier geopereerd door dr. Abner Horowitz, en is ze (als het goed is) volledig onzijdig. Op onderstaande foto zie je ongeveer het uiterlijk van Reni na de operatie. Het is niet exact Reni, omdat dit een foto is van een willekeurige ped(estrian), maar de gelijkenis is in ieder geval zeer groot. Bewerkt: 24 november 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) khad die info van gamefaqs (geeft dat als ik dit vermeld ?) , dus dat is wel een +- goede bron denk ik . wat is reni eigenlijk na haar behandeling bij dr horowitz ? Bewerkt: 24 november 2006 door Multi-gunner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 Eens een vraagje van mij: Kan je hoger springen dan standaard met de bmx ?(zonder cheatdevice) Dus misschien door een zijmissie kan je hoger springen ofzo? Of niet? Iemand hier een antwoord op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Eens een vraagje van mij: Kan je hoger springen dan standaard met de bmx ? (zonder cheatdevice) Dus misschien door een zijmissie kan je hoger springen ofzo? Of niet? Iemand hier een antwoord op? nee dit kan niet tenzij ik iets verkeerd doe je hebt niet meer zoals in san andreas dat jij jezelf erin kan trainen waardoor je hoger kan springen en er is in deze gta er ook geen cheat voor.en de bmx springt in deze gta zowiezo veel lager wat dus wel jammer is maar niet hinderlijk genoeg om je er aan te ergeren Bewerkt: 25 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Edit, om niet dubbel te posten: ik heb nog een vraag: wat is je beloning als je alle boten verzameld hebt voor de sivil impoundendetiedenti.... ofzoiets ?Ik bedoel dus die hangar waar je boten naartoe moet brengen. Civil Asset Forfeiture Impound bedoel je . Na 4 lijsten (3 auto en 1 boot) te hebben volbracht kan je vanaf dan gratis naar de Pay 'N Spray shop. Edit: Ik vergeet nog de %-jes voor het uitspelen van de game. Bewerkt: 25 november 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0han15 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 moet je voor de 100%, ook al die missies doen, van die voertuigen. Ik bedoel: Je ziet bijvoorbeeld een motor staan, je stapt op, en je moet opeens rondrijden. Of je stapt in de maverick helicopter op het vliegveld, en je moet opeens rondvliegen!! ? En... hoeveel missie (s) moet je dan bijvoorbeeld doen??? Ik was bezig met die maverick, ik had 4 missies gedaan.. en toen ging hij naar de 5e, dus hadik hem maar gecanceled!! Anders bleef ik maar doorgaan!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 moet je voor de 100%, ook al die missies doen, van die voertuigen. Ik bedoel: Je ziet bijvoorbeeld een motor staan, je stapt op, en je moet opeens rondrijden. Of je stapt in de maverick helicopter op het vliegveld, en je moet opeens rondvliegen!! ? En... hoeveel missie (s) moet je dan bijvoorbeeld doen??? Ik was bezig met die maverick, ik had 4 missies gedaan.. en toen ging hij naar de 5e, dus hadik hem maar gecanceled!! Anders bleef ik maar doorgaan!? Met de Maverick op het vliegveld doe je de zijmissie 'Vice Sights'. Je hoeft daar maar 5 levels van te doen... Dan krijg je gewoon 'Mission passed' en $500 als beloning. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0han15 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 aahhh! heb hem 2 keer gedaan! 1e keer stopte ik gewoon.. na level 2. 2e keer stopte ik na level 4, omdat ik toen nog geen mission passed kreeg! Moest ik dus net nog 1 level verder......... Welke zijmissies zijn er dan nog mere?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 aahhh! heb hem 2 keer gedaan! 1e keer stopte ik gewoon.. na level 2. 2e keer stopte ik na level 4, omdat ik toen nog geen mission passed kreeg! Moest ik dus net nog 1 level verder......... Welke zijmissies zijn er dan nog mere?? voor deze vraag kun je ook wikigta in het oog houden want de zij missie pagina is in ontwikeling maar een van de zijmissies zijn nog bv de brandweer en ambulance helicopter enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Welke zijmissies zijn er dan nog mere?? Als je terug in dit topic gebladerd had zou je gezien hebben wat er benodigd is voor de 100%. Nogmaals hieronder een lijstje voor de 100%: Hoofdmissies:Alle verhaallijnmissies (59); [*]Zijmissies: Turismo (10 straatraces; te vinden bij Sunshine Autos en Fun Fair (Chunder Wheel)); Quad Time Trials (4 races); Sanchez Time Trials (12 races); BMX Time Trials (8 races); Fire Copter (met een Armadillo (in Downtown) vuur blussen); Playground On The Point (met een PCJ-600 corona's verzamelen); Playground On The Town (met een PCJ-600 corona's verzamelen); Mashin' up Mall (met BMX corona's verzamelen in de Vice Point Mall (North Point Mall)); Beach Patrol (mensen die zowel in het water als op het strand in nood verkeren helpen); Vice Sights (met Maverick op Escobar International Airport toeristen vermaken); Harbor Hover Race (race met Bovver '64); Haiti Hover Race (race met Bovver '64); Land, Sea And Air Ace (Quadathlon: één race waarbij je van een Sanchez naar een Jet Ski naar een Sea Sparrow wisselt); Swingers Club (golven in The Leaf Links Golf Course); Crash! (met een Coach (te vinden in Interglobal Filmstudios op Prawn Island) schade veroorzaken); Watersports (met de Jet Ski (gelegen aan de steiger bij Interglobal Filmstudios op Prawn Island) 8 races behalen); Crims On Wings (met de Biplane (op Escobar International Airport) binnen de tijd een race uitvliegen); Phil's Shooting Range (in Vice Port); Skywolf (binnen de tijd doelwitten vernietigen met een Hunter (te vinden in Escobar International Airport). [*]Submissies: Vigilante; Paramedic; Firefighter; Taxi Driver; Air Rescue. [*]Empire Building: Alle 30 bedrijven overnemen; Alle Empire Building-missies voltooien. [*]Civil Asset Forfeiture Impound: 3 lijsten met voertuigen; 1 lijst met vaartuigen. [*]Collectables: 99 Red Balloons; 30 Unique Stunt Bonusses; 30 Rampages. Bewerkt: 25 november 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0han15 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 Bedankt!! Ik was net bezig met de vigilante, van de politie dus. Was bij level 14, maar kreeg nog niks te zien. Toen maar laten doodgaan!! Wanneer heb je die dan gehaald? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.